{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.871 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

Galaxy S3 hjælp. {{forumTopicSubject}}

Har en galaxy S3 som indtil videre har fungeret upåklageligt. Siden igår har jeg dog ikke kunne connecte den til min computer. Når jeg sætter den i, så skriver den bare "USB enhed blev ikke genkendt". Den lader fint, så ledningen fejler ikke noget - men kan ikke få adgang til billeder og andre filer på den.

Jeg har for en sikkerheds skyld prøvet med andre ledninger og på flere forskellige computere på mit arbejde. Alle skriver bare det samme "usb enhed ikke genkendt".

Nogle der ved hvorfor den gør det? Og hvordan kommer jeg det problem til livs? Jeg har altid bare kunnet connecte den til enhver CD også ville den bare automatisk poppe op på skærmen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galaxy S3 hjælp.
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#1   24. apr 2013 Til enhver Computer, skulle der self stå

• #2   24. apr 2013 Ved om det er noget med det her at gøre, men ved min skal jeg låse startskærmen op når jeg sætter den i fordi den er kodebeskyttet.
    Ellers giver den ikk adgang til filerne i Samsung Kies. Hvis du også har kodebeskyttet startskærm så prøv det.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#3   24. apr 2013 Nej det er desværre præcis det samme. Har ikke kode på min telefon. Men hvad enten skærmen er låst op eller ej så skriver den stadig bare det samme smiley

• #4   24. apr 2013 Prøv at deaktivere windows firewall og prøv så igen.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#5   24. apr 2013 Heller ingen virkning at slå firewall fra smiley

• #6   24. apr 2013 Nu kan du altså ikke sige at kablet virker fint fordi den lader. Så vidt jeg erindrer er der +, -, data og omvendt bit poler i et USB kabel, hvilket så vidt jeg kan regne ud giver 4 kobberledninger. At + og - virker betyder ikke de andre virker.

- Har du sat den til at agere som medieenhed? Har du aktiveret internetdeling via USB (det kan godt drille med drivers)?

Kommentér på:
Galaxy S3 hjælp.

Annonce