491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Blogs med sponsorater Blogs med sponsorater

Hej derude.

Jeg er en relativt nyopstartet blogger, der dog allerede har stor succes på min blog.

Senest afholdt jeg en konkurrence, hvor en læser kunne vinde nogle chips.

Da jeg også fungerer som daglig leder på bloggersitet, så er det ligeledes også min opgave, at finde firmaer, der kunne have interesse i, at donere gaver til konkurrence, afprøvning osv, mod en anbefaling og anmeldelse af firmaet.

Jeg har skrevet til diverse hjemmesider, og venter nu på svar, men så er mit spørgsmål;

Er DU blogger, og har du fået gaver fra firmaer? Og i såfald, hvilke firmaer vil du anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blogs med sponsorater
  • #1   11. mar 2013 Martin B

Ja det ved jeg smiley Det hele skal jo spille sammen, men det er ikke kun beregnet til min blog, men også de andres. Ingen af os blogger om præcis det samme smiley

Derfor vil jeg gerne vide, hvad andre har erfaring med smiley

• #3   11. mar 2013 DingoDango
    Du bedes venligst holde dig til emnet.
    Din kommentar kan jeg jo på ingen måder, bruge til noget!

En blog behøver ikke nødvendigvis kun omhandle en selv. I min blog deler jeg nyindkøbte ting, kommer med firma/butiksanbefalinger, opskrifter, tips og råd om bla. hår - osv.

Måske du finder det uinteressant, men som du burde kunne læse dig frem til, så lægger jeg ikke op til spørgsmål, om hvorvidt bloggerlivet er uinteressant eller ej.

Jeg spørger om hvilke firmaer folk har haft kontakt med. Det er noget helt andet!

• #4   11. mar 2013 Jeg er helt enig med DingoDango, er der nogen der vil følge dit liv "Smil til verden", så er det sku fair nok. Jeg forstår virkelig bare ikke pointen i at skulle læse om en random blondines hverdag, hvad du kan lide af mad, og hvad du har af diverse råd. Kunne forstå det hvis du var kendt for noget.

Nu siger du at DingoDango's bemærkninger ikke har noget med dit spørgsmål at gøre. Det har det.

Hvorfor skulle et firma udlevere ting i form af gaver til din blogs læsere, når de kan få ganske gratis anbefalinger igennem Trustpilot?

• #5   11. mar 2013 Og til en blog med, tja, 50-100 læsere (???). De får mere PR ud af at gå en tur på strøget hvor de råber deres firmanavn

• #7   12. mar 2013 Jamen Esben og DingoDango, så må i da virkelig oprette et andet spørgsmål, hvis der er noget i er i tvivl om. I spammer mit emne med ligegyldigt lort, som intet har med mit spørgsmål at gøre.

Dingodango, der er ikke noget deraf. Hvis du har spørgsmål, fordi der er ting du ikke forstår, ja så vil det tage dig 2 sek, at oprette et nyt emne. Lad være med at laver underspørgsmål til det oprindelige spørgsmål.

smiley

Nå men jeg har da allerede én aftale i hus, med en vare til afprøvning tilgengæld for en anbefaling. Helt skidt er det vist ikke smiley

• #8   12. mar 2013 Desuden dingodango - når du ikke ved hvad en blog går ud på, så ville du heller aldrig kunne besvare mit spørgsmål. Så rul det sammen igen smiley

• #9   12. mar 2013 Undskyld mig, men er det dig der er dum? Eller prøver du ihærdigt at være det? Mit spørgsmål lægger ikke op til underspørgsmål, jeg spørger (og jeg citerer DIREKTE)

Er DU blogger, og har du fået gaver fra firmaer? Og i såfald, hvilke firmaer vil du anbefale?

Hvordan kan du svare på det, når du ikke engang ved hvad en blog er? Jeg stiller et spørgsmål til bloggere, der har samarbejdet med firmaer. Ikke et spørgsmål om HVEM her på baboom, der ikke ved hvad jeg taler om. Du er jo dum Dingodango. smiley opret dit eget emne, når der er noget du er i tvivl om, og lad være med at spamme mit, med dit lort smiley

• #11   15. mar 2013 DingoDango jeg behøver slet heller ikke din hjælp smiley så ris til egen røv vil jeg ikke kalde det smiley

Du startede det selv smiley du kunne have spurgt om hvad en blog var, på en ordentlig måde - i stedet for straks at lægge negative vibes for vejen smiley

Kommentér på:
Blogs med sponsorater

Annonce