782 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Fotosession tilbydes: Gratis ;) Fotosession tilbydes: Gratis ;)
Hej Baboom,
Jeg er ved at sammensætte et portfolio, og dertil har jeg selvfølgelig brug for nogle ''modeller''.
Indtil vider har jeg biler, landskaber, bygninger og modellen Sophia August. Men dertil kunne jeg godt bruge nogle flere personer til mit portfolio
Så hvis du står og mangler en fotoserier, eller måske din kæreste og dig gerne vil have lavet nogle par fotos, så sig til.
Tilbyder dette gratis i en kort periode
Eks. på noget af mit arbejde:
http://www.baboom.dk/fotoalbum/personer/35727-lidt_af_mit_arbejde
0 synes godt om
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 28
Kunne du måske formulere dig bedre? Og det gør heller ikke noget at bruge et komma eller to
maj 2011
Hehe det håber jeg da, for ved ikke lige hva det der gik ud på? Synes ikke jeg har skrevet nogle steder, at jeg kun laver lingeri/nøgen billeder? For det gør jeg langt fra
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
Interessant indlæg, jeg er interesseret!
Jeg vejer 120+ kg, har så mange bumser at jeg ligner en pizza med peperoni i ansigtet og min kulør er simpsons. Jeg ville fortrække at stille op til fotos i mit daglig dags tøj ( (link fjernet) ).
... hvor og hvornår kan vi mødes?
(Ironi, kan forkomme)
Ville blot give dig et Thumbs up for dit tilbud, og dine billeder. Synes de ser ganske fornuftige ud.
maj 2011
Nej lige præcis?
Og takker mange gange, det er lige præcis det jeg tænker. Altså en gratis serie, hvor du får dem redigeret og det hele, er ikk noget man ser hver dag. Men takker
> Daniel W. J
Hehe troede sgu lige
Men takker mange gange, både for komplimentet ang. tilbudet og mine billeder
Fotosession tilbydes: Gratis ;)