1.048 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

en god tålmoddig og erfaren tatovør i nærheden af Roskilde ? en god tålmoddig og erfaren tatovør i nærheden af Roskilde ?

nu har jeg i 4 år gået og haft en tatovering i tankerne, som jeg godt kunne tænke mig, jeg har vendt og drejet og blevet enig med mig selv, at det vil jeg altså gerne.
Nu har jeg slet ingen forstand på tatoveringer eller nogen viden om hvem der er god eller hvem man skal holde sig fra, tatoveringen skal indeholde skrift en lilje og et hjerte, og det skal jo helst se pænt ud og ikke noget som jeg tegnede i 3. klasse.
Jeg er en kæmpe pivskid når det handler om nåle, derfor skal tatovøren være erfaren og tåmoddig til at kunne håndtere et tudefjæs/ pivskid som jeg.
Er der nogle af jer der kan anbefale mig en ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en god tålmoddig og erfaren tatovør i nærheden af Roskilde ?
  • #1   14. dec 2012 Tá turen til Kalundborg til viking tattoo rigtig dygtig tattoovør.

• #2   14. dec 2012 det var lidt langt, men hvis det er det værd

• #4   14. dec 2012 holbæk hos hugo

• #6   14. dec 2012 Vil anbefale Iron & Ink, de har en shop i Vejle og en i Hellerup. Begge steder er der rigtig gode kunstnere efter min mening. Deres værker bliver rigtig rigtig gode og gennemarbejdede, og er sikker på de er forstående overfor dit smerteproblem, du er langt fra den eneste der har det sådan smiley

• #7   14. dec 2012 det er ikke så meget smerten jeg er bange for, jeg er bare rigtig dårlig til at håndtere nåle, men vil rigtig gerne have en tatovering hehe

• #8   14. dec 2012 De er professionelle hele vejen igennem, og tror de har respekt for den måde du har det. Jeg tror ikke du skal være så nervøs for det, når det kommer til stykket. Langt de fleste professionelle tatovøre, har respekt for kundernes behov, hvad det så indebære. smiley

Må jeg spørge om hvor stort projektet skal være, og hvor du har tænkt dig det skulle være placeret.? smiley

• Maria H
    Maria H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #9   14. dec 2012 Har du nogensinde set nogle blive tatoveret?

Det er næsten ikke til at se det er nåle, slet ikke når de er igang, det synes jeg ikke i hvert fald smiley

• #10   14. dec 2012 http://www.artfactorytattoo.dk/

Super dygtige, men jeg ved som mand, hvis du begynder at græde så ryger der et billed af dig op på " tude " væggen smiley

Om det gælder for kvinder, aner jeg ikke.
    Der er dog lang ventetid, og hvis det er et lille projekt ( under 10 timer ) gider Cheffen ikke. Så får du nok Carsten eller Joey, som også er ufattelig dygtige.

Alt bliver tegnet i fri hånd, og de er knald dygtige og siger tingene ligeud hvis dit motiv ikke kommer til at fungere

Det er det desværre de eneste som jeg kender til, hvor at motivet forbliver skarpt i mere end 10 år og netop derfor bliver de gamle tusset der inde.

Har mange venner og andre familie medlemmer som er streget i andre butikker, men det bliver ikke lige så pænt og deres sår, bliver altid voldsom store og MEGET røde, så jeg kan godt stå inde for Art factory tatto

• #11   15. dec 2012 Jeppe: det lyder dejligt smiley ja det er et digt som jeg har skrevet, hvor det kommer til at være et hjerte over en lilje under, ca på str med min hånd, placeringen er jeg ikke helt enig med mig selvom, jeg har tænkt meget over om den skulle være under bhkanten

Maria: det er mere viden om at den er der, der godt kan gøre mig lidt pjevset

Skinkelynet: det lyder fedt især at det holder godt, jeg prøver lige at kigge forbi dem

• #12   15. dec 2012 Ring til dem, og spørg hvornår at der er tids bestilling.
    Du kan nemlig ikke bare komme gående ind, og bestille en tid.

Men du skal ikke tage dig af, at de ligner en gang tosser, som er stukket af fra den lukket afdeling.

Men bare husk at hvis motivet er lille, men med mange detaljer bliver det gnidret at se på.

Kommentér på:
en god tålmoddig og erfaren tatovør i nærheden af Roskilde ?

Annonce