Har jeg mistet de penge? {{forumTopicSubject}}
Hej sødeste baboom'er!
I plejer jo at være så hjælpsomme med alt, så jeg håber også I lige kan give input med jeres viden til min sag
Jeg er stoppet med min uddannelse pga. længerevarende sygdom, men har inden da nået at indbetale 800 kr til en studietur. Dette var det første af de to beløb. Men da jeg nu er stoppet, tænker jeg, at jeg gerne vil have pengene tilbagebetalt, da jeg står uden nogen form for indkomst her i februar måned.
Jeg er godt klar over, at jeg skrev under at betale pengene for "min plads" i bussen, da skolen har lejet en. Men derved skrev jeg jo også under, at jeg ville deltage i studieturen. Men nu har jeg jo ikke længere mulighed for at deltage i turen - er det så ikke skolen, som skal udfylde det "hul" der er kommet og betale mit beløb tilbage og selv gør beløb nr. 2 de indkræver af de andre større?
For mig er 800 kr bare et stort beløb i øjeblikket, da jeg skraber for at få råd til regning og kost i denne måned.
Hvad mener I? På forhånd tak!
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 2 Svar: 240
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.506
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 156
Lubas, jeg har hørt skolen ad og de siger de vil finde ud af det. Men det er så 2 uger siden, så ville lige høre mine muligheder inden jeg rykkede i dem i for svar
Nu har jeg også lige debatten åbent et andet sted. Her siger de, at jeg evt. kan sælge min plads videre. Jeg ved skolen selv har andre "udefra" med, så vil lige høre dem ad om det er en mulighed at få min plads udfyldt
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 100 Svar: 589
feb 2008
men ja, jeg tror det egentlig mest handler om hvor large skolen er nu vil jeg lige prøve at kontakte dem igen. Tak for hjælpen alle sammen
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 574
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Hvis du har skrevet under på det er et depositum som refunderes/trækkes fra resten ved senere bindende tilmelding, ja så er de penge nok tabt.
Men jeg havde alligevel forhørt mig på skolen om det er muligt at få dem tilbage
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
feb 2008
Jonas, det eneste jeg skrev under på, var en seddel om at jeg ville deltage i turen. Men det har jeg jo så ikke mulighed for længere, da jeg jo ikke går der. Men har sendt en mail til sekretæren
feb 2008
Men jeg har sendt en mail, så venter på deres svar
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 695
Har jeg mistet de penge?