{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløst internet
  • #1   7. mar 2013 jeg har altid kørt fullrate.

Det fungere sådan okay. Det er billigere alternativer hvis der er mulighede for det i din bygning.

• #2   7. mar 2013 Snakker du om mobilt bredbånd eller fast internet med trådløs router..

• simon b
    simon b Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 42
    #3   7. mar 2013 fast internet med trædløs router

• #4   7. mar 2013 vælg det billigste trædlåse internet, de er stort set lige stabil alle sammen.
    Kan du få kabel så er stofa et godt bud da de er billige.

• #5   7. mar 2013 hvis du skal bare skal bruge net uden det store så er fullrate fint jeg giver 186 mener jeg for en 6/1 mega bit mener jeg og har ikke haft problemer med det i de 4 år jeg har haft det

• #6   8. mar 2013 For der er stor forskel på hva router du får med og den er medvirkende til hvor godt det kører smiley

Jeg vil vælge Stofa hvis du kan.. Jeg har haft det i 1 år og virkede upåklageligt også selvom der røg store data mængder igennem..

Kan desværre ikk få det hvor jeg bor nu så er tvunget til Waoo og det er jeg ikk imponeret af.. Deres router kan nå 8 m igennem mit hus og slet ikk på første sal.. Og de kan ikk gøre noget ved det.. Så ska jeg selv skaffe en stærkere router.. Og det er selvom jeg betaler 1000 kr for tv/internet om mrd..
    Med stofa kostede det samme 350 kr om mrd..

• #7   8. mar 2013 Morten P:

Nu er der jo tæmmelig stor forskel på hvor godt de forskellige udbydere dækker, og hvilke net de kører på, så det kan du ikke bare sige smiley
    Der skal man gå ind og tjekke udbyderens dækningskort.

Jeg har haft telenor i 5år. 10/1mbit for 199Kr.
    Har aldrig nogensinde været nede!

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 235
    #8   8. mar 2013 Shit! Jeg har aldrig tænkt over at internet var så dyrt. Kører selv på noget der hedder "Kollegienet", hvor vi er 102 beboere der deles om en 100/100 Mbit forbindelse, som er lynende hurtig til kun ca. 60 kr. om måneden pr. person

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#9   8. mar 2013 HS-Photo !
    Du kan bare købe dig en transmitter eller hvad de end kalder det og sætte et andet sted i huset, så den fordeler signalet i dét område også smiley

• #10   8. mar 2013 Ano

Ja.. Men når jeg betaler så meget for mit abm så ska de fanme få det til at virke.. Så vil jeg ikk betale for at det virker optimalt smiley
    Så må de give mig en kraftigere router eller finde på noget andet smiley

• #11   8. mar 2013 Morten P: de kører igennem de samme kabler og centrale, så der burde ikke være stor forskel.

Men ja der er forskel på routerne de levere med, har dårlig erfaring med fullrate's router, den er ret så nem at få til at gå ned hvis man har en masse forbindelser på den.

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#12   8. mar 2013 HS-Photo !
    Tja... Sådan en er bare ret dyr smiley

• #13   8. mar 2013 Min router er en Tilgin og den er jeg IKK tilfreds med.. Min far har den samme og der er samme problem.. Han har kunne placere sin i midten af huset så den kan nå fra væg til væg..

Har haft en Thomson ved Stofa og den virker.. smiley
    Desværre ville de have den igen smiley

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#14   9. mar 2013 Okay. Køb dig en Time Capsule. Så har du godt internet og backup smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #15   9. mar 2013 Hvis du kan, så vælg Fibernet.
    Jeg kan varmt anbefale Stofa. Har selv Stofa. Det koster næsten gratis. Bruger det dog sjældens. Da jeg næsten altid bruger mobilen og der er LTE altså en smule hurtigere synes jeg. Jeg har så også næsten uendelig GB. Så måske du kan nøjes med det og dele internettet? Alt efter telefon. Men forstår godt hvis du vil have noget fast.

• #16   10. mar 2013 Der ska ikk Apple ting ind i mit hus smiley

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#17   10. mar 2013 HS-Photo !
    Hahaha smiley
    - Der må findes et tilsvarende produkt fra en anden producent så smiley

• simon b
    simon b Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 42
    #18   12. mar 2013 Tak for svarene. Den antenneforening jeg er medlem af har en aftale med stofa, så det mest optimale er nok at vælge stofa smiley

Kommentér på:
Trådløst internet

Annonce