499 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Dansk modeblog - opfølgning. :-) Dansk modeblog - opfølgning. :-)

Hej Baboom.

Jeg har tidligere lavet et indlæg omkring www.cecillieboe.dk, hvor jeg godt kunne tænke mig folks bedømmelse, af sidens design. Men folk kommenteret på indholdet, som ikke var der, da siden var ny på det tidspunkt. Men nu vil jeg høre hvad jeres mening er? smiley

Hvad er jeres mening om :
Sidens design
Sidens indlæg
Siden som helhed
Noget som er godt, noget som burde være bedre?

Siden er lavet meget enkel, og overskuelig, uden alt for meget ude i siderne af siden, hvilket der godt kan forvirre på andre blogs. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk modeblog - opfølgning. :-)
  • Bahtiyar
    Bahtiyar Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 73
    #1   25. jan 2013 kan ikke se linket

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #2   25. jan 2013 Du skal lige lavet et mellemrum mellem linket og kommaet, ellers kan folk ikke se det da den vil have kommaet med i linket.

• #4   26. jan 2013 Køb en reklameplads.

• #5   26. jan 2013 Patrick T : Beklager, kom til at smide et komma ind slut i linket. Dette virker : (link fjernet)

bby S : Hvis det var et reklame forsøg, har jeg skam smidt linket ind flere gange i mit opslag. Så der tager du fejl min ven. Jeg vil blot høre folks mening om denne blog.

SKYHIGH : Hvor ved du egentlig det fra? smiley Du ved måske noget om mode?

A Perfect Circle * : Når jeg får brug for at reklamere for noget, skal jeg med glæde købe en reklame plads, men har pt ikke behov for en, har du? For så kan jeg da arrangere noget for dig? smiley

• #6   26. jan 2013 PS - God weekend til det altid glade og positive Baboom! smiley

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #8   26. jan 2013 I skal have gjort noget ved længden på forsiden da den er alt for lang, i kan enten dele det op i sider eller datoer. Det andet bliver hurtigt for uoverskuelig.

Hvorfor er de forskellige overskrifter i den koksgrå/sorte bar skrevet på engelsk, når resten af siden er på dansk?

Følger ikke med på mode men hold da kæft noget af det er grimt. D:

• #9   26. jan 2013 Mike: Simpel, men effektiv det er jeg glad for at høre, noget i den stil vi havde satset på. Vi skal kig på Emil Thorup for at se om der er noget inspiration vi kan følge, tak for dit syn på det. smiley

TiTiTimmy . : Det er nu hellere ikke alt på bloggen der er mode, det første indslag der er lavet omkring de leggins er ikke. smiley Hehe.
    Længden på forsiden har jeg også selv tænkt over, men tror egentlig det er fordi billederne er så store, for det er lavet så når der er 10 indslag kommer der en side to. Men ja har selv tænkt over det. smiley
    - Men det er jo fx derfor man kan vælge kategorier i stedet. smiley

Knapperne er lavet på engelsk da vi mente det lød for fesent på dansk. Siden henvender sig til unges mode, og som ung kan man sagtens forstå meningen med de enkelte engelske ord. smiley Men tak for dine ind puts. Vil tænke over forsiden.

• #11   26. jan 2013 SKYHIGH : Det var da dejligt. smiley Fortsat god weekend til dig.

• #13   26. jan 2013 linket virker ikke hos mig

• #14   26. jan 2013 Cecilie T : Beklager jeg kom til at sætte et komma ind til sidst i linket.
    Du skal bruge dette link : (link fjernet)

• #15   26. jan 2013 SKYHIGH : Hvis folk er trætte af dem, må de jo lad vær med at læse dem, det er heldigvis folks eget valg. smiley
    Forkert information du kommer med. Det er ikke 80 % af deres mode som tager 5 år før den kommer til Danmark.
    - Har du nogen uddannelse inden for mode, overhovedet? smiley

Kommentér på:
Dansk modeblog - opfølgning. :-)

Annonce