{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.219 visninger | Oprettet:

Ridning - er det en turn off drenge?? {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg snakkede med nogle venner i dag, hvor flertallet af dem, absolut mente at hvis en pige red var det en turn off, hvilket jeg ikke forstår. Ikke fordi at jeg gør det, men har tidligere været en ridepige.

Hvad synes i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridning - er det en turn off drenge??
  • Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #1   20. feb 2013 Tror sgu mere det er i folkeskolen det er det, jeg har aldrig hørt det... Rider selv og har gjort det i 13 år, og ingen af de fyre jeg har været sammen med af har tændt af på det... Men det er nok også mest de fyre jeg ikke har været sammen med der er tændt af på det smiley

• #2   20. feb 2013 nej overhovedet ikke. har været sammen med flere af dem. de ridder meget godt smiley

• #3   20. feb 2013 Det her er typisk fitnessfyre, men de har heller ikke styr på så meget. smiley men nu skal jeg jo passe på hvad jeg siger, ellers har jeg hele baboom på mig. smiley
    Men godt at høre Stine!

• #4   20. feb 2013 Dimmor: haha, du nyder det i fulde drag. smiley

• #5   20. feb 2013 Lækkert svar! Og godt at høre. smiley Tak!

• #6   20. feb 2013 Hvis folk dumper en fyr bare fordi at man rider og er hesteinteresseret, så er de sgu for latterlige...

Det ville lidt være det samme som at dumpe en fyr fordi at han styrketræner 2 timer 5 x om ugen!

Helt ærligt, det er sgu da sejt med tøser som ikke er bange for at få beskidte hænder og negle smiley

• #7   20. feb 2013 Og hvis en fyr ikke kan acceptere en som man er, og den hobby man går op i. Så er de sgu ikke noget som helst at samle på!

Man bliver jo ikke et dårligt menneske bare fordi at man er interesseret i at dressere rundt på en krikke på 500 kg!
    De er derimod pissesejt og modigt..

Så fyre, pak sammen og få jer et liv i stedet for jeres snobberi... ØV smiley

• #8   20. feb 2013 Jeg vil snarere kalde det et turn on.

Altså det er vel lidt både sport og hobby/fritid. Og jeg synes det er fornuftigt at have noget man kan gå op i, så man ikke bare sidder og fletter fingre derhjemme konstant og bliver "trætte" af hinanden
    Jeg har været der med en pige som ikke rigtig havde så meget at gå op i, så det blev ret meget af det der, "hvad skal du i aften" "kommer du ikke forbi" "hvad laver du" "hvor er du henne"
    Jeg sætter skam pris på bekymringen/interessen, men på det plan er det bare ren kedsomhed.

• Jarl S
    Jarl S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
    #9   20. feb 2013 Ja ridning er en livsstil jeg ikke gad have med på sidelinjen.
    Turn off

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #10   20. feb 2013 Jeg vil, hvis jeg kan, meget gerne udgå at blive forelsket i en pige der rider, fordi:
    1. Synes det er utrolig usexet, det tøj de rider i.
    2. De lugter grimt af hest, når de kommer ind fra stalden.
    3. Bliver træt af at høre dem snakke om deres heste.
    4. Det er pisse dyrt og jeg gider ikke bruge penge på deres sport, hvilket jeg sikkert ville komme til, hvis hun blev min faste kæreste/kone.
    5. Ridepiger har tendens til kraftige lår og det er jeg ikke til.

BUM!

• #11   20. feb 2013 Har ridepiger tendens til store lår?!
    ØH NEJ! Det er muskler hvis de endelig bliver store... Men JO nogle har FEDE lår...

Og det er ikke ALLE hestpiger der går til stævner osv. Det kan lige så vel være på hobbyplan...
    Og NEJ man snakker IKKE om heste konstant medmindre at man er en lille finke på 15-16 år der ikke har så mange andre emner at snakke om..

• #12   20. feb 2013 hvis hun ikke kan snakke om andet og stejler når man snakker om hestebøffer så ja

• #13   20. feb 2013 1. Ja
    2. Ja
    3. Også det, men tænk lige over dine egne interesser. selvom du måske ikke selv tænker over det, så er folk måske også ret ligeglade med om du er noget til et eller andet level i World of Warcraft, eller hvad pokker du nu kunne besæftige dig med
    4. Ja, men jeg har selv hobbyer der koster penge
    5. Ikke noget jeg har lagt syndelrigt meget mærke til. Indrømmet tænder jeg så absolut ikke på tykke piger hvor sød hun så end er, men lidt former gør mig sq ikke noget.

