Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  red craen vs Fari Brady kolding
  • #1   29. nov 2012 min kusine har lige fået lavet en ved Fari Brady. den er super flot. det er godt nok et stjernetegn og tal. men kan da lige vedhæfte et billede smiley

profilbillede
  • #2   29. nov 2012 den er faktisk super flot.:D
    dog syntes jeg talene ikke er så gode. de sidder lidt skævt. men det kan vel også være skriften.:)

• #3   29. nov 2012 Red Crane har jeg dårlige erfaringer med, pga skæve streger og pris der ikke holdt iflg aftalen, hvilket åbenbart skulle gå udover kvaliteten. Men har da set noget af deres arbejde sidenhen (min er 10 år gammel) og Mikael er blevet en bedre tatovør.

Fari Brady er super dygtig og kreativ, MEN tingene gøres på HENDES måde, så forbered dig på, at hun godt kan ændre i designet. De andre derinde kender jeg ikke noget til.

Så er der Morten i http://www.tattoohouse.dk/ som mine kammerater bruger, dygtig og har meget erfaring med skrift og tal, men kan også en masse andet.

Så er der Henrik fra http://www.hghtattoo.dk/ som jeg pt bruger til min Maori tattoo. Rigtig fin gut, som også kan sit kram.

• #4   29. nov 2012 morten fra tattoo house har min mor fået lavet ved 2 gange og han er super dygtig ham havde jeg slet ikke tænkt på.:D
    men der er bare så fandens lang vente tid.

jeg ønsker på ingen måde at få ændret noget i det vi er igang. så fari brady er nok ikke der jeg skal så. smiley de har ellers altid tider.

hgh er det ikke det der ligger lidt uden for vonsild?:)

• #5   29. nov 2012 Morten er nemlig rigtig dygtig og det er ventetiden værd smiley

Fari ændrer KUN hvis noget slet ikke hænger sammen, men tag ned med din tegning og snak med hende, for hun laver virkelig nogle spændende streger, som man ikke ser mange steder.

Jo 150-200m fra Jem & Fix på samme side.

Og tag den ventetid det tager, for jeg fortryder noget så inderligt mit "første og bedste valg" (Red Crane) - Eneste trøst er at Maori bliver slået ind, hvis man får lavet den på traditionel vis, så jeg kan "lade som om" at jeg også har fået min slået ind, selvom den er pilskæv. Men heldigvis har Hgh styr på sådan noget smiley Btw.. Det er min ryg under Maori ved HGH smiley

• #6   29. nov 2012 ja. altså nu er det bare noget helt simpelt jeg skal have.:)
    jeg mistede min far så der skal bare stå Miss you dad og så måske et hjerte. men vil jo gerne at det er flot og lige.:) og det er vel også en ting de kan ligge mellem to aftaler det tager jo ikke alverdens tid?:D eller hvad

• #7   29. nov 2012 Kondolerer smiley Jeg har selv en til minde om min bror, som også er ret simpel, men det er trods alt noget særligt og specielt, så det skal man ikke gå på kompromis med. Men synes bestemt du skal gå rundt og kigge lidt (spørg hvem der har lavet de forskellige, hvis du vælger RC eller Fari). Det kan godt være det virker simpelt, men tatovører tegner ikke ens og har tit forskellige idéer. Men personligt mener jeg at du bliver gladest for noget du selv har tegnet/sat sammen.

1001 fonts (eks håndskrevne http://www.1001fonts.com/handwritten-fonts.html ), kan du finde alverdens skrifttyper og Hearts/hjerter kan du billedgoogle dig til, så kan du ellers selv lege lidt med tingene.

• #8   29. nov 2012 ja havde egentligt tænkt på en skrift som jeg ikke har her på computeren da der ikke er word.:D
    men sådan en fin yndig skrift ikke skrå og gammeldags med buer osv i .:D men bare sådan lige til.:D

og ja den er personlig selv om den er simpel. smiley der må nemlig heller ikke være for meget mellemrum mellem ordne det nemlig ikke pænt.:D

• #9   29. nov 2012 Hold dig til det, du synes bedst om. Linket var bare en mulighed, hvis du ikke lige havde noget i tankerne. Så er det bare at håbe, at skriften er nem at lave på huden.

• #10   29. nov 2012 ja.:D jeg vil forhøre mig lidt frem og tilbage.:D tak for hjælpen.:D

• #11   29. nov 2012 Det var så lidt og smid resultatet op, når du får den lavet smiley

• #12   29. nov 2012 skal jeg nok.:D

Kommentér på:
red craen vs Fari Brady kolding

Annonce