2.122 visninger
|
Oprettet:
Tatovering på fingeren hen af siden, dum ide? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har overvejet at få lavet en tatovering på siden af min finger nok langefingeren eller pegefingeren hvor der skal stå min fødselsdato i romertal og så (MÅSKE) en pil som bue og pil, men er det et dumt sted at få den lavet?
maj 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 189
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 508
Men det er tilgengæld et sted hvor der er meget slitage, så din tatovering vil nok forholdsvis hurtigt, blive slidt at se på :S
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
Jeg ville også have lavet en på hånden, og gik med tanken i 3 måneder.. og nu kan jeg slet ikke forstå jeg har tænkt på noget så dumt
jan 2012
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
ja for det at køre uden sele og så stikke folk ned er da PRÆCIS det samme... dooooh
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Bliv malet fra halsen og ned til håndledet, men drop hoved,hals og hænder.
Der kommer så mange situationer i livet hvor man ikke ønsker at fremstå hverken som rocker eller komplet idiot, og kun ønsker at blive hørt og taget seriøs. Og det gør man bedst uden grønne klatter på hænder og hals.......
Mvh mik..
dec 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 481
jan 2012
Jeg tager dig mindre seriøs
Det er man måske fucking ligeglad med som 18 årig. Men ser helt anderledes på det når man som 40 årig, skal forklare retten at man har opdraget sin søn, som er tiltalt for grov vold ordentligt.... Og man sider der med bølle/luder hænder og hals.. Og det uanset hvor fornuftig,god,rar og klog man er....
Det er sandheden. Uanset hvor mange der får små søde hjerter og kære budskaber på hals og hænder.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Pernille:
Det var da en ufalttelig sær holdning at komme med.
Vil det sige at hvis du ser en der stjæler et brød så gør du det også? Eller hvis andre forankørende kører for stærk så gør du det også?
Bare fordi andre gør det, giver det da på ingen måde dig ret til at handle på samme måde.
jan 2012
Men rådet til dem som er i tvivl, kan kun være DONT !!
De fleste af i andre vil med tiden give mig ret. Men sådan er der jo så meget man skal lære på den hårde måde når man er ung.
Tatovering på fingeren hen af siden, dum ide?