{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Hælp til at fange en flugtbilist {{forumTopicSubject}}

min kæreste var ude for at lufte vores kære lille bella her til aften, desvære blev det sidste gang.
der kom en ung mand i bil og kørte op over fortovet og ramte bella hun død på stedet, det møgsvin forsatte bare uden at stoppe. han slog vores lille pige ihjel.

vis nogen af jer høre om en der har kørt en fransk bulldog ned i gistrup skriv venligt. jeg udlover en dusør for den der kan føre mig til ham.

bella vi elsker dig af hele vores hjerte intet kan erstatte dig min lille pige.

hold kæft hvor er livt dov bare træls. fuck hvor gør det ondt og miste sin lille skat. kan ikke finde ord for det.

skulle bare ud med det, ¨håber i skriver vis i ved noget.

det er en stor smerte ikke og ha vores lille pige ved vores side mere, vi har lige pakket alle hende ting ned. det koested mange tåre og sige farvel til noget der er så dyrebart. men bella pus du er i mors og fars hjerte for altid.

camilla gik med bella lige 200 meter før metax tanken i gistrup og 100 meter fra vores hje. så kommer ham den unge mand med høj fart, og musik flyvene ud igennem rundkørelsen. og gir den mere gas han ryger op på fortovet. og rammer bella så hun bliver slynget ud på vejen. hun dør på stedet.

vi ved ikke hvilken bil der er, kun den er sort eller mørk i farven med skørtesæt. og det er meldt til politiet men de kan ikke gøre så meegt, siger de.
håber i skriver vis i høre det mindste

der vil være en dusør på 5000kr,- til den der føre os til ham der har gjordt det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hælp til at fange en flugtbilist
Kommentér på:
Hælp til at fange en flugtbilist

Annonce