Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af digital kamera !
  • #1   16. feb 2013 Til den pris, ikk et Sony smiley

Og det er spejlrefleks aka DSLR og ikk digitalkamera..

• #2   16. feb 2013 Digitalt SLR mener du HS-Photo !
    Så det er er vel et digitalt kamera smiley

• #3   16. feb 2013 DSLR ja smiley

Og at kalde det digitalkamera er synd smiley
    Det er sådan noget man får i konfirmationsgave hehe..

• #4   16. feb 2013 Sørg for at få prøvet det af, så du kan se om elektronisk søger er noget for dig?

Bruger det selv, men kender mange der ikke bryder sig om det.

• Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 115
    #5   16. feb 2013 Nu ved jeg ikke om du har leget med DSLR kamera før, men ja som Henrik skriver, find et sted du kan få lov at prøve det før du køber.

Jeg ville dog personligt som entry kamera hvis du ik har leget med det før, vælge noget Canon eller Nikon.

• #6   16. feb 2013
    HS-Photo ! >>

Tænk at du som fotograf ikke vil indse digitaliseringen af foto verdenen, det virker utrolig underligt, du bruget måske heller ikke div. redigeringsprogrammer?
    Om det er et spejlrefleks eller ej, ændre sgu da ikke på at det er digitalt og samtidig et kamera.

• #7   16. feb 2013 Lidt overkill at købe så dyrt et kamera n¨år man ved så lidt om fotografering.

Start med et billigere ( evt Canon eller Nikon til det ½) De har rigelig med features at sætte sig ind i, og se om du om et par år stadig er foto tosset, og invester til den tid i drømmen ( det er faktisk under 1/3 del af nye spejlrefleks køberer, der forbliver i fotomode.. de fleste ender med et "konfirmations kamera" igen :-))

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.508
    #8   16. feb 2013 Jeg vil virkeligt anbefale dig, at kigge lidt på http://www.dpreview.com/ Der er tonsvis af gode anmeldelser, prøvebilleder og andet godt om diverse kamera. Hvis du virkeligt vil spendere ~7k på et kamera, så ville Canon eller Nikon være mine bud.

• #9   16. feb 2013 hade godt nok en sony A57 og den var jeg meget glad for, hvorfor anbefalder i ikke sony? (er mere til sony da jeg har næsten alt mit hifi i sony

• #10   16. feb 2013 Fordi Sony er bedre til hifi end til kameraer smiley

• #11   17. feb 2013 Du kan også overveje et Sony a37, minder om de to du linker til. Men til halv pris.

Mik S: Sony er faktisk et minolta kamera i Sony forklædning! Så den kommentar dur sgu ikk rigtig.

• #12   17. feb 2013 Martin J

Åh gud.. -_-

• #13   17. feb 2013 MEN

Jeg kender en der har brugt et Sony kamera og det er et fint kamera..
    Men nu har han købt et Canon 5D Mark 2 og det er han endnu gladere for..
    Jeg bruger selv Canon og synes selv det er bedre kvalitet af kameraet og nemmere menu.. Men om det er Canon eller Nikon ska du mærke dig til.. Ned i en butik og prøv at hav dem alle i hænderne.. Det er den eneste måde du kan finde ud af det..

• #14   17. feb 2013 Hvorfor den kommentar, du tager jo gruligt fejl i din tidligere udtalelse.

• #15   17. feb 2013 Jeg kan godt li kage..

Kommentér på:
Valg af digital kamera !

Annonce