{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Nogen der søger lejlighed i Næstved 4700? {{forumTopicSubject}}

Da den lejlighed jeg bor i er opsagt ville jeg jo gerne have den blev overtaget hurtigst muligt så jeg kan spare nogen penge.

det handler om en 2V lejlighed i Næstved 4700 ca 50-60 kvadratmeter.

husleje 4000
vand aconto 500
varme aconto 1000
strøm - efter forbrug

ligger på odensevej

ved den kan overtages ved et lavt depositum og evt uden noget hvis man selv maler var den måde jeg overtog den på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der søger lejlighed i Næstved 4700?
  • #1   14. jan 2013 Ved der er stor efterspørgsel på lejligheder i næstved. Prøv at sætte en annonce ind på dba.dk smiley og husk at skriv om man må have husdyr osv smiley

• #2   14. jan 2013 kunne også være en mulighed.

husdyr er tilladt så længe ejer godkender da det er en ejer lejlighed der bliver lejet ud

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #3   15. jan 2013 Den er desværre for dyr kontra beliggenhed. Ellers havde jeg en. Kan huslejen forhandles?

• #4   16. jan 2013 Beliggenheden er okey syntes jeg kommer selvfølgelig an på om du vil bo midt i byen men med den nye vej er det dejligt nemt at komme ud af Næstved by her fra.

Huslejen kan ikke forhandles mere da den allerede er forhandlet meget ned så kan jeg sige med sikkerhed han ikke vil smiley

Der er btw helt nyt flisegulv i gagen samt specielle fliser for enden af væggen og der er helt nyt badeværelse med fliser skabe vask osv.

Kommentér på:
Nogen der søger lejlighed i Næstved 4700?

Annonce