{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercinger
  • #1   18. nov 2012 nu er min tussegammel efter hånden..lavet dengang de ikke var lovlige i dk. og det er den piercing jeg har haft mindst bøvl med. Tilgengæld vil jeg ikke anbefale dig at have dem under tøj da de bliver udsat for slid hele tiden. dette udsætter helningen samt at der højst sandsynligt vil gå betændelse i dem oftere og risikoen for at hivedem ud ved et uheld er store. (trust me - det gør nas!) Det er jo ikke en almindelig piercing. Det er et implantat og det er langt fra sikkert din krop acceptere det.

• #2   18. nov 2012 Er rigtig glad for mine 2 hvert fald!
    Du skal bare være opmærksom på at der let kan komme betændelse i dem, og det er ikke ligefrem pænt med en rød ring rundt om.
    Det kan fjernes igen ved at rense grundigt + pencillin hvis betændelsen virkelig har sat sig.
    Tror helingstiden kommer an på placeringen(:

• #3   18. nov 2012 De skal formentlig sidde på siden, ved ribbenene....
    Men kan man skrue dem af og på som man vil, eller???
    Og det med betændelse afhænger jo af ens hygiejne..hvis man blot vasker sig dagligt eller et par gange dagligt og evt smører med en for for rensesalve (som med øreringe) burde det vel ikke være det store problem? smiley

• #4   18. nov 2012 Det er noget med at man kan skifte smykket,men der går længe før man kan gøre det,for det skal være vokset ordentligt ind i kroppen .. Min piercer sagde også at det var besværligt at skifte,så har endnu ikke prøvet,men det skulle være muligt. så længe du vælger en Dermal (som du linker til) istedet for en skindiver,den kan nemlig ikke skiftes

Nu vil jeg ikke sige at jeg har dårlig hygiejne (; Men både jeg og mine veninder har oplevet betændelse, dog tror jeg ikke der kommer så meget ved ribbenene. Jeg har hvert fald oftere betændelse i den ved øjet,end den på maven

• #5   18. nov 2012 Det er direkte naivt at sige at det handler om hygiejne. Og nej du kan få pierceren til at skifte smykket når den har siddet der minimum et års tid da der skal bruges specielt værktøj til at arbejde med det.
    Og hvis du vælger en piercer der ikke kun er ude på at tjene penge vil han sige nej til at sætte dem på ribbenene.

• #6   18. nov 2012 Uuuh, det er vidst mere omfattende end som så smiley
    Nej Alice, men vi kan vel godt blive enige om, at god hygiejne i hvert fald ikke fremprovokerer betændelse i samme omfang som dårlig..?

Og takker begge for venligheden !

• #7   18. nov 2012 Nille: jo faktisk kan almindelig sæbe hver dag godt give betændelse i det. Min sidder på kindbenet og jeg vasker altid udenom den med sæbe. Skyller kun og bruger så piercingsæbe en gang imellem på den. Har kun haft betændelse i den en gang da min hund fik revet den halvt ud. Der blev den så lavet om.Men jo intensiv hygiejne kan gøre lige så stor skade som det andet;-)

• #8   18. nov 2012 Jamen der vill jo altid kunne gå betændelse i det. Men hvis man som du selv siger benytter piercingsæbe, vil man jo minimerer risikoen?

Anyway...takker for hjælpen !

• #9   19. nov 2012 Jeg havde engang en. Der har intet bøvl været med den, hverken smerte eller betændelse. Men havde den i navlen og den var meget udsat. Og ''skiven" der er under huden var helt rund og ikke aflang som på billedet. Nok også derfor den røg hurtigt ud.

• #10   19. nov 2012 Ja så kan jeg godt forestille mig at den ryger hurtigt ud...man skal vel bare vælge en anden plade? :´

• #11   19. nov 2012 Ja det vil jeg tro. jeg havde min 8 måneder før den røg ud smiley smiley

• #12   19. nov 2012 Ooorh så har den jo siddet længe uden problemer. Har du den stadig? smiley hvis ja, hvordan har den det så nu?

• #13   19. nov 2012 Desværre nej, min kæreste fik revet den ud ved et uheld. smiley
    Men havde aldrig problemer med den, den passede sig selv. eneste problem var at min tøj sad fast i den, fordi jeg havde den hvor den nu var

• #14   19. nov 2012 Ok. Hvad er grunden til du ikke gad have den i mere?? smiley

Kommentér på:
Piercinger

Annonce