{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.489 visninger | Oprettet:

TRÆNING!!! DECA OG TEST. {{forumTopicSubject}}

Selvfølgelig er der haters der skrive, men fuck jer smiley

Jeg har overvejet en test og deca kur, har bare brug for at få ligget et program vedrørende dette.
Hvor mange mg skal jeg købe af hver? Og hvor længe skal det tages.
Hvor meget skal der sprøjtes ind af gangen?
Hvilket PCT skal jeg tage og hvornår skal dette påbegyndes?

smiley Haters gonna hate!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TRÆNING!!! DECA OG TEST.
  • #4   5. apr 2013 Kør heroin, det går hurtigere..
    - Det behøver du heller ikke sætte dig ind i først..

Bare spørg herinde, hvor meget du skal skyde, det ved alle herinde nemlig alt om..

KLAPHAT !

• #5   5. apr 2013 Jeg har læst en del, omkring deca og tror jeg vælger dette fra smiley Men istedet vælger at kører Winstrol med test E istedet. Eller bare test e alene.

• #8   5. apr 2013 300ml om dagen og 9 deca piller.. så slipper vi for at hør på det fremover smiley

• #9   5. apr 2013 Læs, læs læs læs læs læs læs læs læs..

Og bagefter, læs læs læs læs læs læs.

På bodyhouse.dk

Er din kost i orden?

• #10   5. apr 2013 Test og deca?
    Hvis du skal igang med sovs skal det sgu gøres ordenligt..
    Hvis jeg var dig ville jeg vælge Sustanon istedet for. Så er spørgsmålet om hvor mange uger du vil tage det.. Men lad os bare gøre udgangspunkt i 8uger.

1-8 500mg sustanon - Mandag/ Torsdag
    11-13 2500 ui hcg
    Efter sidste stik skal du tage 20mg nolvadex i 40dage.

• #11   5. apr 2013 hahaha ups mindre fejl :d

1-8 500mg sustanon - Mandag/ Torsdag
    8-10 2500 ui hcg

• #12   5. apr 2013 Du ejer ikke skyggen af masse, hvorfor vi kan udlede at du ikke har noget begreb om hverken kost eller træning. Uanset hvilken pille eller sprøjte du tager vil resultatet være elendigt da din indsats er der efter.

• #14   5. apr 2013 Nå men så er det jo godt den store almægtige Thez har styr på sagerne var smiley

• #16   5. apr 2013 Der er altså nogle som også kører nolvadex 1uge før sidste stik.

Men som alle skriver vil det nok være en rigtig god ide, at læse op på emnet Mikkel. Det er sgu ikke noget du bare skal springe ud i. Har set mange hvor det er gået helt galt for dem, og har også set folk blive fede af sovs. Så der er en masse du skal have styr på, og så skal du nok overveje om det er det hele værd i sidste ende.

• #19   5. apr 2013 only test e i 12 uger skal jeg kører som min første kur en dag i fremtiden. Men indtil da, læser jeg bare videre på bodyhouse. Og spørger alle de mange ballondyr der render rundt smiley

• #20   5. apr 2013 Vejer 100 kg og er 194 cm høj.
    Har trænet i 4½ år så har det hele iorden.
    Overvejer det kun, og ville derfor spørger til råds smiley

• #21   5. apr 2013 Så dine billeder er fra 1998 eller hvad?

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 30
    #22   5. apr 2013 Det fedt med så mange Haters på dette punkt haha smiley

Lad drengen være, og lad ham vælge selv, det går ikke ud over jer hvis der sker noget smiley

Tag jer sammen haters smiley

• #23   5. apr 2013 Hvis vedkommende havde skrevet og spurgt om vejledning til at starte et kokain misbrug, skulle vi så også blot hjælpe ham?

• #24   5. apr 2013 Lars -> "Lad drengen være, og lad ham vælge selv, det går ikke ud over jer hvis der sker noget".
    - Du tænker dig ikke ret tit om, gør du?

