tattoo symbolik?? forslag?? {{forumTopicSubject}}
Skal have lavet en tattoovering og har gået længe og tænkt. det skal være noget familiesymbolik i en slags sammenhændendekæde.
Jeg er en pige, blot for at gøre opmærksom så det skal ikke være for mandligt, men gerne lidt feminint.
Min mor og søster havde jeg tænkt skulle afspejles i tattooveringen gennem blomster. De begge har hver en yndlingsblomst som betyder meget for dem og har altid gjort. selve blomstens betydning er også noget der hver passer på deres personlighed. Men så har jeg jo også lige en far og en bror, som jo ikke går super meget op i blomster, og de skal jo også inddrages i tattooveringen. Men hvordan. Tænkte lidt jeg ville bruge deres fødselsdage og skabe en slags "let" tribal lignende mønster ud fra fødselsdatoerne og derved forbinde blomsterne med deres fødselsdatoer.
Men er i tvivl, så ville blot høre om nogle af jer har en god ide til hvordan jeg kan få dem frem i min tattoovering. Ved ikke helt med stjernetegn, det er jeg ikke den store fan af.
Nogle ideer??
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 54
Bogstaver og tal er også en fin ide, og de kan kombineres med alt - dog vil jeg nok ikke vælge to fulde datoer i én tatovering, da det - efter min mening - bliver alt for mange tal..
Du kan evt kombinere blomsterne med sommerfugle/fugle - og er tatoveringen med farve kan disse jo være "drenge farver"..
Mener forskellige fugle/sommerfugle har forskellige betydninger og står for noget forskelligt - men det kan jo findes på nettet
Håber det er til at forstå - det er hvertfald lige det jeg tænkte efter at have læst hvad du skriver
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Sagt på dansk: Pas på, at det ikke bliver en rodet forestilling, med blomster, hjerter, dyr og alt for mange forskellige farver. Synes godt om din idé, men pas på, med at blande for meget sammen, hvis det ikke kun er dig selv, der skal kunne se, sammenhænget/historien i billedet
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Emner: 20 Svar: 470
jan 2012
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
nov 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
Men tak for super gode forslag alle sammen hvis der nogle der sidder med disiseret ideer eller billeder i hovedet af hvordan så må man også gerne komme med dem.Jeg havde tænkt mig den skulle sidde på foden og bevæge sig opad, så med tiden når jeg selv fikk børn kunne lade den forsætte op af benet
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Det er præcis sådan noget jeg mener, at kan gå hen og blive rigtig rodet.
Hvad med nogle portrætter i 5-7x5-7cm størrelser omkranset af noget lotusblomster eller lign?
Synes bare det lyder for rodet, hvis du skal finde én ting for hver person, som symbolisere dem og det samtidig skal hænge sammen og være pænt.
tattoo symbolik?? forslag??