4.451 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Vil blive tatovør elev :) Vil blive tatovør elev :)

Hejsa mens jeg søger derude elevplads som tatovør vil jeg smide et emne op her i forum om evt nogen der kender nogen der måske søger pt efter elever :)? Jeg bor i Lyngby, er 22, har haft et webdesigner firma siden jeg var 18 lige til der hvor krisen ramte . Ellers noget af mit værk kan ses på www.a-ta2o.com eller her på baboom smiley ellers andet i vil vide kan i selvfølgelig spørge men jeg går dør til dør hver dag så er ikke doven men prøver overalt smiley

fortsat god aften til jer alle smiley
vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil blive tatovør elev :)
  • #1   12. nov 2012 Nu er det jo ikke noget med at du bare går ind og siger "Hej jeg vil gerne være tatovør" de fleste tatovører vil gerne se hvad du kan så du skal nok have lavet nogle forskellige tegninger først hvor du viser hvad du kan og hvor kreativ du er før de vil have dig som lærling. Mange steder starter du også først med at skulle være i shoppen til sådan at gå og rydde lidt op og se hvad der sker derinde

• #3   12. nov 2012 Takker for jeres hjælp smiley har allerede en mappe med ca 85 tegninger, men har allerede kontakt til en i Falster, lidt langt men lyder meget positivt, og han tilbød en elevplads, som jeg kan tjekke ud i weekenden smiley

• #4   12. nov 2012 blev ringet op lige efter jeg postede denne emne såå smiley Men jeg vil stadig søge og prøve rundt omkring da jeg ikke vil satse på et sted og så bagefter blive skuffet hvis en anden pludselig skulle få det eller lign smiley

• #5   12. nov 2012 Har siddet og kigget dit galleri igennem.
    Og spørger du mig, så har du laaaang vej endnu smiley Tag eventuelt nogle tegnekurser på aftenskole, eller lign. Hvis du vil ind et godt sted, vil det kun komme dig til gode.
    Dog vil jeg lige sige at mange af de professionelle steder, vil de ikke tage en elev ind som har siddet og tusset hjemme, da man jo så størstedelen af gange har fået sin egen teknik, som med garanti er "forkert".. Og det bliver svært at rette op på igen smiley Men man kan selvfølgelig være heldig..
    Går også udfra at du selvfølgelig er klar over at det 90% af gangene er ulønnet så længe du er i lære. Så du skal ha job ved siden af hvis der skal være til dagen og vejen... smiley
    Men held og lykke med det! Håber det lykkes for dig, har selv stået der smiley

• #6   13. nov 2012 det i mit galleri, er gamle skitser, så dem skal man ikke vurdere ud fra, jeg har ikke lagt noget ud på baboom som er helt friskt og nu smiley . Jeg har ca 85 tegninger, og dem fra tattoo shoppen blev imponeret smiley Men nej tusser ikke derhjemme, min ven gør, jeg tegner bare smiley kender det med den forkerte teknik smiley

• #7   13. nov 2012 Var nu også både her, og på hjemmesiden smiley
    Men som sagt, just my 50 cents..
    Har selv søgt i nogle år, så ved nogenlunde hvordan det forgår, og hvad det kræver, hvis ikke man vil ind til en eller anden skod tatovør ;-).
    Da jeg startede med at søge, hvor mine tegninger rent ud sagt lignede lort, var der skam også tatovører som gav mig ros. Men med den kvalitet de havde, var der heller ikke noget at sige til det..

• #8   13. nov 2012 der er jeg oss helt enig, man skal vise det frem man kan bedst, men i dette tilfælde hverken på hjemmesiden eller galleri må jeg vise det frem, mine ''kunder'' bad mig om ikke at vise det offentligt udover portfolio smiley

• #9   13. nov 2012 som der var en der skrev tidligere er det "ulønnet" , du skal tjene dine egne penge på folk der vil lægge krop til smiley sad engang og snakket med en i fyns tattoo corner som var i lærer, han havde lagt 800.000 for det alt ialt smiley

• #10   13. nov 2012 Ja det sku noget værre noget, heldigvis er der nogen hvor man kan aftale mens man uddanner sig, har SU ved siden af, i fritiden tatovere og øve og gå gennem div kurser smiley .

Men jo helt klart noget crap at man bare ikke engang indtil videre har evt på en teknisk skole lavet en linje til mennesker der vil være tatovører, ville da ihvertfald stoppe folk fra at få lavet crap tattoos på kroppen.

• #11   16. nov 2012 Du får ikke SU som tatovør lærling ..
    Det er ikke en "godkendt" uddannelse, så du får røv og nøgler smiley

• #12   16. nov 2012 læs først igennem hvad jeg skrev smiley - får SU som elektriker mens jeg i fritiden arbejder gratis som tatovør smiley

• Maria Ø
    Maria Ø Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #13   29. jun 2013 Aleksandar N er du stadigvæk interesseret i at blive tattoo elev? Min kæreste søger tattoo elever til om 2 mdr han sidder i getit2 i københavn. Skriv på 61676126 (mit) eller hans (28906015) martin. ANDRE DER ER INTERESSERET MÅ OGSÅ GERNE RINGE/SKRIVE

• M.J K
    M.J K Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #14   5. jan 2015 Hej Maria Ø,
    Hvis i stadig mangler elever er jeg meget intr. .
    Jeg har tegnet i mange år, har også tegnet/skitseret mange tatoveringer. smiley

Kommentér på:
Vil blive tatovør elev :)

Annonce