953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Finansering af BRUGT bil! :-) Finansering af BRUGT bil! :-)

Hej!

Nu er jeg jo en daaaame, og endda med lyst hår- derfor ved jeg jo ikke så meget om biler.. Det' ligemeget, jeg køber det bare! haha

Nå, jeg leder efter et finanseringsselskab, hvor man kan finansere OVER 5 år! gerne op til 10 år.

Bilen er fra 2004, og koster 140000 kr, dog har jeg 30 til udbetaling.

Nogle der kender et sted? smiley På forhånd, taaaaaak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finansering af BRUGT bil! :-)
  • Banko Ib
    Banko Ib Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #1   23. mar 2013 Har du prøvet at snakke med din bank. ?

Mener at bilen som udgangspunkt ikke bilen må være ædre end 12 år før den skal være betalt .. Jeg handler altid privat og kontant , det er altså billigere i længden.

• #2   23. mar 2013 Prøv at spørg din egen bank.

Du kan nok ikke få det som billån når den er så gammel. Så du kommer til at betale lidt mere i renter.

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #3   23. mar 2013 Hør evt forhandleren smiley Mange steder kan man finansiere bilen hos dem smiley

• #4   23. mar 2013 Ja ingen problem at finansiere igennem en forhandler. Men problemet er at den er fra 04. Så du kan kun få den finansieriet over 3 max 4 år. Så din eneste mulighed er banken

• #5   23. mar 2013 Jonas- det er en Mercedes smiley

• #6   23. mar 2013 Har du undersøgt hvad forsikringen er på først? smiley

• #7   23. mar 2013 Det garanteret en E-klasse som har kørt jorden rundt flere gange, så husk nu må at få den undersøgt inden. Eller kan du om 3 måneder stå og skulle bruge 38.000 kroner på den eller et eller andet svimlende højt beløb smiley

• #8   24. mar 2013 Køb en lille bil for de 30 klik.hvis du køber en brugt bil og vil betale den af over 10 år vil den for det første koste dig dig over det dobbelte eller 3 dobbelte i renter! Plus hvis du ikke har råd til at afbetale den over 3-5 år så har du nok heller ikke råd de reperationer der kommer og jo ældre den bliver jo flere reperationer. Og en Mercedes er dyr i stumper!

• #9   24. mar 2013 "Nogle helt nye biler koster 75000 helt ny, så hvad du køber afhænger af dit kørselsbehov" sikke noget pis at skrive!!! Køreglæde er alfa omega når jeg køber bil. Ville ALDRIG smide så meget som 100kr efter en eller anden lille pisse bil hvos der er sparet så meget, at der ikke engang er dørsider i bilen! Eller man skal råbe når man føre en samtale med 100km/t. For ikke at tale om de 10 min det tager at komme op på 100km/t .

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #10   24. mar 2013 David a, det er da spot on hvad han siger, du køber ikke en bil til 140k for at køre de 3 km på arbejde dagligt, omvendt køber du heller ikke en trilling, hvis du er sælger og køre 100+ årligt.

.... Eller det gør de fornuftige ihvertfald.

• #12   24. mar 2013 nok en der lige skal lege linse kessler smiley hehehe

• #13   24. mar 2013 Det er en c220!
    Den hat kørt 293, og fejler intet.

• #14   24. mar 2013 Har fået et tilbud på en meget billigt forsikring, tak.

• #15   24. mar 2013 nu må vi se.
    har fået et finanserings tilbud er noget santa-fis! smiley

• #16   24. mar 2013 Ja, det er en privat- ,men der er noget familie med ind over. smiley

• #18   24. mar 2013 Pøj pøj. Når du lander på jorden er der også muligt at købe små mikrobiler til ingen penge og stor tryghed.

Ville aldrig købe en stor gammel mercer som primær dyt - medmindre jeg selv var mekanisk begavet og alligevel vil det meste være raketvidenskab i en 10 år gammel mercer.

• #19   24. mar 2013 10 år er nu meget almindeligt for et billån... ^^

• #20   24. mar 2013 De fleste steder kan man låne til en ny bil ( max 2 år) over 10år er bilen 4 år er finansering over 8 år er den 8 år så er lånet på max 4 osv.

Jeg ville absolut ikke anbefale et 10 årigt lån på en 9 år gl udsultet mercer som har 300k km på samvittigheden....

Køb en fornuftig bil for de 30 du har... Blot fordi man er lyshåret behøver man ikke opføre sig tåbeligt smiley

• #21   24. mar 2013 Jeg kan sagtens sælge bilen, og derved indfri lånet.
    Det er en bilforhandler der sagde jeg skulle trække lånet over så mange år som jeg nu kunne. Har fået tilbud på 5 år, hvilket også er fint.

• Banko Ib
    Banko Ib Tilmeldt:
    mar 2013

#22   25. mar 2013 Har du undersøgt hvad du skal gi i kasko forsikring for sådan en vogn?
    Og hvad den koster i afgifter pr år?
    +. Afdrag på billån.
    + benzin.
    Det er så kun de faste mdr udgifter.

Hertil kommer fast service som olieskift bremser mm. Dæk / sommer og vinter. Altså alm slidtage som du godt kan forvente ligger på 10-15.000 kr pr. År. Især hvis du ikke vil køre rundt på livsfarlige ling long dæk og bremser fra thansen

Herefter kommer så det du skal lægge til side til uforudsete udgifter. Altså hvis lortet ik vil starte en morgen og der skal skiftes en føler eller lign. Eller hvis gearkassen driller så blir det dyrt .. Meget dyrt !

Prøv at lav en ca udregning på alt dette og overvej om det er de penge værd hver mdr i så mange år. Og hvis du er typen der kan li lidt fede fælge og lidt. Så håber jeg da du har 10 jern til bil hver mdr ellers blir det ik sjovt at eje mercer

• #23   27. mar 2013 Jeg er ikke komplet idiot, så ja- selvfølgelig har jeg taget hensyn til ALT.

• Banko Ib
    Banko Ib Tilmeldt:
    mar 2013

#24   27. mar 2013 Det behøver man skal ikke være komplet idiot af. Der er rigtig mange som ikke er klar over hvad der faktisk koster før det er for sent.
    Jeg har selv været pisse liderlig over en bil engang og sku bare ha den. Og det var et dyrt bekendtskab .. Den kender de fleste nok.

Hvad skal du gi i forsikring ?

• #25   27. mar 2013 Jamen hvis det skulle være i mit navn, 35000 årligt- men i og med min kæreste er selvstændig og har forsikringer for knap 100000 om året, kan vi få den til 6200 med Kasko og det hele. smiley

• #29   27. mar 2013 Hvis du skal låne i bilen alene. Så skal du lige være sikker på din kæreste må stå som ejer af bilen ved forsikringen.

• #30   27. mar 2013 10 år et godt nok længe at tage lån over. Især til en bil.

Gør dig selv en tjeneste og finde en mindre billigere bil.

Den dag du selv skal forsikre en bil har du ingen anciennitet

Kommentér på:
Finansering af BRUGT bil! :-)

Annonce