{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

Vandpibe Blog {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

ville egentlig bare høre om der var nogen herinde der interesserer sig for vandpiber?

Mig og to af mine venner har lavet en blog, hvor vi vil anmelde forskellige piber, smag og kul, samt guides til at lave den bedste røg osv. Vi har lige oprettet den fornylig og vi vil løbende lægge billeder ind af når vi ryger og tester piber. samt når vi prøver nye vandpibe cafeér smiley

http://hookahhey.webs.com/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandpibe Blog
  • #1   3. mar 2013 for det første er det rigtigt vigtigt at have en god pibe, og at den er helt tæt smiley
    med det kommer du rigtigt langt smiley

ellers er det at have iskold vand ( gerne med isterninger i ) - 1,5 - 2 cm over metalrøret i kolben, så skal man også have en slange der er 100% tæt, og det samme med alle pakninger. gerne en tyk slange så der er et godt "sug".

tobakken skal også være ordenligt, gerne Al Fahker, eller Nahkla som jeg synes er det bedste, ellers så Steam Stones som er nogle sten man bruger, de er rigtig gode.

Den skal pakkes let, så luften ( varmen ) kan trænge ordenligt igennem.

Så skal der to lag sølvpapir på, med den skinnende side ned af, hvorfor ved jeg ikke , men det gør jeg altid smiley så prikker jeg altid mellem 50 og 100 huller med en lille nål.

Og Kullet SKAL være af ordentlig kvalitet, naturkul vil jeg sige du skal have Coco Nara og normalt letantændeligt kul skal det være Three Kings. så er det ellers bare at fyrre op for den og få noget lækkert røg

- en lille ting som er rigtig god, smid to mintpastiller i vandet, det giver en lidt friskere smag.

Håber det kan hjælpe smiley

• #2   4. mar 2013 hvorfor koldt vand? og hvorfor skal den pakkes let? det bliver alligevel kompakt når der kommer varme på det.
    jeg får den der helt fede røg, man ikke kan se igennem med lunkent vand som blev fyldt på en gang i sidste uge, tobak der bliver lagt lidt tæt, så man stadig kan suge fint igennem det og med habibi kul. samt omkring 25 huller.

• #3   4. mar 2013 måske 35 huller, og med sølvpapiret gør det ingen forskel hvordan det ligger

• #4   4. mar 2013 da koldt vand køler røgen bedst, og det er da virkelig ulækkert at ryge på en uges gammelt vand, tobakken skal pakkes let, så man netop kan suge fint i gennem det. og ligepræcis så det kan trække sig sammen når væsken bliver brændt.

Det er en smagssag med hullerne, jeg får mest ud af det med minimum 50 huller, men jeg ryger også med et stort vortex hovede, som også har meget at sige.

Habibi kul, synes jeg personligt er noget skod, de giver smag til tobakken og det brænder hurtigt af, Three Kings hvis det skal være letantændeligt er det jeg har bedst oplevelser med, og Coco Nara hvis det er naturkul.

Kommentér på:
Vandpibe Blog

Annonce