669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

stener tråd stener tråd

Lille ahmed på 9 år har lige fået 10 for sin første dansk aflevering, så lærern gik ned for at rose lille ahmed
- Du kan nu stolt kalde sig selv for en dansker, grammatikken og sproget sidder som den skal.. jeg er meget stolt af dig.

Ahmed blev glad for dette, og løb straks hjem for at fortælle den gode nyhed til sine forældre..
ude i haven så han sin bror sidde med sin ven, så lille ahmed ville først fortælle sin bror den gode nyhed
- Jeg kan stolt kalde mig for en dansker har min lærer sagt, da jeg har fået 10 i min dansk stil
- Har du ingen ære eller skam i livet din idiot..
Og broderen gav sin bror en lussing

ahmed blev sur og gik ind i huset, her så han søsteren siddende på sofaen og så tv..
- Jeg har fået 10 i dansk og er nu en dansker...
søsteren kiggede mærkeligt på ham hvor hun råbte "er du ik stolt over at være araber din idiot" og gav ham flere lussinger

ahmed blev vred og fandt sin mor i køkkenet.. han ville gøre hende glad og sagde
- Min lærer har sagt jeg kan kalde mig for en dansker..
og ahmed fik ikke lov til at gøre sætningen færdig før moderen afbrød og råbte "hvad fanden kan du sidde og kalde dig selv for en vantro" og slog ham med sin sko

ahmed begyndte at tude og faderen kom hjem fra arbejde.. så ahmed ville prøve med sin far, da faderen er meget mere forstålig end moderen var...

- faar, jeg kan offiecel kalde mig for en dansker da jeg har....
og her fik han heller ik lov til at gøre sætningen færdig da han far afbrød ham og råbte "har jeg ik opdraget dig bedre end det HVA?" og tog sin bælte frem og slog løs på lille ahmed

næste dag sku ahmed i skole.. her fandt hans lærer ham grædene på skolebænken
- Jamen ahmed dog.. hvorfor græder du? smiley
ahmed: JEG HAR KUN VÆRET DANSKER FOR EN DAG OG ER ALLEREDE BLEVET TÆSKET AF HELE 4 PERKERE...

kender i nogle gode, så jeg ikke dør af kedsomhed?,D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stener tråd
  • #2   8. okt 2012 Pigerne i 7 klasse skulle forberede sig på konfirmationen inde i kirken. Præsten spørger den første: Har du haft fysisk kontakt med en penis? Hun havde taget på en med fingeren, og måtte skylle fingeren i helligt vand. Den næste i køen havde rykket i en, og måtte derfor skylle hele hånden i helligt vand. Pludselig begynder en pige at trænge sig frem i køen og præsten spørger hvad der er galt. Skal jeg gurgle i det vand der, så skal det være før Lone vasker røv!

• #4   8. okt 2012 haha flere;D

• #8   8. okt 2012 haha den sidste er sku træls;D

• #9   8. okt 2012 To bøsser elsker i parken om natten. Det er mørkt som i graven, og de siger til hinanden:

- “Jeg elsker dig.”

- “Jeg elsker også dig.”

- “Du er fantastisk.”

- “Det er du også.”

- “Lad os altid mødes her igen.”

- “Ja, hver dag – jeg bor i København.”

- “Jeg også. I Voldgade…”

- “Utroligt, det gør jeg også ?!? I nummer 150”

- "Det er ikke muligt – det gør jeg også…!?!

- “Palle..?”

- “Far..?”

• #11   8. okt 2012 Det var 2 bøsser der stod i en elevator, så sagde den ene:

Jeg syntes at der lugter af sæd.

Det er ikke så mærkeligt sagde den anden jeg har nemlig lige slået en bøvs

• #12   8. okt 2012 De 7 små dværge sad og fortalte historier til hinanden. Så sagde Lystig:
    - I går aftes flettede jeg hår på Snehvide.
    - Men du når jo hende kun til skridtet, sagde Søvnig.
    - Ja, Og hva så?

• #13   9. okt 2012 Det var Hitler der stod og beundrede sin nybyggede KZ lejer, da han ser en lille jødisk pige stå og græde ovre i et hjørne...

Menneskelig som Hitler er, spørger han pigen: "hvor gammel er du lille pige?"
    Pigen: "jeg bliver 12 år imorgen"
    Hitler svarer så: "nej det gør du ikke!...."

• stephan O
    stephan O Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #14   9. okt 2012 haha fanme nogen syge ind i mellem smiley

nogen som kan finde 5 hvide punkter på en neger??

• #15   9. okt 2012 Nææ, kan kun finde 3 :-b

• stephan O
    stephan O Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #16   9. okt 2012 hænder
    fødder
    tænder
    øjne
    - og ejeren smiley

• #17   9. okt 2012 Okay kunne kun komme og i tanke om tænder, øjne og ejer smiley

• #18   9. okt 2012 En bankrøver med oversavet jagtgevær og elefanthue trukket for ansigtet går ind i en bank og hen til den unge kvinde ved skranken:

- Hit med hvad du har!

- Jamen, jeg har ingen penge, svarer den unge dame. Du må værre gået forkert! Dette er ikke en almindelig bank det er en sædbank!

- Adlyd ordrer. Hit med hvad du har! Sæt det op på skanken!

Den unge dame tager nu to reagensglas frem, og sætter dem på skranken!

- Tag det første reagensglas og drik det! Synk det hele!

Den unge dame adlyder!

- Drik nu det næste, og pas på du ikke spilder noget!

Den unge dame gør også dette, hvorpå bankrøveren river elefanthuen af, og den unge dame opdager til sin store overraskelse, at det er hendes egen mand! Denne udbryder nu: - Der kan du selv se.. du kunne jo godt!.

• #19   9. okt 2012 Hvad kalder man en luder i kørestol`?

EN FIRHJULSTRÆKKER!

Kommentér på:
stener tråd

Annonce