{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har?
  • #1   3. dec 2012 Nej.

  • #2   3. dec 2012 Eller, teknisk set kan du vel godt, hvis du køber fx en Gibson Dobro som i princippet er en akustisk resonatorguitar med elektriske pickup'er.

  • #3   3. dec 2012 Dengang jeg sku købte (3 år siden). valgte jeg Elguiter, hvilket jeg blev ked af i starten.
    men i 2011, da Rocksmith (til ps3 i USA) udkom, var jeg dog meget glad for det.
    Så vil da anbefale rocksmith og elguitar nu smiley


  • #4   3. dec 2012 lolwut . ja possible at købe smiley men noget "hybrid" alligevel:)?

  • #5   3. dec 2012 Det kan man vel godt sige, men altså det det kommer an på er hvilken slags musik man har tænkt sig at spille. Eller hvilke piger man vil score med det.

    Hvis det er gymnasietøserne så anbefaler jeg at købe en akustisk, smide et par hipster klistermærker på og lære at spille Nothing Else Matters eller Stairway To Heaven, og så ellers bare spille trusser af. Måske lidt Nothingman af Pearl Jam og så en god bunke Rasmus Seebach og andre sange om ulykkelig kærlighed. Lidt Nirvana er også altid fornuftigt at kunne.

    Og hvis han vil score gothtøserne anbefaler jeg at lære soundtracket til The Crow inkl. det han spiller på taget.. Alene.. I regnen.. Ulykkelig.. Og så er noget klassisk Iron Maiden eller Black Sabbath altid et hit.


  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #6   3. dec 2012 Du kan self godt spille på den unden den er sat til en forstærker, det noget fis folk siger.
    Men det lyder self ikke som en akustik men du kan sagtens spille på den.
    Men hvorfor købe en elektrisk vis du ikke vil have lyden igennem en forstærker?


  • #7   3. dec 2012 Og Kim Larsen, for fanden. Glem ikke sange skrevet af ham. Dem kan ALLE synge med på. Og folk vil helst synge med!

  • #8   3. dec 2012 Who Knows?? - Ja, klart nok, han kan spille uden at sætte den til en forstærker, så langt kan vi godt tænke. Men så kan han jo ikke benytte den som en akustisk, andet end at han kan plimbre uden nogen kan høre hvad han spiller, og så kan han lige så godt lade være med at købe en guitar.


  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #9   3. dec 2012 Benytte den som en akustisk? Altså spille på den uden nogle forstærker og det kan han jo godt. Men nu har jeg aldrig sagt at man kan høre det lige så højt eller har samme lyd.
    Han skriver han ville lære og spille guitar, du skriver at han sku ud og score en masse damer men hvem siger han skal det? Men han kan jo sagtens lære og spille selv om den ikke er til forstærker det self langt fra optimalt.


  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #10   3. dec 2012 Nille t

    Hvad for noget musik havde ud tænkt dig du skulle spille?


  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #11   3. dec 2012 Nille t

    Hvad for noget musik havde ud tænkt dig du skulle spille?


  • #12   4. dec 2012 lolwut

    Der er en sang du har glemt, hvis man skal trække trusserne af gymnasie pigerne. Jamie Walters - Hold on. Stort set alle piger ser jo Beverly Hills, spil den så ryger trusserne smiley


  • #13   4. dec 2012 Ja, det kan han. Det er jo det jeg siger. Men han kan ikke benytte en elektrisk guitar som en akustisk. Han kan spille på den, ja, det ville han også kunne på en seks strenget elbas, som han stemmer som en guitar. Det gør ikke bassen akustisk.

    Og igen, ja, han kan godt lære at spille guitar på både elektrisk og akustisk, men igen, det er ikke det hans spørgsmål handler om.

    Min kommentar omkring hvilke piger han vil score, var skrevet i humoristisk natur, men jeg skal prøve at sænke mit niveau for den type indslag, så alle kan være med.

    Men fortsæt endelig med tomme floskler som svar til mig, og drej gerne tingene over i en ligegyldig diskussion om småting der er sagen uvedkommende.



  • #14   4. dec 2012 Martin, hvordan kunne jeg glemme den? smiley

  • #15   4. dec 2012 Ja det forstår jeg heller ikke, så begynder de sgu at savle fra underlivet smiley

  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #16   4. dec 2012 Kæft du er da et fjols gider ikke en gang bruge min tid på dig!

  • #17   4. dec 2012 Tak skal du have, Who Knows.


    Martin, haha ja. Uh uh, og Hallelujah med Jeff Buckley, så er den fandenfuckerme hjemme.


  • #18   4. dec 2012
    lolwut

    Ja du har helt ret, problemet er bare når man som mig synger ekstremt dårligt, så handler det om lige at drikke sig tilpas fuld - Alle kan synge, bare de har drukket nok! smiley


  • #19   4. dec 2012 Og går det helt galt, starter man en rundesang, så er man ikke ene om at synge dårligt.

    Tit er det bare det at man tør synge, der gør det. Og ikke hvordan man synger.


  • #20   4. dec 2012 Ja det er selvfølgelig rigtigt smiley

  • #21   4. dec 2012 Nu får jeg helt lyst til at spille Hold on, men kan selvfølgelig ikke huske den, og har aldrig fattet at spille efter akkorder - spiller kun efter tabs og kan selvfølgelig ikke finde dem nogen steder smiley

  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #23   4. dec 2012 Så det jo bare med at komme igang smiley

  • #26   4. dec 2012 Tak folkens. Who Know: Vil spille musik, som egner sig til begge dele. Derfor er det svært for mig at vælge!
    Men kan man få nogen lunde samme lyd ud af en el-guitar, som en akustisk (Uden forstærker)?


  • #27   4. dec 2012 Og M kiær: youtube og rytmen.dk er hermed dine bedste venner !

  • #28   4. dec 2012 Og lowlut - behøver hverken el- eller akustisk guitar til, at score damer smiley

  • #30   5. dec 2012 "Men kan man få nogen lunde samme lyd ud af en el-guitar, som en akustisk (Uden forstærker)?"

    Nej.


  • #31   5. dec 2012 Tak for svaret Lowlut smiley

  • #32   5. dec 2012 Velbekomme. Men så skal du ellers kigge på sådan en Gibson jeg nævnte tidligere, der er akustisk med elektriske pick-up'er i.

Kommentér på:
Nogen der har?

Annonce