533 visninger
|
Oprettet:
Re: brand på vejlegaarden {{forumTopicSubject}}
Da martin åbenbart er for stor en pussie til at turde diskutere voksent, og derfor har valgt at smide mig på hans filterliste, må jeg jo skrive min mening her..
JA jeg mener at nu vi bor i Dk, så er man uskyldig til det modsatte er bevist..
Kan godt ske at han er udskrevet fra intensiv afdeling, og derfor nu står til rådighed over for pressen. Men ville i seriøst påstå at I ville stå frem i medierne efter i har været den omgang igennem ?
sep 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
manden er komplet idiot, snyder og svindler alle sine ansatte mest muligt og desværre hoppede nogen få tosser med på løgnen om at det handlede om frihed!
ALT peger på det er ham selv!
indtil nu har han stormet frem i tv hver gang der var det mindste... nu gemmer han sig... hvorfor mon?
når sandheden er GRUM så vælger folk tit at tie stille......
Når sandheden er din VEN så breder man den ud....
Pyroamin er en lille svindler som hele tiden har vist sit sande ansigt... bare ikke alle der har den egenskab at de kan se ind bag et godt slogan....!
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 309
Hvis han snyder hans ansatte og de ikke er glade for at arbejde for ham, hvorfor er de der så stadig ?
Kan godt ske at det peger på ham, men det gør ham vel ikke skyldig.. Med den logik, så må du jo være en total retard.. Du lyder som det her, så må det jo være rigtig ?
Ville du seriøst stå frem efter du næsten var brændt inde, havde div brandskader, røgforgiftning og ALLE peger fingre af dig ?
Ja sandheden er din ven (ved ikke om han er skyldig) men syntes at det er lamt af jer at sparke på en der i forvejen ligger ned..
sep 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
men det har altså hele tiden været arbejderen (den lille mand læs dig og mig) der kæmper mod GOLIAT (pyroamin, saxo bank, Liberal alliance og Venstre)!
feb 2007
Kan btw godt lide at du trykker like til dine egne kommentare
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 941
feb 2007
Ved DU noget om det ? Hvilke konspirations teorier kommer jeg med ? Så vidt jeg ved er jegh ikke kommet med nogen, det virker til at Martin og konGEN har godt styr på det med konspirations teorierne..
Hvis grunden var at jeg skrev: "Kunne det tænkes at han var ved at lave regnskaber, bestille vare ordne lønsedler osv ?
Lad nu vær med at starte rygter når du ikke ved en flyvende fis om hvad der i virkeligheden er sket ? " Så mener jeg at han er en pussie..
feb 2007
feb 2007
Nu er det ikke mig der begynder med at snakke alder..
Kan godt ske at du mener at jeg er langt ude, jeg kommer med min mening, og den står jeg ved.. At du så åbenbart mener det modsatte er jo din ret.. Pt er du ikke kommet med noget fornuftigt, hvis ikke du vil diskutere emnet som en "voksen" hvad laver du her så ?
Hvis man skal være en klovn at høre på for at komme på filteret, ville du sgu nok efterhånden være blokeret af de fleste herinde..
Vil du ikke lige fortælle mig lidt mere om de "konspirations teorier" du mener jeg kommer med ?
apr 2007
feb 2007
Troede jeg også til at starte med, men da han fortsætter med: "Der var nok en grund til at du kom på hans filterliste, men du er nok bare ikke klog nok til at regne den ud. Christ man." går jeg ud fra at det var møntet på mig.
apr 2007
feb 2007
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 455
feb 2007
Håber at det viser sig at det er gammelt el installation der er futtet af, da tanken om endnu en pyroman ikke gør mig vildt tryg..
Re: brand på vejlegaarden