Det er både mig, og DIG, der skal betale for medicin og eventuelle lægebesøg samt operationer Mikkel, kommer ud for hvis han skyder noget han ikke har forstand på.

Så JO, det går OGSÅ ud over os..
    - Tro mig, ellers havde alle herinde da været kolde overfor hvad han vælger at ødelægge sin krop med..

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    okt 2008

#25   5. apr 2013 haha som om jeg ikke er ligeglad smiley

Sys det er så sjovt når alle jer haters sidder og whiner over det smiley

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    okt 2008

#26   5. apr 2013 Blackic E

Så hold jer væk hvis i kun kan pive over det istedet for at rådgive drengen når det er hvad han vil smiley

• #27   5. apr 2013 Lars -> Lad mig rette dig..
    "haha som om jeg ikke er hjernedød"..

Men bare rolig, vi forstår godt hvad du mener, og alle kan lave tastefejl..
    Selv lille Lars på 21..

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    okt 2008

#28   5. apr 2013 Ralf du er da for dum og høre på haha hold da op smiley

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    okt 2008

#29   5. apr 2013 Og det er en 28årig der taler? haha Flot Ralf smiley

• #30   5. apr 2013 Lars -> Får jeg en forklaring, eller har du også lidt svært ved det?

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    okt 2008

#31   5. apr 2013 Haters er der nok af smiley

• #32   5. apr 2013 Lars -> Jeg tænkte det nok..

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    okt 2008

#33   5. apr 2013 Ralf -> smiley

• #34   5. apr 2013 Hvis det gør mig til en hater at synes at Lars og Mikkel er idioter, så har jeg det skam helt fint med at være hater

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #35   5. apr 2013 Ralf --> scorer du damer i byen på replikken " Hej flotte, har du overvejet hva det koster samfundet at vi har så mange i dk der tar steroider". Tror store arme gir bedre. smiley

• #36   5. apr 2013 Michael N -> Jeg har haft kæreste på i 9 år, og har hende stadig, så nej, det scorer jeg ingen damer på.. Havde du ikke lydt så uintelligent, ville jeg anbefale dig at prøve, for når det lykkedes, er jeg sikker på du har fundet dig en sød og fornuftig pige..

Derimod jeg jeg sikker på du INGEN damer hiver i land, med tævepatter, voldsom akne, og en slatten pik, lige meget hvor store dine arme så er..
    - Og brug af steroider uden viden, er en virkelig virkelig dårlig cocktail. Men det behøver jeg vel ikke fortælle dig - Eller hva?

• #37   5. apr 2013 Bare få skudt noget synthol istedet smiley - holder bedre smiley

• #38   5. apr 2013 Hahaa.. kan da kun grine af jeres latterlige kommentarer.
    Jeg er mand nok til at bestemme selv. Og Blacki de er 1½ år gamle smiley
    Jeg betaler selv skal, så det der kunne ske har jeg sådan set selv betalt for, så stop det piverig..

Spurgte til RÅD omkring steorider, hvad i kunne forstå osv. Ikke at i syntes at jeg er en idiot smiley

• #39   5. apr 2013 Synthol er noget værre bræk!
    Og det med man får slap diller er kun i en kort periode..
    Der er nok også en grund til man tager nolva og hcg netop for ikke, at få tævepatter.
    Nogle folk snakker bare ud fra hvad de høre i medierne.

• #41   5. apr 2013 Hvorfor er det noget bræk med synthol?

• #42   5. apr 2013 Thez - Nej ved godt der ikke er 100% garanti, men for det meste hjælper det.

B C - Synthol er noget rigtig lort. For det første falder dine arme sammen efter noget tid, og så skal du have mere, og derud over kan du risikere en meget slem infektion! Og så skal du op til den rare doktor mand, som har en meget skarp skalpel smiley

• #43   5. apr 2013 og du mener der ikke er ligeså dumme bivirkninger ved det andet??