• #14   20. feb 2013 Ridning burde da være turn on - Du får mega god røv og lår!

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#15   20. feb 2013 Jules' smiley .
    For mig er det ligegyldigt om det er fedt eller muskler. Store lår er store lår smiley

7500-Jonas
    Jeg tænker da på mine egne interesser, men der er bare nogle ting jeg ikke kan klare at høre om. Har heldigvis nogle sunde interesser! smiley
    Alle hobbyer koster penge, men meget få koster SÅ mange penge.
    Jeg kan heller ikke tykke piger og vil hellere have de vejer 5 kg for lidt end 5 kg for meget, men sådan er vi jo så forskellige smiley

Julie W
    Der har vi så forskellige definitioner af "god røv og lår". Jeg generaliserer jo selvfølgelig, for er findes pæne hestepiger, men størstedelen af dem, ville jeg takke pænt "nej tak" til! smiley

• #16   20. feb 2013 Ano-n

Nej ikke alle hobbyer koster mange penge. Nogle går op i lyd, nogle går op i billeder, nogle går op i heste, nogle får op i fitness og mange andre ting.
    Går op i og går op fitness vil jeg som sådan ikke sige jeg gør, men det er da en "billig" post. 2500 om året

Så kan man jo være jæger eller bueskytte og købe en bues til 20.000
    Så kan man ride, og fordi en hest er dyr er det ikke ensbetydende med at man har en. Det er da også dyrt at "leje" en sammen med nogle eller hvordan de nu lige gør, men det gør det da ihvertfald væsentligt billigere.

Jeg har fuld respekt for at nogle interesser bryder man sig bare ikke om, men at være direkte afskyende overfor det, det har jeg lidt sværere ved at forstå

• #17   20. feb 2013 Hvis man har pengene til det, hvad er så problemet? Det går jo ikke ud over fyren medmindre at i vælger at bo sammen eller noget, og ikke har råd til at have hesten også!
    Og hvad betyder 2 timer i stalden for jer? Helt ærligt - i bruger jo selv nemt 2 timer på træning eller andet smiley

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#18   20. feb 2013 7500-Jonas
    Præcis. Når det ikke drejer sig om mere end 2.500,00 kr. årligt, så er det jo ikke slemt. Da jeg cyklede på højeste niveau, kostede de forskellige cykler jo også 50.000,00 kr. plus, men det er jo noget en partner må acceptere og leve med. Hvis ikke hun kan det, er jeg ikke noget for hende smiley
    Jeg er meget firkantet hvad angår mine holdninger, så det er nok deraf det kommer.

1,00 kr. er 1,00 kr. Hvad enten den bliver brugt på en hest eller en ferie. Jeg ved godt hvad jeg vil prioritere. Præcis... Det går ud over mig, hvis jeg flytter sammen med pigen og hun senere hen bliver min kone. Jeg er ikke sammen med piger for sjov, så din kommentar giver ikke umiddelbart mening for mig?
    To timer i stalden? Lur mig om ikke der bliver brugt mere tid end to timer i stalden (gør der ikke, er det bare endnu mere spild af penge).

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#19   20. feb 2013 2. afsnit var selvfølgelig til Jules' smiley .

• #20   20. feb 2013 Hvis du har en kæreste med godt job og tjener okay. Så er det ikke okay for dig at hun har overskud til at eje hest eller have en halvpart i en hest? (500,- md. ca)

kommer an på om der er fuldpension på opstaldningsstedet! Så skal de ikke muge ud eller noget - de skal bare ride og pleje hesten og det kan ikke tage så længe.

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#21   20. feb 2013 Nej, for du får ikke fuldpensionsopstaldning af en halvpartshest til blot 500,00 kr. i måneden smiley
    - Der er bare ting jeg ikke kan udestå. Skal heller ikke have mig en tøs der træner to timer i et træningscenter hver anden dag. En ting er at hun får en utrolig grim krop (min mening) og noget andet er, at hun så skal spise det rigtige og bruger en helvedes masse tid på det - bare for at sammenligne det lidt med ridesport. Alt med måde smiley

• #22   20. feb 2013 Hold da op...

