{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konstruktiv kritik - blog :-)
  • #1   29. jan 2013 Hvorfor skulle vi læse om dig Josefine. Du er en almindelig pige. Hvis jeg har lyst til at læse om andres liv, så udemærker facebook sig til bravur!

Hvad gør dig så unik, andre skulle gide at læse om dig? (Konstruktiv kritik)

• #2   29. jan 2013 Jeg synes den er ret intetsigende. Den handler om dig og dit liv, og eftersom du er for mig ukendt, har det ikke meget relevans for mig at følge. Hvis du laver den for din familie og venner så er den fin, men forvent ikke at få andre der følger dig, og som nævnt før er facebook lige så fin, hvis ikke bedre til det.

I fald du vil lave noget som kan være interessant for flere mennesker en bare din omgangskreds, så skal du vælge et mere specifikt emne at skrive om. Det kan være mode, sundhed, hestetræning eller kreativitet. Det vigtigste er at der KUN er et hovedemne og du holder dig til det. Så skal du sørger for at komme vidt omkring alle hjørner af emnet og komme med brugbare spændende indlæg som ikke kun handaler om dine egne holdninger og følelser, men som henviser til forskning og andre personers tanker om det.

Håber du kan bruge mit svar til noget.

• #3   29. jan 2013 Martin: Hvis man så lærer at læse inden man kommenterer, så ville det da også være konge!

" HVIS jeg har lyst til at læse om andres liv......"

• #4   29. jan 2013 Det er da pisse irreterende du har fyldt den op med reklamer!

• #5   30. jan 2013 Puha i er dårlige til at skrive konstruktivt her inde på baboom smiley
    Men tak for jeres reaktioner... Nogen mere hjælpende end andre smiley

Reklamer, sku svært når det er sådan siden er!!!

Så det godt i bare kan lade vær med at følge mig smiley

Min plan med bloggen er at gå i dybden med de ting jeg elsker og går op i! Jeg synes nogen blogge kan blive for specifikke... Men self. skal man gå i dybden med et emne... Tak for svaret Julie smiley

• #6   1. feb 2013 Tjaeh, du kunne jo bare have valgt uden reklamer...

• #7   2. feb 2013 Josefine G : Jeg er enig med Henrik B, det er ret træls med de reklamer.
    Det er til at undgå, som du kan se her fx : (link fjernet)

Jeg ved det ikke er bloggersdelight, men er det et krav at det SKAL det være? smiley

- Jeg tror hvis man skal have en blog som folk måske skulle gide at læse, skulle man skille sig ud fra mængden, være lidt anderledes.

• #8   12. mar 2013 man kan desværre ikke vælge dem fra smiley

• #9   12. mar 2013 Nej det kræver ligsom du køber dit eget domæne smiley
    For det er fandme stenerner at der er en helsides reklame hver gang man har scrollet 1.5 side ned.

• #10   12. mar 2013 Josefine G : Køb dit eget domæne, du kan få det for et år til omkring 200 kr.

• #11   12. mar 2013 Jeg vil aldrig gide at læse noget om en person som for mig er ukendt - og samtidig er siden fyldt med reklamer.

Kommentér på:
Konstruktiv kritik - blog :-)

Annonce