3.441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Nødpas - søger hurtige svar ! :) Nødpas - søger hurtige svar ! :)

Hej allesammen.

Vi er i en ret indviklet situation. Vi skal hente min kærestes børn på Færøerne imorgen eftermiddag, men vi har lige fundet ud af min kærestes pas er udløbet.

Er der nogle der ved om man kan få et midlertidigt pas/nødpas imorgen?

Ikke nogle dumsmarte kommentare da det er et ret følsomtemne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nødpas - søger hurtige svar ! :)
  • Gedebuk
    Gedebuk Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #1   17. feb 2013 Tror ikke det er nødvendigt med pas. Hvis altså din kæreste er dansk statsborger....

https://www.politi.dk/Faeroeerne/da/Borgerservice/Udlaendinge/

• #3   17. feb 2013 Problemet er bare at vi ikke har de 700 kr et nyt pas koster. Har læst nogle stedet at i nogle situationer behøver man ikke betale for et nyt, specielt ikke når han kun skal hente hans børn?

Men er helt sikker på man skal bruge pas for at komme til Færøerne. Børnene har også altid deres pas med når de rejser til DK.

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2007

Svar: 54
    #5   17. feb 2013 Hvis du ikke har $$$ til et pas så får i intet på borgerservice, for det hele skal betales forud, og der er ingen rabat/kredit, uanset hvor god en historie man fortæller.

• #8   17. feb 2013 også selvom det er fly? Troede bare man kun måtte flyve hvis man havde et pas.

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
    #9   17. feb 2013 Nødpas fås også uden betaling smiley

• #11   19. feb 2013 Tusind tak for alle svar. Vi kontaktede atlantic airways og fik det bekræftet.

• #12   19. feb 2013 Indenrigs burde et kørekort række fint.

Jeg fik lavet et nødpas i lufthavnens politiafdeling en lørdag/søndag, da jeg mistede mit pas i byen.
    Det bare et slags A4 ark som er foldet 3 gange, med de nødvendige info samt billed. De lavede det på 20 min tror jeg ca. Det kostede vidst lidt, men jeg kom da afsted! smiley :)

Kommentér på:
Nødpas - søger hurtige svar ! :)

Annonce