Indbrud Julenat.. Indbrud Julenat..
Jeg har åbenbart været en af de udvalgte som skulle have besøg julenat, af en eller flere tumper som mente at mit var deres, og burde få fingrene klippet af !! Nu er det sådan, at min fladskærm er rimelig stor, døren kan ikke låses op indefra, og der er små vinduer i mit hus, hvilket resulterer i at tv'et står på gulvet hvor de er kommet ind. Min bærbar har de dog taget, men den har en reel værdi af måske 1000,- hvis den skulle sælges. Der er taget ca. 5 dvd'er, og det er alt hvad der mangler. Tænk at gøre sig selv til kriminel for måske 250,- på det sorte marked... Tumper!! Jeg er rimelig overbevist om at det er personer med MEGET lav IQ der har været på besøg, da Tumpen smadrer ruden til mit toilet i forsøg på at fjerne ruden, så håndværker er Tumpen ikke. Derefter skærer Tumpen sig på glasset, så fingernem er Tumpen heller ikke. Nu er både fladskærmen, og flere af dørkarmene smurt ind i blod, så renlig og omhyggelig er Tumpen heller ikke..
Til sidst, vil jeg høre om andre er blevet udvalgt denne jul ?
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.912
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 789
Det er sku´ ikke at ønske for nogen som helst.
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
Og det fandt de ud af på 24 timer og med den hurtighed, den kriminaltekniske afdeling har her i juletiden? Synes jeg sgu er flot
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 52 Svar: 599
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.839
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.468
Ja eller kørt galt i en soloulykke pga blodtab.
Jeg lod alt lyset være tændt da jeg kørte om formiddagen den 24.
Men da jeg skulle hjem lidt over midnat var jeg også pisse nervøs for om nogen skulle være brudt ind.
Men sørgeligt og høre mester.
Jeg håber politiet fanger ham.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.241
Diana J - det er jeg ked af at høre :-C
*venligt klap på skulderen*
Indbrud Julenat..