• #44   5. apr 2013 b c - Det har jeg aldrig udtalt mig om smiley
    Der kan forekomme en lang række bivirkninger ved et evt steroide brug

• #46   6. apr 2013 Lars> Det er så simpelt at hvis ikke man ønsker andres feedback, skal man undlade at spørge på et forum. Et forum fordrer tovejs kommunikation, og er det ikke det man ønsker er man jo fri til at finde et andet sted at stille sine spørgsmål. Hvor om alting er, er der dog altid risiko for at modtageren giver en sin ærlige meninge når man stiller et spørgsmål. Det kaldes livet, velkommen til det

Til trådstarter, hvis dine billeder kun er 1½ år gamle, så er der næppe nogen tvivl om at du ikke har styr på det fundamentale. Det gør kun ideen endnu dummere

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #47   6. apr 2013 Du skriver du vejer 100 kg er 194 cm høj

Derfra sys jeg sys du har et meget godt udgangspunkt med mht str så ville jeg mene du skulle lade være med en kur ???

Men som din første kur ville jeg anbefale
    Test e (langsomvirkende)
    Parabolin ( langsomvirkende tren )
    Og ikke mere

Men tá ind og læs om de ting for når man først er igang ka man ikke stoppe

• #48   8. apr 2013 klaus s? tren i første kur? smiley du må da være mentalt hjerneskadet smiley

• #49   8. apr 2013 Det bedste råd er da at snakke med folk der har erfaring, frem for et forum som dette. Bodyhouse har sikkert svar på en masse af de spørgsmål du vil have svar på, både hvad angår længde, mængde og præparater. Der er et hav af tråde omkring begynderkure derinde.

Nu aner jeg ikke hvordan din nuværende viden omkring kost og generel træning. Tilrettelæggelse af program og eventuelle kostplaner, men vil anbefaler dig at de faktorer er på plads først, da de kommer til at påvirke dit resultat gevaldigt, hvad end du er på kur eller ej, og hvis du vil på kur, kan du lige så godt få maksimalt udbytte ud af kuren.

Hvad jeg skriver skal ikke forstås som en anbefaling til at køre en kur af protestdemonstration midler. Det vil jeg fraråde alle uanset trænings erfaring eller viden omkring træning, kost og kure.

Overvej på det groveste at lig hovedet på blokken for din kost og træning clean. Du vil blive overrasket over hvad det kan lade sig gøre at opnå på et år, hvis det hele spiller efter de behov kroppen har for ernæring, samt en god stabil og stabil trænings rutine. smiley

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

#50   9. apr 2013 Mads : det valgte jeg at overhøre

Men tren som i parabolin er er ik så stærkt som du tror
    Nu har jeg en del erfaring med det tren fra alphapharma (parabolin) er fantastisk
    Og den fra diamond er lort men virker meget godt

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

#52   9. apr 2013 Thez det er hårdere det tren fra diamond
    Derfor som hans første tur rådet jeg til parabolin fra alpha Pharma

• #53   9. apr 2013 diamond er da godt ifølge hvad jeg ellers har forstået?

• #54   9. apr 2013 diamond tren e er luxus smiley elsker det shit

• #55   9. apr 2013 Naaah det skal være ordenligt! OXY FUCKING BITCHES!!
    Dog rister det bare hele kroppen, men fuck da det man får kæmpe muskler smiley
    Det er en joke slap af, og lad vær med at tage det trådstarter

• #56   9. apr 2013 Mads H -

Hvordan ser en kur ud? ugentlig agtig? hvor mange mg smiley

• #57   9. apr 2013 alt mellem 400> 1200 mg pr. uge smiley f.eks

500 mg test.

eller for de lidt mere perverse smiley

250 mg test 600 mg tren..

eller for dem der vil lige en michelin mand.

500 mg test e
    500 mg deca smiley

• #58   9. apr 2013 alt med måde smiley

• #59   9. apr 2013 mest bare tren jeg mente hvordan den så ud med den blandet ind i smiley men tak smiley

Kommentér på:
TRÆNING!!! DECA OG TEST.

Annonce