Hælp til at fange en flugtbilist {{forumTopicSubject}}
min kæreste var ude for at lufte vores kære lille bella her til aften, desvære blev det sidste gang.
der kom en ung mand i bil og kørte op over fortovet og ramte bella hun død på stedet, det møgsvin forsatte bare uden at stoppe. han slog vores lille pige ihjel.
vis nogen af jer høre om en der har kørt en fransk bulldog ned i gistrup skriv venligt. jeg udlover en dusør for den der kan føre mig til ham.
bella vi elsker dig af hele vores hjerte intet kan erstatte dig min lille pige.
hold kæft hvor er livt dov bare træls. fuck hvor gør det ondt og miste sin lille skat. kan ikke finde ord for det.
skulle bare ud med det, ¨håber i skriver vis i ved noget.
det er en stor smerte ikke og ha vores lille pige ved vores side mere, vi har lige pakket alle hende ting ned. det koested mange tåre og sige farvel til noget der er så dyrebart. men bella pus du er i mors og fars hjerte for altid.
camilla gik med bella lige 200 meter før metax tanken i gistrup og 100 meter fra vores hje. så kommer ham den unge mand med høj fart, og musik flyvene ud igennem rundkørelsen. og gir den mere gas han ryger op på fortovet. og rammer bella så hun bliver slynget ud på vejen. hun dør på stedet.
vi ved ikke hvilken bil der er, kun den er sort eller mørk i farven med skørtesæt. og det er meldt til politiet men de kan ikke gøre så meegt, siger de.
håber i skriver vis i høre det mindste
der vil være en dusør på 5000kr,- til den der føre os til ham der har gjordt det.
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 34
Da jeg virkelig håber på at denne person bliver fundet...
jul 2007
Og skriv mig straks en PB
Håber at der er nogle flere venlige sjælde herinde end der er på BG for derinde kan de ikke lave andet end at rors sådan en person som har gjordt dette
jul 2007
det er ikke os der har miste vores men en anden bruger på HG
men jeg synes bare at denne besked skal op overalt...
jul 2007
jeg viste slet ikke at den have været herinde
MEN TIL JER DER BARE VIL SVINE TIL HOLD JER VÆK FOR JEG GIDER JER IKKE OG I HØRE I TIL HER I DENNE TRÅD
jul 2007
nååå det er den du snakker om
ja det har vi lige gjordt
jeg troede du mente herinde
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 378
!eo - Team 9460 # ! det var det mindste jeg havde gjort ved ham hvis det var min hund!!! Så selvtægt, min bare r....
jul 2007
jeg have nok også gjordt lidt mere end det
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 21
Han er min basse, man knutter sig 200% til dem....
det gøre mig ond for jeg....Snøft...
jul 2007
maj 2007
jul 2007
det er ikke min hund
men jo det er meldt til politiet men de kan ikke rigtig gøre noget når de ikke ved hva for en bil det er.. Det eneste de har at gå efter at hvornår det er sket/sted og at det er en mørk bil...
maj 2007
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
jul 2007
jeg har det på samme måde som dig...
det svin vil ikke komme til at leve mere end en dag mere for jeg vil pine ham så meget til at ikke kunne mere..
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Jeg ved slet ikke hvad jeg havde gjort... Men overleve ville han helt sikkert ikke... Det er jo sindsygt at lave så noget...
jul 2007
Jeg kan kun give dig ret
Hælp til at fange en flugtbilist