{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Iphone 5 batteri ? {{forumTopicSubject}}

Ey da jeg har modtaget min fabriksnye iphone 5 syntes jeg batteri leve tiden er rigtig elendig, nogen andre som også har dette problem? Surfer kun rundt på nettet facebook samt SMS og få opkald og jeg dræner den uden problem på en halv dag. Før stod den på max i lys styrke uden automatisk justering nu har jeg prøvet at sætte den ned på lidt over halv styrke for at se om det ændre noget.

Evt forslag til hvad der er galt eller kan ændres?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 5 batteri ?
  • #1   26. feb 2013 det er nok også det jeg er mest skuffet over ved den. men dit eksempel lyder godt nok voldsomt. kan dræne min på en dag hvis jeg bruger den meget.

• #2   26. feb 2013 Jeg synes min iPhone 5 holder moderat, men jeg kommer så også fra en Lumia 920 smiley

• #3   26. feb 2013 Ved ikke om det har været skærmen, har ændret det men er igang med at lade den op igen for at teste. Altså jeg har også brugt den meget men som sagt kun surfe facebook SMS og få opkald burde da ikke dræne den så hurtigt syntes jeg.

• #4   26. feb 2013 Jeg synes mit batteri fungere vældig fint. Ingen problemer der smiley

• #5   26. feb 2013 har du baggrunds data til at køre i baggrundet og husker du at slukke for dig mobil net?

• kasper s
    kasper s Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 15
    #7   26. feb 2013 Ellers koster et nyt jo heller ikke alverden.

• #8   26. feb 2013 Mit nye batteri i min 3gs holdte også kun en halv dag, men holder fint nu. Et batteri skal lige igang før den den virker fuldt ud så måske derfor da din er ny.

Sammen med det, har man også en tendens til at pille ved den hele tiden når man har fået ny telefon smiley

Men Iphone har generelt elendig batteri tid smiley ihvertfald med de tidligere generationer under iphone 5

• #9   26. feb 2013 Jeg husker at lukke mine apps ved at dobbelt klikke på home og lukke alt der køre, hvad mener du om jeg husker at slukke mit net? Køre 4g/lte hele tiden. Som sagt bruger den meget men syntes det er lidt ekstremt når man tænker på hvad den bliver brugt til,

Burde da ikke være nødvendigt at købe nyt batteri den er ca 1 uge gammel.

• #10   26. feb 2013 Sådan er den bare.. synes dog min er blevet bedre med tiden (Mærkeligt) i starten slukkede jeg altid wifi, 3G osv når jeg ikke brugte det. Men nu står det tændt hele tiden og har den sjældent under 20% på en dag.

Kommentér på:
Iphone 5 batteri ?

Annonce