491 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar

11. aug 2007 Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
Blogs med sponsorater Blogs med sponsorater
Hej derude.
Jeg er en relativt nyopstartet blogger, der dog allerede har stor succes på min blog.
Senest afholdt jeg en konkurrence, hvor en læser kunne vinde nogle chips.
Da jeg også fungerer som daglig leder på bloggersitet, så er det ligeledes også min opgave, at finde firmaer, der kunne have interesse i, at donere gaver til konkurrence, afprøvning osv, mod en anbefaling og anmeldelse af firmaet.
Jeg har skrevet til diverse hjemmesider, og venter nu på svar, men så er mit spørgsmål;
Er DU blogger, og har du fået gaver fra firmaer? Og i såfald, hvilke firmaer vil du anbefale?
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
Ja det ved jeg
Derfor vil jeg gerne vide, hvad andre har erfaring med
aug 2007
Du bedes venligst holde dig til emnet.
Din kommentar kan jeg jo på ingen måder, bruge til noget!
En blog behøver ikke nødvendigvis kun omhandle en selv. I min blog deler jeg nyindkøbte ting, kommer med firma/butiksanbefalinger, opskrifter, tips og råd om bla. hår - osv.
Måske du finder det uinteressant, men som du burde kunne læse dig frem til, så lægger jeg ikke op til spørgsmål, om hvorvidt bloggerlivet er uinteressant eller ej.
Jeg spørger om hvilke firmaer folk har haft kontakt med. Det er noget helt andet!
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
Nu siger du at DingoDango's bemærkninger ikke har noget med dit spørgsmål at gøre. Det har det.
Hvorfor skulle et firma udlevere ting i form af gaver til din blogs læsere, når de kan få ganske gratis anbefalinger igennem Trustpilot?
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
aug 2007
Dingodango, der er ikke noget deraf. Hvis du har spørgsmål, fordi der er ting du ikke forstår, ja så vil det tage dig 2 sek, at oprette et nyt emne. Lad være med at laver underspørgsmål til det oprindelige spørgsmål.
Nå men jeg har da allerede én aftale i hus, med en vare til afprøvning tilgengæld for en anbefaling. Helt skidt er det vist ikke
aug 2007
aug 2007
Er DU blogger, og har du fået gaver fra firmaer? Og i såfald, hvilke firmaer vil du anbefale?
Hvordan kan du svare på det, når du ikke engang ved hvad en blog er? Jeg stiller et spørgsmål til bloggere, der har samarbejdet med firmaer. Ikke et spørgsmål om HVEM her på baboom, der ikke ved hvad jeg taler om. Du er jo dum Dingodango.
aug 2007
Du startede det selv
Blogs med sponsorater