{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.122 visninger | Oprettet:

jacob .
jacob .
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142

Tatovering på fingeren hen af siden, dum ide? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har overvejet at få lavet en tatovering på siden af min finger nok langefingeren eller pegefingeren hvor der skal stå min fødselsdato i romertal og så (MÅSKE) en pil som bue og pil, men er det et dumt sted at få den lavet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering på fingeren hen af siden, dum ide?
  • #2   11. dec 2012 det er dumt fordi det er ulovligt og ikke særlig kønt

• #3   11. dec 2012 Jeg syntes personligt at det er et dumt sted. Men det er jo heldigvis ikke mig der skal rende rundt med den smiley
    Men det er tilgengæld et sted hvor der er meget slitage, så din tatovering vil nok forholdsvis hurtigt, blive slidt at se på :S

• #5   11. dec 2012 Hvor længe har du gået og tænkt over det?

Jeg ville også have lavet en på hånden, og gik med tanken i 3 måneder.. og nu kan jeg slet ikke forstå jeg har tænkt på noget så dumt

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #6   11. dec 2012 Pernille J
    ja for det at køre uden sele og så stikke folk ned er da PRÆCIS det samme... dooooh

• #8   11. dec 2012 Nu er det sådan at hvis man som 16 årig går ind og bliver tatoveret er det IKKE ulovligt, det er kun ulovligt for tatovøren. altså ham der udfører arbejdet.

• #9   11. dec 2012 Vi har så meget krop... Hvorfor er det så pludselig så spændende at få malet den smule som man med 100% sikkerhed fortryder. Og som bliver tåbe grimt på få år ??

Bliv malet fra halsen og ned til håndledet, men drop hoved,hals og hænder.

Der kommer så mange situationer i livet hvor man ikke ønsker at fremstå hverken som rocker eller komplet idiot, og kun ønsker at blive hørt og taget seriøs. Og det gør man bedst uden grønne klatter på hænder og hals.......

Mvh mik..

• #11   11. dec 2012 Jeg har fået lavet en på min ringfinger (et hjerte) i hvid, så er den også lidt mere diskret smiley

• #12   11. dec 2012 @smut.

Jeg tager dig mindre seriøs smiley det samme gør de på kommunen når du har problemer. Eller dommeren i retten hvis du skulle ende der. Eller et hvilket som helst andet offentligt organ.

Det er man måske fucking ligeglad med som 18 årig. Men ser helt anderledes på det når man som 40 årig, skal forklare retten at man har opdraget sin søn, som er tiltalt for grov vold ordentligt.... Og man sider der med bølle/luder hænder og hals.. Og det uanset hvor fornuftig,god,rar og klog man er....

Det er sandheden. Uanset hvor mange der får små søde hjerter og kære budskaber på hals og hænder.

• #15   11. dec 2012 Mig bekendt er det ikke ulovligt at have tatoveringer på hænder, hals eller i ansigtet, men det er ulovligt at tatovere disse steder. Det er altså ikke kunden men tatovøren der har et dilemma.

Pernille:
    Det var da en ufalttelig sær holdning at komme med.
    Vil det sige at hvis du ser en der stjæler et brød så gør du det også? Eller hvis andre forankørende kører for stærk så gør du det også?

Bare fordi andre gør det, giver det da på ingen måde dig ret til at handle på samme måde.

• #17   11. dec 2012 Dem der har hånd tusser, er ikke objektive. Og hverken kan eller vil se det problem som det kan afstedkomne. Der er heller ikke noget formål i at i får jeres fjernet før det bliver et problem.

Men rådet til dem som er i tvivl, kan kun være DONT !!

De fleste af i andre vil med tiden give mig ret. Men sådan er der jo så meget man skal lære på den hårde måde når man er ung.

Kommentér på:
Tatovering på fingeren hen af siden, dum ide?

Annonce