{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.103 visninger | Oprettet:

iphone apps expert..?? skift fra iphone 4 til 5 {{forumTopicSubject}}

hej..

har lige købt en iphone 5 og har selvfølgelig lavet eb gendannelse af sikkerheds kopi, men apps´ne kommer ikke med over, gjorde de nu heller ikke da jeg skiftede fra iphone 3 til 4. men mit problem er at jeg havde en apps der hed private photo, med private billeder selvfølgelig, og havde købt pro udgaven. men da jeg skiftde fra iphone 3 til 4 hentede jeg bare app´en igen og billeder li der stadig..
DET GØR DE SÅ IKKE MERE.. smiley og det er ikke pro udgaven jeg får når jeg henter det igen..

nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre..??

har stadig pro udgaven med billeder på min iphone 4..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone apps expert..?? skift fra iphone 4 til 5
  • #1   30. dec 2012 du har hentet forkert udgave.. hent pro udgaven.

• #2   30. dec 2012 Det har jeg så lige gjort nu. Der stadig ingen billeder

• #3   30. dec 2012 Lige med det det photo app, ved jeg ikke. Men det med de andre apps, der sætter du din nye iPhone til iTunes, klikker på telefonen i venstre side, og trykker i programmer i toppen og sætter flueben ved at den skal synkronisere apps.

Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan du får de private billeder med over. Jeg bruger et der hedder Private Photo, og der kom de med over.

Har du den sidste nye iTunes? For så skal du ikke trykke på telefonen ude til venstre, men oppe i højre hjørne.

Kommentér på:
iphone apps expert..?? skift fra iphone 4 til 5

Annonce