{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til e cigaret
  • * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #1   13. feb 2013 (link fjernet)

de har også en butik i lemvig..

• #2   13. feb 2013 Pink-mule.com

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #3   13. feb 2013 Det er meget fint Martin B. Men husk at fortælle at hvis du bestiller for over 80 kr uden for EU, kan du blive nuppet af told og moms, og så stiger prisen til langt over hvad du kunne have købt den for i Dk.

Jeg vil desuden ikke anbefale de billige kina modeller, det er det rene bras. Køb fra et ordenligt sted, personligt er jeg rigtig glad for pink-mule.com, har aldrig oplevet så god service som fra dem. Og har der været de mindste problemer (såsom et dødt batteri) kontakter man dem blot, og de ganske behjælpelige med at afhjælpe problemet. Meld dig desuden ind på ecig-forum.dk, der finder du rabat koder til de største forhandlere, ofte 10-15% besparelse.

• #4   13. feb 2013 www.cph-vapours.com

• #5   13. feb 2013 1000tak for hjælpen allesammen smiley Fik dog et link af en gammel barndoms ven på en han gerne ville stå inden for, så har bestilt der fra smiley Siden der blev betsilt fra hedder: http://easy-to-smoke.dk/
    Daniel W.J Takker for nyttig og hjælpsom hjemmeside, som jeg straks ville melde mig ind i smiley

• #6   13. feb 2013 Daniel W.J det passer ikke helt det du skriver, jeg har købt ca 40 sæt e cigaretter i kina, og ja det er blevet åbnet i tolden. Tolden lød på sølle 240 kr. så jeg har givet 99 kr pr sæt.
    Hvor tror du pink mule får deres ting fra?
    Højest sandsynligt fra kina.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#7   13. feb 2013 Andreas B.
    Det passer 100% det jeg siger, sæt dig ind i tingene.

Vi snakker ikke om at købe 40 sæt a 5 kr stykket, vi snakker om at købe et sæt som koster 130 kr som Martin B forslår. Om du modtager 1 sæt, eller 354 sæt, så er ekspeditions gebyret det samme, 160 kr, og så kommer tolden der oven i.

Så det er 130 kr + Ekspeditions gebyr + Told.

Tolden kender jeg ikke, den er formentligt ikke højere end en 10-25 kr. Vi siger 10 for nemhedens skyld, og så lander vi på en pris der hedder 300 kr lige ud. Du kan finde mange fornuftige sæt i Danmark til 300 kr, og desuden så får du 2 års reklamations ret med i hatten for de penge.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#8   13. feb 2013 Og lad nu være med det børne pjat "Hvor tror du pink mule får deres ting fra?" Skal vi ikke sætte os ned og klappe i vores hænder og gætte på får deres cigaretter fra deres fucking grossister, grossister som hverken du eller jeg har adgang til, og steder hvor du bestiller større partier af gangen, og derved opnår en bedre pris.

• #9   13. feb 2013 Ja ja så kender man baboom igen! Børne pjat?? Jeg skrev bare ud fra egen erfaring, men det må du da meget undskylde hvis jeg trådte på dine små fusser.
    De sæt jeg har bestilt i kina er nøjagtig magen til dem man kan købe ved stort set alle webshops.
    Jeg siger intet ondt om pink mule bruger den selv!
    Så tag lige en slapper makker.

• #10   13. feb 2013 men prøv www.alibaba.com
    Der kan du få fat i de grossister du snakker om vi "andre" ikke kan komme i nærheden af.
    Jeg bestiller selv direkte fra en fabrik i kina. http://www.smisscigarette.com

• #11   1. mar 2013 www.sundrygning.dk går amok med priserne fra 1. marts til og med 10 marts 2013. Priserne er skruet helt i bund det jo sindsygt!
    Tjek du ud folkens

Kommentér på:
hjælp til e cigaret

Annonce