{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Jay
Jay
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275

VW Lupo {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at anskaffe mig en brugt VW Lupo 1,2 tdi 3l til pendler bil, da den er enormt økonomisk, og jeg ikke har behov for noget kæmpe stort til at komme frem og tilbage i.

Er der nogen der kan anbefale eller fraråde den ?
Hvad er plus og hvad er minus ved bilen?
Holder motoren ?

Jeg skal nok have fat i noget der har kørt 200.000 + da jeg kun har et budget på ca. 30.000.
Anbefal gerne noget andet i samme prislejde der køre min. 20km/l.

God weekend smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Lupo
  • #1   17. nov 2012 Den køre måske kun 18-20 stykker hvis du køre den pænt, men en Civic 1,5 ils (Ek3) 1996-2000 kan fåes for den pris og er en rigtig lækker vogn! har selv en og vil til hver en tid anbefale den til andre!

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #2   17. nov 2012 Det vil jeg da tænke over, 'Japsere' skulle vidst heller ikke være så dyre i reservedele... Tak for dit bud smiley

• #3   17. nov 2012 motoren holder, men gearkassen på modellen ældre en 2001 holder kun 250.000 ca.

Der er sparet på alt, så ikke nogen luksusbil, men ja du sparer mange penge i forsikring, vægtafgift og brændstof. Jeg kørte selv 60.000 om året i min, og var glad for den, men gør op med dig selv hvad komfort betyder og støjniveau.

• #4   18. nov 2012 Gearkassen går kun til hvis den ikke får den rigtige service! smiley
    - hvis man sørger for at bilen overholder service osv. hvad ang. motor og gearkasse så holder den sagtens til 300.000+ km smiley

• #5   18. nov 2012 What ? Jeg har ikke udtalt mig omkring en lupo?

Hvis du ikke tror på det med civic'en, er jeg da ligeglad med - er er rigtig mange der oplever det samme som jeg.

Kommentér på:
VW Lupo

Annonce