1.035 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Tattoo på hænder. Tattoo på hænder.
En person som har følt samfundets negative holdning til tattoo på hænder.
Og absolut ikke synes at det var en dans på roser at få dem fjernet.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1932848.ece
Tråden er kun ment som oplysning om et enkelt tilfælde, og er IKKE ment som starten på en ny religionskrig.
Mvh Mik
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 62
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
Adnan C - Man må desuden godt tattoveres på hænderne, ja man må tattoveres lige hvor man vil. Det er kun ulovligt for tatovørere i DK at tatovøre på hænder, hals osv. Ergo det er altså kun en ulovlig handling fra tatovørens side, og man kan få det lavet i udlandet hvor det (I mange lande) ikke er ulovligt.
Derudover så syntes jeg den hånd ser heeelt forkert ud. Jeg kender et par stykker der har fået fjernet tatoveringer og så voldsomt bør det ikke se ud.
Og Lars han blev informeret om der ville være et par enkelte blister/vabler men det ikke ville være så slemt, og de ville være væk efter 2-3 dage.
aug 2008
Følger: 143 Følgere: 142 Svar: 2.299
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
Du bliver jo heller ikke informeret om du måske ikke kan tåle farven når du får lavet en tattoovering, og risikere at skulle have skraldet hele lortet af igen, og ende med et stort grimt ar.
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 26
jul 2008
jul 2008
hvad med dig?
jul 2008
arg, det var ikke så slemt
jul 2008
jul 2008
jul 2008
jul 2008
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Jeg har aldrig haft vabler eller noget. Det eneste der er sket er at tatoveringerne bliver mindre og mindre synlige. :-).
Jeg kan da huske, da jeg startede skulle jeg læse nogle juridiske dokumenter og skrive under på dem. Hvor der netop stod at man kunne risikere forskellige ting.
Min kommentar til dette er, at ham ejeres af butikken i Roskilde burde gøre det samme, få kunder til at udfylde et juridiskdokument, hvor de med deres signatur erklærer sig enig i at de har forstået at der kan være nogle ricisisi og hvad der ellers kan ske osv. Sådan så man har på skrift og kan dokumentere at kunden var informeret om det. Så ville han kunne have kørt et personligt søgsmål mod ham "idioten" der har hængt ham og hans firma ud på sociale medier og i pressen. Måske fået noget erstatning for skade af virksomhed. Men kommer an på så meget.
Tattoo på hænder.