{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.894 visninger | Oprettet:

Min ven stjal min bil.. Stiv og på stoffer {{forumTopicSubject}}

Dette går udover min vildeste fantasi.
Havde aldrig nogensinde drømt at dette ville ske, og jeg er stadig i chok!

Det handler om torsdag nat. D 25/4-2013.
Jeg har en kammerat, jeg har kendt i mange år men ikke set længe. Vi har over en lang periode snakket frem og tilbage i weekenden omkring at ses over en øl eller to.

I torsdags blev dette til en realitet. Jeg hentede ham hos en kammerat og tog ham med hjem til min kæreste, hvor vi sad og drak. Efterhånden som aftenen forløber sig, ender jeg med at gå i seng - det samme gør min kæreste og hans veninde. Han får tilbuddet om at crashe på sofaen, da han er stiv.

Vi bliver vækket næste morgen af en fuldstændig sindssyg banken, og telefoner der kimer.

Det er min mor der panisk står og banker på. "Bilen er blevet stjålet" WHAT!!!!

Hun fortæller at politiet har kontaktet hende, de har fundet bilen smadret på Tårnby torv.

Stadig bagstiv og forvirret flyver jeg rundt for at finde mine ting, vi skal snakke med politiet.

Han har så åbenbart taget mine bilnøgler mens vi andre har sovet. Han var meget stiv og åbenbart også på stoffer, han er siden hen kørt galt. Så min bil er smadret, hul i bilen og et punkteret dæk.

HVAD FANDEN SKER DER!?
Har prøvet at søge på Google om det skulle være kommet i nyhederne, da han kun var prøveløsladt, og blev anholdt på stedet (men for noget andet end dette også) og politiet omtalte det som en stor sag. Men kan ikke lige umiddelbart finde noget - kan i? Ville fryde mig så meget! Idiot!!!

Desuden har jeg mange spørgsmål jeg i farten glemte at spørge om.

Kan jeg tillade mig at ringe til politiet? Skal jeg vente på de kontaktet mig? Og i så fald, på hvilket nr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min ven stjal min bil.. Stiv og på stoffer
Kommentér på:
Min ven stjal min bil.. Stiv og på stoffer

Annonce