erfaringer med hvide tattoos. erfaringer med hvide tattoos.
hey guys
jeg har lige netop fået lov til at få min første tattoo! så er helt oppe at ringe lige nu
jeg har to forskellige tattoos i tankerne. jeg vil gerne have en forholdsvist lille en på højre side af mine ribben, hvor der skal stå "always remember" med en flot sort skråskrift.
og så kunne jeg også godt tænke mig en lille en på "langsiden" af håndleddet, hvor der med hvid skrift skulle stå "believe".
jeg kunne rigtig godt tænke mig at få den på håndleddet som den første, men jeg er rigtig meget i tvivl omkring det hvide blæk. tror at en sort tattoo på håndleddet ville være lige voldsomt nok til min smag lige nu, og jeg har forelsket mig i de hvide tatoveringer.
derfor ville jeg høre jer, om i har nogen erfaring med hvid blæk? jeg ved egentlig ikke andet om det, end at jeg har set en masse billeder af sådanne tattoos, og så ved jeg at de fader lidt hen og går hen og bliver mere hudfarvede og "ar"-agtige. men det gør mig ingenting.
hvad ved i om det? kom evt. med gode råd!
apr 2009
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 605
syntes det ser pænt ud, efter min mening
apr 2007
Følger: 98 Følgere: 99 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 465
mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
Dog skal du huske på at den hvide ikke altid kan ses med det samme, det kunne min hellere ikke ordentlig før et par dage efter.
dec 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 481
1: de bliver gullige med tiden
2. de skal tegnes op mere end en gang
apr 2007
apr 2007
jul 2010
Følger: 1 Svar: 18
jeg arbeder som tattoovør og har tusset i små 7 år nu ... jeg har laven nogle stykker hvor bla hvidt er brugt som liner farve .
vis du går til en tattovør som bruger alm hvid ink kommer det ikke til at holde særlig længe og det bliver hurti gulit .
men der findes hvid som er lavet til lining og det holder farven fint og længe . den første hvide jeg lavede brugte jeg alm ink ( farve ) og den blev gul efter små 5 mådner den næste hvide brugte jeg hvid liner farve og den har holdt fint i nogle år nu ...
hvorlænge det holder kommer også helt an på hvor du får den lavet . et sted hvor du får meget sol holder ikke så længe og fek håndledet vis du bruger smykker så vil det slide på din tattoo .
mvh g
dec 2008
Men med tiden ligner det mere et brændemærke synes jeg
apr 2007
dec 2008
Den får bare en form for gult skær
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
apr 2007
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
Konklussionen er at det variere hvor længe de holder fra person til person, men uanset hvad holder de langt fra så længe som alle andre farver, eller sort. Og at hvor hvid farven bliver, også kan variere.
Det bedste råd er nok at tage til den tattovør du har tænkt dig at bruge, og høre hvad han/hun har at sige. Hvis det er en erfaren kunstner, kan vedkommende nok komme med noget bedre end hvad samtlige af os gammelkloge hoveder herinde kan.
jul 2010
Følger: 1 Svar: 18
noget andet er at du skriver du gerne vil have den på håndledet . vis du går med smykker eller ur så skal du være klarover at lige miget vilken farve du får så vil den blive slidt pga smykker osv
erfaringer med hvide tattoos.