{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Ny facebook handels gruppe for sønderjylland. {{forumTopicSubject}}

Ville bare lige gøre opmærksom på en ny handelsgruppe på facebook.

Gruppen er målrettet Sønderjylland.

Og til forskel for de andre grupper, har denne gruppe en overskuelig mappe inddeling efter varetype.

Inviter gerne venner og bekendte
og lad os bygge et godt netværk til køb og salg i det sønderjyske.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny facebook handels gruppe for sønderjylland.
  • #1   21. okt 2012 Hvad er meningen med at facebook lige pludselig skal blive en handelsside, det forstår jeg ikke helt?

Jeg er dog selv med i et par grupper hvor formålet er dette, men altså det eneste jeg oplever er at der sættes en masse skrammel tilsalg, som folk oftes ikke ved en skid om, men stadig forlanger overpris..

Er det så svært for folk at gå ind på f.eks. dba, og så vælge sønderjylland som område, og så se alt det du vil? Og så samtidig få en masse lækre features til at sortere alt muligt ligegyldigt bras fra?

I så fald here you go http://www.dba.dk/soeg/reg-soenderjylland/?vis=galleri !

• #2   21. okt 2012 Tak for din kommentar Patrick L.
    Men der er jo heller ingen som tvinger dig til noget smiley

• #3   21. okt 2012 Der er altså grupper i forvejen der har grupper inddelt i varetyper smiley

Jeg synes det er fint at der er handelssider på facebook. Jeg har solgt meget derinde, især lokalt, fordi folk pludselig fik set hvad jeg havde. Jeg har større chance for at få mine ting set på facebook, end på dba.

Kommentér på:
Ny facebook handels gruppe for sønderjylland.

Annonce