{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

mads k
mads k
Følger: 1 Emner: 37 Svar: 46

Hvor høj forbindelse skal jeg ha?? {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.. Jeg har et samsung smarttv, man kan streame film fra computeren til fjernsynet via nettet.. Men når jeg afspiller 720 eller 1080 p så lacker den en gang imellem.. Hvor høj forbindelse skal jeg ha før den kan følge med? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor høj forbindelse skal jeg ha??
  • #1   30. mar 2013 hvad har du af hastighed på nettet?

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#2   30. mar 2013 har lige taget en speedtest og den siger 33.08 / 5.28

• #3   30. mar 2013 Det burde du godt kunne smiley
    Kan du smide lan i dit tv?

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#4   30. mar 2013 Men den svinger meget mellem hvor mange der er på nettet.. Er vi alle på netet ligger den lige omkring 20/ 5 .. Har ikke mulighed for pt at sende lan på smiley Vil også helst køre trådløst hvos det var muligt smiley

• #5   30. mar 2013 Måske dumt spørgmål, men spørger man ikke, lærer man intet!

Er den speedtest, ikke dit net ´ud af huset´ ?

Har vel intet og gøre med, hvor hurtigt du kan streame internt, mellem pc & tv?!

Eller hvordan?

• #6   30. mar 2013 Det kan også være din router den er galt med smiley
    Jeg har 30/30 og mit wifi er sådan nogenlunde.. men mit (alle lan er vel stabile?) Lan er så stabilt at jeg er host hver anden gang (Hvis ikke hvergang) hvergang jeg feks spiller på xbox, men film kan godt lagge når jeg streamer fra min bærbar til mit WDTV live over WIFI :s

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#7   30. mar 2013 Routeren er helt ny og sku være en der godt kunne køre med det.. Nej nu skrev jeg jo også bare hvor mange mibt jeg havde? Jeg er jo i tvivl om hvad der skal til før jeg kan strame det uden det lacker smiley

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #8   30. mar 2013 du streamer jo internt fra computeren og til tv, så du kan nøjes med 0mbit internet.

Det er dit trådløse den er gal med, prøv at sætte computeren på kabel så kun tvet er på trådløst

• #9   30. mar 2013 Samsungs interface er mig bekendt ikke specielt godt.

Jeg kører Netflix på en ATV 3, på en sølle 8mbit forbindelse, og det kører upåklageligt.

• #10   30. mar 2013 Nå ja, og det er ren WIFI

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#11   30. mar 2013 Det hjælpere heller ikke smiley

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#12   30. mar 2013 Altså mit netflix osv på fjernsynen fejler intet.. Det kun forbindelse mellem tv og computer smiley

• #13   30. mar 2013 Jammen så er de internet hastighed jo ikke i spil. Hvis du streamer en film fra din pc, til dit TV, er det jo dit WIFI der er flaskehalsen.

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#14   30. mar 2013 Så for os dødelige der ikke har så meget forstand på det, betyder det at?? Og kan løses hvordan?? smiley

• #15   30. mar 2013 Dit TV er tilsluttet dit netværk via WIFI eller kabel?
    Din PC er tilsluttet dit netværk via WIFI eller kabel?

Når du ser HD film via Netflix på dit TV, så er der ingen problemer?

Når du streamer film til din pc, og ser dem på din PC, er der så nogen problemer?

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#16   30. mar 2013 Alt køres via wifi altså trådløst.. Når jeg ser HD film på netflix viaplay youtube osv så der intet problem smiley Når jeg streamer fra computer til tv så lacker den hvis det er 720 eller 1080 pixel alt andet køre fint smiley

• #17   30. mar 2013 Ved ikke, hvordan din router er opsat, men har låst min, til en bestemt kanal.
    Førhen skiftede den af & til, hvilket forårsagede "sjove" ting.

• #18   30. mar 2013 Jeg har et ethernetkabel til mit samsung. Det virker bare ikke ordenligt over WIFI hvis det er film i god kvalitet.

Det har intet at sige hvad de udbyder har af Mbit da du holder dig på dit eget net smiley

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

#19   30. mar 2013 Øv hvor ægerligt smiley Så må jeg jo bare ha trukket kabel smiley Men det da ærgerligt de ikke har lavet det så det virker 100%

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #20   31. mar 2013 De har lavet det så det virker 100%, det er dit trådløse der ikke spiller 100%. har selv alt trådløst, på en trådløs installation til små 50k, der virker det også 100%

Kommentér på:
Hvor høj forbindelse skal jeg ha??

Annonce