De fleste ville sætte pris på en kvinde har en smuk krop..

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#23   20. feb 2013 Jules' smiley .
    Hvad er en smuk krop for mig?

• #24   20. feb 2013 Måske en kvindelig krop med naturlige former? Nu hvor at du ikke er til ''fit'' piger smiley

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#25   20. feb 2013 For at citere fra et af mine tidligere indlæg i tråden: "Jeg kan heller ikke tykke piger og vil hellere have de vejer 5 kg for lidt end 5 kg for meget, men sådan er vi jo så forskellige"
    - Nej. Hun må meget gerne være sund og dyrke lidt motion, men jeg bor et sted, hvor der er gået mode i at gå i træningscenter hver evig eneste dag og pigerne her bliver så muskuløse og robuste at se på, at det ikke længere er kønt. Hellere hun løber 5 km. hver anden dag og spiser varieret, end hun træner to timer hver anden dag i et styrkecenter med vægte og hvad de ellers kan finde på.

• #26   20. feb 2013 Plejer sgu at virker som en turn on.. De mange ridepiger jeg har kendt, har alle været søde og ansvarsfulde og fornuftige (meget pga ansvaret for en hest) Så det er min vurdering smiley

• #27   20. feb 2013 Det fandme helt fint!!
    Min egen kæreste har selv egen hest og dyrker noget der hedder Voltigering på eliteplan, så dette kræver en del tid og penge smiley
    Men jeg bruger mindst ligeså meget på trænings kosttilskud og vi har det sgu fedt sammen!! smiley

• #28   20. feb 2013 har sagt det før og siger det igen, piger der er god til at ride på en hest er dårlige til at gøre det samme på en fyr... FAT DET IKKE ER EN HEST I SIDDER PÅ !!!!

Men ellers er det på ingen måde en turn off.

• Nichlas C
    Nichlas C Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Svar: 9
    #29   20. feb 2013 "Det her er typisk fitnessfyre, men de har heller ikke styr på så meget."
    Sjovt at dit avatar er af en "fitnessfyr"!

• #30   20. feb 2013 Intet problem med heste piger her.
    Jeg synes det er ok med stramme bukser og lange støvler smiley

Og når man kommer ud i stalden sammen med en veninde, så får man super meget opmærksomhed fra alle tøserne fordi de ikke er vant til at der kommer flotte fyre ud og kigger på smiley

• #31   20. feb 2013 Har aldrig forstået, hvorfor det skulle være frækt, eller klamt...

• #32   20. feb 2013 Selvom man er ridepige, behøver det jo ikke være pissedyrt, Ano. Der er lige så mange piger der blot får en ugentlig undervisning på en rideskolehest, og det er dét.

Jeg har aldrig forstået hvorfor netop hestesporten er så meget slemmere end alle mulige andre sportsgrene. Man kommer stinkende hjem fra fodbold, man bruger en helvedes masse penge på jagt, etc. At man har en hest der skal passes hver dag, eller man har en hund der skal passes hver dag? Stor forskel? - I don't think so.
    Måske bunder det bare ud i at hankønnet føler sig undertrykt af kvinder, der kan kontrollere så mange kilo, så nemt smiley

• #33   20. feb 2013 Julie - Nu har en hest, heller ikke så mange brikker, at rykke rundt med. Måske derfor, de mange kilo, er så nemme at styre ;))

• #34   20. feb 2013 De er lidt klogere end du lige går og tror. Måske faktisk klogere end dig, hvis jeg ikke tager helt fejl! hæhæ

• #35   20. feb 2013 Jeg er jo heller ikke så klog smiley

• #36   20. feb 2013 Får aldrig negative bemærkninger til det smiley Nærmere modsat!!

"Uuuuh, så du er en hestepige smiley ;)"

• #37   20. feb 2013 Hvad er det frække ved en ridepige?

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#38   20. feb 2013 Julie! .
    Fordi heste piger lugter af hest... Så hellere sved!
    ... og nej, der er ingen misundelse over at i kan styre en hest. Hvis jeg interesserede mig for sporten, skulle det ikke være noget problem at lære.

