9.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

erfaringer med hvide tattoos. erfaringer med hvide tattoos.

hey guys smiley
jeg har lige netop fået lov til at få min første tattoo! så er helt oppe at ringe lige nu smiley

jeg har to forskellige tattoos i tankerne. jeg vil gerne have en forholdsvist lille en på højre side af mine ribben, hvor der skal stå "always remember" med en flot sort skråskrift.
og så kunne jeg også godt tænke mig en lille en på "langsiden" af håndleddet, hvor der med hvid skrift skulle stå "believe".

jeg kunne rigtig godt tænke mig at få den på håndleddet som den første, men jeg er rigtig meget i tvivl omkring det hvide blæk. tror at en sort tattoo på håndleddet ville være lige voldsomt nok til min smag lige nu, og jeg har forelsket mig i de hvide tatoveringer.

derfor ville jeg høre jer, om i har nogen erfaring med hvid blæk? jeg ved egentlig ikke andet om det, end at jeg har set en masse billeder af sådanne tattoos, og så ved jeg at de fader lidt hen og går hen og bliver mere hudfarvede og "ar"-agtige. men det gør mig ingenting.

hvad ved i om det? kom evt. med gode råd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med hvide tattoos.
  • #1   9. mar 2013 http://3.bp.blogspot.com/-tzHGEOYssOo/Tk5DigKHrgI/AAAAAAAAAMY/6pYzesSmeFg/s1600/White+Tattoos-P9240125.jpg
    syntes det ser pænt ud, efter min mening

• #3   9. mar 2013 lillelund: det er nemlig også præcis det jeg tænker smiley

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #4   9. mar 2013 Har selv fået hvid i den sleeve jeg er ved at få, og det får øjne og tænderne til at se pisse godt.

Dog skal du huske på at den hvide ikke altid kan ses med det samme, det kunne min hellere ikke ordentlig før et par dage efter.

• #5   9. mar 2013 Jeg har fået er hvidt hjerte på min finger. Du skal dog bare være opmærksom på nogle ting ang. hvide tatoveringer.
    1: de bliver gullige med tiden
    2. de skal tegnes op mere end en gang smiley

• #6   9. mar 2013 louise: har du et billede af din? smiley og når du siger at den skal tegnes op mere end en gang, er det så løbende sådan hen ad tiden, eller når den bliver lavet? smiley

• #7   9. mar 2013 tak for svar, alle sammen!

• den hjulbenet tattoovør
    den hjulbenet tattoovør Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #8   9. mar 2013 hej ....
    jeg arbeder som tattoovør og har tusset i små 7 år nu ... jeg har laven nogle stykker hvor bla hvidt er brugt som liner farve .
    vis du går til en tattovør som bruger alm hvid ink kommer det ikke til at holde særlig længe og det bliver hurti gulit .
    men der findes hvid som er lavet til lining og det holder farven fint og længe . den første hvide jeg lavede brugte jeg alm ink ( farve ) og den blev gul efter små 5 mådner den næste hvide brugte jeg hvid liner farve og den har holdt fint i nogle år nu ...
    hvorlænge det holder kommer også helt an på hvor du får den lavet . et sted hvor du får meget sol holder ikke så længe og fek håndledet vis du bruger smykker så vil det slide på din tattoo .
    mvh g

• #9   9. mar 2013 Altså jeg fik lavet min sidste år i maj måned og den skal tegnes op igen, den har "mistet noget" på halvdelen af hjertet. Men det er også forskelligt fra person til person og hvor stor osv. tatoveringen skal være smiley
    Men med tiden ligner det mere et brændemærke synes jeg smiley

profilbillede
  • #10   9. mar 2013 når i siger den bliver gul, er det så fordi den bliver sådan.. virkelig gul - eller at den bare "fader mere ud" i hudfarven?

• #11   9. mar 2013 Nejnej den bliver ikke gul sådan ligesom solen smiley
    Den får bare en form for gult skær smiley

• #12   9. mar 2013 Nogle mennesker (meget få) tager dog rigtig godt imod den hvide farve.. Fik hvis i min ene tattovering for to år siden og det ligner stadig jeg er blevet tegnet på med kridt.. Det står meget hvidt og meget tydeligt.. Min tattovør siger dog han aldrig har oplevet noget ligende..

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #13   9. mar 2013 Fået lov? Er du ikke 18 år? smiley

• #14   9. mar 2013 HP: Jo, men jeg bor stadig hjemme og sådan. og de gør stadig en masse for mig.. så ville gerne lige have deres accept, inden jeg gik ud og fik den lavet smiley

• #15   9. mar 2013 Det der er med hvide tattoos, er at der er mange menneskers krop, der hurtigt giver afkald på farven, om man vil, og den derfor hurtigt bliver svær at se. Derudover er en 100% hvid varve næsten umulig at få frem. Den hvide farve er kun helt vid eller på grænsen til hvid i meget begrænset tid (alle tattoos falmer naturligvis med tiden) Jeg har selv hvide elementer i et af mine værker. Den hvide farve blev lagt for omkring 7 mdr siden og er tydeligt "forsvundet" mere end de andre, på trods af optimal vedligeholdese og pleje, i forhold til smørelse og sollys.

Konklussionen er at det variere hvor længe de holder fra person til person, men uanset hvad holder de langt fra så længe som alle andre farver, eller sort. Og at hvor hvid farven bliver, også kan variere.

Det bedste råd er nok at tage til den tattovør du har tænkt dig at bruge, og høre hvad han/hun har at sige. Hvis det er en erfaren kunstner, kan vedkommende nok komme med noget bedre end hvad samtlige af os gammelkloge hoveder herinde kan. smiley

• den hjulbenet tattoovør
    den hjulbenet tattoovør Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #16   10. mar 2013 vis du gerne vil have en hvid tattoo så er det kun en ting at gøre . gå ned og få den lavet og vis den så ikke holder kan du altid få den farvet op igen eller du kan velge at få den lavet med sort . det værste der kan ske er at den stille og rolig forsvinder og vis din tattooovør ved hvad han laver så kommer der ikke noget ar ..
    noget andet er at du skriver du gerne vil have den på håndledet . vis du går med smykker eller ur så skal du være klarover at lige miget vilken farve du får så vil den blive slidt pga smykker osv

Kommentér på:
erfaringer med hvide tattoos.

Annonce