{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Tatto spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg efter mange år og overvejelser endelig fundet et motiv (i mine tanker), jeg gerne vil ha. Men det kan først blive til næste år, efter jeg har født og er færdig med at amme. Men da det er over 10 år siden jeg fik en lille bitte tattovering, aner jeg ikke en dyt om det. Så tænkte, at der sikkert sad et klogt hovede herinde der kan svare på lidt spørgsmål.

1. Jeg har kigget lidt på det arbejde de laver hos iron and ink i Vejle, og synes det ser ud til at de er rigtig gode. Nogen der har erfaringer der fra? (Evt andre tattovøre i det område de bedre kunne anbefale?)

2. Jeg skal ha tattovøren til at tegne mine ideer, hvordan foregår det? (Og koster det ekstra?)

3. Hvad koster en tattovering der fylder det meste af lenden? (Ikke et røv-gevir, men noget rigtigt med farver osv) jeg er godt klar over, at der sikkert er prisforskelle ved de forskellige tattovøre. Men bare ca er det 5-6000 kr eller 8-9000, bare så jeg kan ligge det til side:).

På forhånd tak:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatto spørgsmål.
  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #1   15. dec 2012 1. Kan jeg ikke svare på da jeg bruger en anden fast.

2. Min tatovør tager ikke noget for at tegne, men om de tager en skilling for det er noget du skal spøge dem om.

3. Det kan kun tatovøren fortælle dig ud fra din forklaring, motiv, detaljer og farve/sort-hvid og din evne til at sidde stille, da de ting spiller ind til hvor lang tid det tager.
    Nogle er timelønnet hvor andre giver et "tilbud" så igen skal du snakke med tatovøren. Han kan hurtigt vurdere hvad han skal bruge af tid, når han får tegnet motivet.

• #2   15. dec 2012 Okay ja, tænkte nok det ikke bare sårn var lige til at få konkrete svar på:). Men tak alligevel:). Er nu mest bekymret for, om det er en ordentlig tattovør, jeg er så bange for at ende ved en klaphat. Og jeg aner ikke hvad jeg skal se efter..

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

#3   15. dec 2012 De har tit nogle billeder på deres hjemmeside og et album liggende i butikken, kig i dem først for at vurdere om du synes det er ordentlig.

Spørg til ventetiden, da de dygtige tatovører oftest har mere travlt. Der dummer folk sig tit da de vil have det her og nu.

Hør ham/hende om timeprisen da det også kan fortælle lidt, da en dygtigere tatovør kan tillade sig at tage mere.

Kan de tegne selv eller kun lave ud fra billeder...betal ALDRIG en der kalder sig tatovør hvis han/hun ikke kan tegne noget selv, da de siger noget om deres evner. Har set noget af det arbejde som disse "kopimaskiner" laver og det er ikke pænt...

• #4   15. dec 2012 tak:) jeg ved de tegner ved iron and ink i vejle og synes også deres billeder af hvad de går lavet er pæne. kan se de har vundet nogle priser ved noget tatto halløj i Berlin og været til noget andet tatto halløj i Paris også. Men det er vidst du lidt stort sted hvor der også bliver lavet andet end tattoveringermi kan se de har skrevet at de ikke har flere tider i år.

så måske jeg skulle prøve at tage et smut forbi:)

• #5   15. dec 2012 Er rigtig dygtig. http://www.syndicatetattoo.dk/
    Også dygtig. http://www.jellingink.dk/

Iron and Ink kender jeg ikke noget til og for mig og se er de bare nogen der gerne vil fremstå som LA ink og Miami ink.

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

#6   15. dec 2012 Det kan aldrig skade at kigge ind og stille spørgsmål, du kan jo altid gå hvis du får et forkert indtryk af stedet. smiley

• #7   15. dec 2012 Kan stærkt anbefale Iron & Ink.....

Kommentér på:
Tatto spørgsmål.

Annonce