Klog hest:
    http://ekstrabladet.dk/kup/kaeledyr/article1923600.ece

• #39   20. feb 2013 Personligt hader jeg heste, og jeg synes ikke det ville være fair, at jeg ikke kunne "tage del" i hendes hobby/sport. For vender man den rundt, så synes jeg da også det ville være træls, hvis hun ikke kunne klare synet af en basketball, og nogle af de andre ting jeg bruger tid og penge på. Men at hun har den interresse, bringer ikke mit pis i kog, men nogle gange skal man bare være fair, og realistisk smiley

• #40   21. feb 2013 Jeg ved ikke om jeg bare er utrolig heldig med de fyre jeg møder, men jeg har ALDRIG oplevet at det skulle være andet end et plus. Når jeg fortæller om min hobby, hvad det betyder for mig osv. så er det altid bare "Respekt!" smiley
    Nu er jeg så også en af dem der virkelig brænder for det og dyrker det på en lidt alternativ måde i forhold til de klassiske rideskole-spring-dressur-tøser. Ved ikke om det er det der gør forskellen?
    Jeg snakker meget om heste og ridning og alt det der, for det fylder jo meget i min hverdag, men jeg kan også fint snakke om andre ting.

Det er en dyr interesse ja, men det er sgu også sundt. Og i hvert fald noget bedre end at være en sminke-dulle der kun går op i hår og negle. Det kaldes at have indhold i sit liv, i skulle prøve det! smiley

• Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

#41   21. feb 2013 Jeg vil nu også sige jeg mest opleverat det er de små teenage piger fra rideklubberne der snakker om heste konstant...
    Jeg har selv hest nu og jeg bruger et par timer derude i gennemsnit, og ja det er da dyrt, jeg bruger ca 2000 kr om måneden på min hest, men min kæreste jeg bor med, han betaler da INTET til den hest, så den kan jeg ikke helt se hvor den kommer ind...
    Jeg betaler da heller intet til hans jagt eller fitness....
    Store lår? hmmm tror altså mest de er de lidt ældre kvinder, ellers har jeg faktisk lige det modsatte indtryk af piger der rider, også mig selv, jeg har selv tynde ben (også lår) hvilket jeg da faktisk synes er pisse irriterende, fordi jeg bruger 38 i livet, men 36 i benene...

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #42   21. feb 2013 Taler for mig selv, min omgangs kreds, og de få rigtige mænd som er tilbage derude i det danske land.

JA det er et mega turn off.
    - Vi magter ikke høre om din pruhest i døgnets 24 timer
    - Vi er bedøvende ligeglade med om den har slået en prut eller løb ekstra hurtigt den dag.
    - Vi magter ikke om stille vores dagligdag og kalender efter i skal ud og skovle lort hos hesten 25 gange om ugen
    - Nej vi gider så absolut hverken hjælpe jer, eller sågar køre jer derude.
    - Slutteligt, så magter vi heller ikke den lugt og de skadedyr i slæber med hjem i hjemmet efter et heste besøg.

- Bonus.. vi magter overhovedet ikke, på nogen som helst måder!! at skulle spammes til i facebook opdateringerne om din hest!!, hold det til wendy dagbogen.

Bum, prut slut! Skåret over med en kam, så er der bare alt for meget besvær forbundet med en hestepige, uanset hvordan hestepigerne fordrejer sandheden, om man næsten ikke mærker til de har hest, så er det en lutter løgn de har bildt sig selv og sine nærmeste ind. Ville til enhver tid dreje uden om et forhold med en hestepige.

Now girls.. go hit me smiley

• Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

#44   21. feb 2013 Daniel. W. J - jeg er uenig med dig!! du taler for alle de mænd her i landet der ikke er rigtige mænd!!
    En rigtig mand kan sgu da håndtere sådan nogle ting og som sagt en almindelig kvinde med indhold i livet, snakker ikke konstant om heste...
    I skal da ikke lave om jeres kalender? det er da ikke jer der skal skovle lort...
    Man tager jo nu engang hensyn til hinanden i et forhold...
    Begge parter må gå på kompromis på den ene eller den anden måde, men det er jo der forskellen ligger for mig.. Om man er mand eller en dreng...
    En mand er moden og ved hvad det kræver at være i et forhold...

Kommentér på:
Ridning - er det en turn off drenge??

Annonce