{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Mikkel J
Mikkel J
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42

Blokeret over face!?!? {{forumTopicSubject}}

jeg er blokeret over facebook i 30 dage...

Det er fordi at der var nogen der hackede min facebook (nogen venner på face) så skrev jeg på face at de skulle stoppe "vil i ikke nok lige stoppe med det? "deres navn" "

Så nu har de så gået sammen og anmeldt den kommentar, så er jeg blevet blokeret i 30 dage fordi at de hackede min face, og jeg spurgte om de ikke lige ville stop!!

Kan jeg skrive til facebook eller hvad kan jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blokeret over face!?!?
  • #1   6. feb 2013 Det får du sikkert ikke noget ud af alligevel. Du dør nok ikke af at undvære facebook en måned

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    sep 2012

#2   6. feb 2013 nej men det er bare princippet i det, det er da lidt træls hvis nu man skal bruge det til at skrive til en eller andet. Du vil nok også blive irriteret over noget du ikke har gjort

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #3   6. feb 2013 Der burde stå en masse IP-addreser under login historikken. Find dem der ikke er din egen, og meld dem til politiet.

• #4   6. feb 2013 I princippet kunne jeg også sagtens ringe til politiet hver gang jeg ser en bil ulovligt parkeret, men det ikke noget de gider bruge ressourcer på alligevel så jeg kan lige så godt lade være at spilde min tid med det

Ja, jeg var uden tvivl blevet træt af det, men gjorde nogen det ved mig, havde jeg givet dem en surt opstød personligt i stedet for at gå videre med det.

Ellers vær barnlig. Synk ned på deres niveau og gør det samme hvis du tror det hjælper

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    sep 2012

#5   6. feb 2013 det er nogen jeg kender, og de har gættet min kode, det er ikke det jeg spørger om.

Er der ikke en måde man kan skrive til facebook, jeg synes ikke lige jeg kan finde nogen steder, hvor jeg kan skrive til dem smiley

• #6   6. feb 2013 hvis det er så stort et problem for dig, så gå ind og lav sådan på facebook at du modtager en sms med en kode du skal taste ind hver gang din konto logger på et ukendt sted. Har det selv sådan og der er ingen der hacker min facebook smiley

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
    #7   8. feb 2013 Brian S - Hordan gør du det..? Jeg får bare en email med en ip adresse og en by hvis der bliver logget et andet sted end min computer, eller andre enheder jeg har "godkendt"

• #8   9. feb 2013 Du trykker på stjernen oppe i højre hjørne. Derefter trykker du på kontoindstillinger og videre på sikkerhedsindstillinger. Når du er kommet derind skal du ind i Login-notifikationer og Login-godkendelser. Der kan du slå det til smiley

Kommentér på:
Blokeret over face!?!?

Annonce