1.035 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Tattoo på hænder. Tattoo på hænder.

En person som har følt samfundets negative holdning til tattoo på hænder.

Og absolut ikke synes at det var en dans på roser at få dem fjernet.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1932848.ece

Tråden er kun ment som oplysning om et enkelt tilfælde, og er IKKE ment som starten på en ny religionskrig.

Mvh Mik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo på hænder.
  • dennis
    dennis Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 62
    #2   7. mar 2013 Jeg har godt set billederne og tilsviningerne inde på facebook, og jeg er helt enig i at det ser voldsomt ud. Samtidigt kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad han havde regnet med? Selvfølgelig er det da ikke en dans på roser at få fjernet tatoveringer og han var informeret om det, inden de gik igang.

• #4   7. mar 2013 Okay jeg er lost, er den her tråd som en advarsel mod at få tatoveringer på hænder, eller en advarsel mod tattoo-remove?

Adnan C - Man må desuden godt tattoveres på hænderne, ja man må tattoveres lige hvor man vil. Det er kun ulovligt for tatovørere i DK at tatovøre på hænder, hals osv. Ergo det er altså kun en ulovlig handling fra tatovørens side, og man kan få det lavet i udlandet hvor det (I mange lande) ikke er ulovligt.

Derudover så syntes jeg den hånd ser heeelt forkert ud. Jeg kender et par stykker der har fået fjernet tatoveringer og så voldsomt bør det ikke se ud.

Og Lars han blev informeret om der ville være et par enkelte blister/vabler men det ikke ville være så slemt, og de ville være væk efter 2-3 dage.

• #5   7. mar 2013 http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1933194.ece

• #6   8. mar 2013 Man bliver da ikke informeret om noget?

Du bliver jo heller ikke informeret om du måske ikke kan tåle farven når du får lavet en tattoovering, og risikere at skulle have skraldet hele lortet af igen, og ende med et stort grimt ar.

• #7   8. mar 2013 Majholt - Steffen som artiklen omhandler udtaler selv i en af artiklerne at ejeren af tattoo-remove forklarede ham der ville være enkelte blister og vabler efter laseren, men at de ikke ville være så voldsomme og de ville gå væk efter et par dage.

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 26
    #8   8. mar 2013 så det afgjort, de bliver der resten af livet smiley

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

#9   8. mar 2013 Mine skal heller ingen steder smiley

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

#10   8. mar 2013 Jeg har på min ene finger, kraveben, ned af rygsøjlen, i nakken, på missen .. indtil videre smiley
    hvad med dig?

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

#11   8. mar 2013 Haha . kigger lige smiley
    arg, det var ikke så slemt smiley

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

#12   8. mar 2013 argh.. Man må lide for skønheden smiley det er jo også kun imidlertidig smerte.

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

#13   8. mar 2013 Ja det er den fedeste følelse. Bare de trælse dage efter hvor det klør ;s

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

#14   8. mar 2013 Det er jo det at der er det svære i det smiley !

• Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

#15   8. mar 2013 værre end det. smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #16   9. mar 2013 Jeg har selv fået 7 laserbehandlinger på begge hænder for at fjerne nogle af mine tattoos. På grund af noget uddannelsesmæssigt.

Jeg har aldrig haft vabler eller noget. Det eneste der er sket er at tatoveringerne bliver mindre og mindre synlige. :-).

Jeg kan da huske, da jeg startede skulle jeg læse nogle juridiske dokumenter og skrive under på dem. Hvor der netop stod at man kunne risikere forskellige ting.

Min kommentar til dette er, at ham ejeres af butikken i Roskilde burde gøre det samme, få kunder til at udfylde et juridiskdokument, hvor de med deres signatur erklærer sig enig i at de har forstået at der kan være nogle ricisisi og hvad der ellers kan ske osv. Sådan så man har på skrift og kan dokumentere at kunden var informeret om det. Så ville han kunne have kørt et personligt søgsmål mod ham "idioten" der har hængt ham og hans firma ud på sociale medier og i pressen. Måske fået noget erstatning for skade af virksomhed. Men kommer an på så meget.

Kommentér på:
Tattoo på hænder.

Annonce