en god tålmoddig og erfaren tatovør i nærheden af Roskilde ? en god tålmoddig og erfaren tatovør i nærheden af Roskilde ?
nu har jeg i 4 år gået og haft en tatovering i tankerne, som jeg godt kunne tænke mig, jeg har vendt og drejet og blevet enig med mig selv, at det vil jeg altså gerne.
Nu har jeg slet ingen forstand på tatoveringer eller nogen viden om hvem der er god eller hvem man skal holde sig fra, tatoveringen skal indeholde skrift en lilje og et hjerte, og det skal jo helst se pænt ud og ikke noget som jeg tegnede i 3. klasse.
Jeg er en kæmpe pivskid når det handler om nåle, derfor skal tatovøren være erfaren og tåmoddig til at kunne håndtere et tudefjæs/ pivskid som jeg.
Er der nogle af jer der kan anbefale mig en ?
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 68
maj 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 189
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 111 Svar: 514
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 111 Svar: 514
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
maj 2008
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
Må jeg spørge om hvor stort projektet skal være, og hvor du har tænkt dig det skulle være placeret.?
dec 2012
Følger: 1 Svar: 1
Det er næsten ikke til at se det er nåle, slet ikke når de er igang, det synes jeg ikke i hvert fald
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Super dygtige, men jeg ved som mand, hvis du begynder at græde så ryger der et billed af dig op på " tude " væggen
Om det gælder for kvinder, aner jeg ikke.
Der er dog lang ventetid, og hvis det er et lille projekt ( under 10 timer ) gider Cheffen ikke. Så får du nok Carsten eller Joey, som også er ufattelig dygtige.
Alt bliver tegnet i fri hånd, og de er knald dygtige og siger tingene ligeud hvis dit motiv ikke kommer til at fungere
Det er det desværre de eneste som jeg kender til, hvor at motivet forbliver skarpt i mere end 10 år og netop derfor bliver de gamle tusset der inde.
Har mange venner og andre familie medlemmer som er streget i andre butikker, men det bliver ikke lige så pænt og deres sår, bliver altid voldsom store og MEGET røde, så jeg kan godt stå inde for Art factory tatto
maj 2008
Maria: det er mere viden om at den er der, der godt kan gøre mig lidt pjevset
Skinkelynet: det lyder fedt især at det holder godt, jeg prøver lige at kigge forbi dem
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Du kan nemlig ikke bare komme gående ind, og bestille en tid.
Men du skal ikke tage dig af, at de ligner en gang tosser, som er stukket af fra den lukket afdeling.
Men bare husk at hvis motivet er lille, men med mange detaljer bliver det gnidret at se på.
en god tålmoddig og erfaren tatovør i nærheden af Roskilde ?