499 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Dansk modeblog - opfølgning. :-) Dansk modeblog - opfølgning. :-)
Hej Baboom.
Jeg har tidligere lavet et indlæg omkring www.cecillieboe.dk, hvor jeg godt kunne tænke mig folks bedømmelse, af sidens design. Men folk kommenteret på indholdet, som ikke var der, da siden var ny på det tidspunkt. Men nu vil jeg høre hvad jeres mening er?
Hvad er jeres mening om :
Sidens design
Sidens indlæg
Siden som helhed
Noget som er godt, noget som burde være bedre?
Siden er lavet meget enkel, og overskuelig, uden alt for meget ude i siderne af siden, hvilket der godt kan forvirre på andre blogs.
0 synes godt om
jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 73
mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 374
bby S : Hvis det var et reklame forsøg, har jeg skam smidt linket ind flere gange i mit opslag. Så der tager du fejl min ven. Jeg vil blot høre folks mening om denne blog.
SKYHIGH : Hvor ved du egentlig det fra?
A Perfect Circle * : Når jeg får brug for at reklamere for noget, skal jeg med glæde købe en reklame plads, men har pt ikke behov for en, har du? For så kan jeg da arrangere noget for dig?
feb 2009
mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
Hvorfor er de forskellige overskrifter i den koksgrå/sorte bar skrevet på engelsk, når resten af siden er på dansk?
Følger ikke med på mode men hold da kæft noget af det er grimt. D:
feb 2009
TiTiTimmy . : Det er nu hellere ikke alt på bloggen der er mode, det første indslag der er lavet omkring de leggins er ikke.
Længden på forsiden har jeg også selv tænkt over, men tror egentlig det er fordi billederne er så store, for det er lavet så når der er 10 indslag kommer der en side to. Men ja har selv tænkt over det.
- Men det er jo fx derfor man kan vælge kategorier i stedet.
Knapperne er lavet på engelsk da vi mente det lød for fesent på dansk. Siden henvender sig til unges mode, og som ung kan man sagtens forstå meningen med de enkelte engelske ord.
feb 2009
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
feb 2009
Du skal bruge dette link : (link fjernet)
feb 2009
Forkert information du kommer med. Det er ikke 80 % af deres mode som tager 5 år før den kommer til Danmark.
- Har du nogen uddannelse inden for mode, overhovedet?
Dansk modeblog - opfølgning. :-)