Tatto spørgsmål. {{forumTopicSubject}}
Ja, nu har jeg efter mange år og overvejelser endelig fundet et motiv (i mine tanker), jeg gerne vil ha. Men det kan først blive til næste år, efter jeg har født og er færdig med at amme. Men da det er over 10 år siden jeg fik en lille bitte tattovering, aner jeg ikke en dyt om det. Så tænkte, at der sikkert sad et klogt hovede herinde der kan svare på lidt spørgsmål.
1. Jeg har kigget lidt på det arbejde de laver hos iron and ink i Vejle, og synes det ser ud til at de er rigtig gode. Nogen der har erfaringer der fra? (Evt andre tattovøre i det område de bedre kunne anbefale?)
2. Jeg skal ha tattovøren til at tegne mine ideer, hvordan foregår det? (Og koster det ekstra?)
3. Hvad koster en tattovering der fylder det meste af lenden? (Ikke et røv-gevir, men noget rigtigt med farver osv) jeg er godt klar over, at der sikkert er prisforskelle ved de forskellige tattovøre. Men bare ca er det 5-6000 kr eller 8-9000, bare så jeg kan ligge det til side:).
På forhånd tak:)
mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
2. Min tatovør tager ikke noget for at tegne, men om de tager en skilling for det er noget du skal spøge dem om.
3. Det kan kun tatovøren fortælle dig ud fra din forklaring, motiv, detaljer og farve/sort-hvid og din evne til at sidde stille, da de ting spiller ind til hvor lang tid det tager.
Nogle er timelønnet hvor andre giver et "tilbud" så igen skal du snakke med tatovøren. Han kan hurtigt vurdere hvad han skal bruge af tid, når han får tegnet motivet.
sep 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 116 Svar: 774
mar 2012
Spørg til ventetiden, da de dygtige tatovører oftest har mere travlt. Der dummer folk sig tit da de vil have det her og nu.
Hør ham/hende om timeprisen da det også kan fortælle lidt, da en dygtigere tatovør kan tillade sig at tage mere.
Kan de tegne selv eller kun lave ud fra billeder...betal ALDRIG en der kalder sig tatovør hvis han/hun ikke kan tegne noget selv, da de siger noget om deres evner. Har set noget af det arbejde som disse "kopimaskiner" laver og det er ikke pænt...
sep 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 116 Svar: 774
så måske jeg skulle prøve at tage et smut forbi:)
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 96 Svar: 884
Også dygtig. http://www.jellingink.dk/
Iron and Ink kender jeg ikke noget til og for mig og se er de bare nogen der gerne vil fremstå som LA ink og Miami ink.
mar 2012
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Tatto spørgsmål.