{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

theresa baun B
theresa baun B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Flyvning, trommehinde og smerter {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber MEGET at kunne få svar på.

Natten til tirsdag havde jeg voldsom ondt i mit ører, og tog straks til lægen om morgen. Der var noget væske som ikke kunne komme forbi min trommehinde, noget mellemørersbetændelse, så lægen sprang min trommehinde, og min voldsomme smerte forsvandt! Jeg har dog stadig lidt smerte, hvilket jeg ikke tror er normalt??

Jeg skal ud og flyve natten til lørdag, og jeg er simpelthen så bange! Når jeg har søgt på forskellige hjemmesider, står der, at man gerne må flyve, da det jo har lettet trykket, men jeg er virkelig bange for det gør ondt? Nu når jeg stadig har lidt smerter. plus jeg er forkølet.

Er der nogle der ved noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyvning, trommehinde og smerter
  • #1   13. dec 2012 Gå til lægen igen hvis du stadig synes det gør ondt?

• #2   13. dec 2012 Du ku jo ringe til lægen og spørge smiley Han/hun ved det højest sandsynligt bedere end vi gør herinde

• #3   13. dec 2012 Har jeg også tænkt mig, ville bare høre om der var nogle der havde prøvet det før, i og med det er i morgen nat jeg rejser s:

• #4   13. dec 2012 Hvis der er hul i tromhinden, så mærker du intet, men er der betendelse i mellemøret, kan tryk forskellen når man flyver , være yderst pinefuld smiley

• #5   13. dec 2012 jeg håber ikke jeg har betændelse i mellemøret, fik den sprunget i tirsdag. Kan man mærke tydeligt, hvis man har betændelse i mellemøret?. Jeg har ikke en voldsom smerte.

• #6   13. dec 2012 Du må få dig noget xylometazolin til næsen, en ordentlig sniffer og der kan komme luft gennem til ørerne, så du kan få trykudlignet. Pas dog på du ikke bliver afhængig af det, du skal ikke gøre det for ofte i for lang tid, selvom det føles rigtig rart.

Tyggegummi, store overdrevne gab samt tricket med at holde sig for næsen og "poppe ørerne" er også altid et hit. Det er faktisk godt at "poppe ørerne", da det masserer trommehinderne lidt, hvilket hæmmer betændelsen en smule.

Kommentér på:
Flyvning, trommehinde og smerter

Annonce