Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lærling 1 maj
  • #1   30. apr 2013 Ring til din fagforening (: Og er du ikke i sådan en, gør du klogt i at melde dig ind (:

• Hehe :D !
    Hehe :D ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
    #2   30. apr 2013 Er med i en fagforening men det er lidt sent at ringe nu smiley Men det er bare mærkeligt fordi den står som helligdag i den der lærlingebog man får fra dem (3f), men jeg skal i skole imorgen (hovedforløb).

• Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 154
    #3   30. apr 2013 Hvis du er på skole, har du ikke fri. Og tror heller ikke lærlinge har fri generelt. De lærlinge vi ar i firmaet, skulle arbejde, hvis det ikke var fordi vi har givet det fri.

• A
    A Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #4   30. apr 2013 Jeg kontaktede 3f, for at høre om jeg havde fri, og de sagde at vi som lærlinge har ret til at holde fri, med løn hele dagen.
    Er vel og mærke tømrer.

• #5   30. apr 2013 i følge 3f har anlægsgatnere fri men ikke anlægsgartner elever ved ikke om det gælder for dit fag også

• #6   30. apr 2013 Når du er indkaldt til skole, skal du møde der, og har derfor ikke fri!

• #7   30. apr 2013 jeg har bare fri fordi jeg har en awesome mester..

• #8   30. apr 2013 Lærlinge må ikke gå uden en svend, så hvis svendene har fri så har du også smiley

• #9   30. apr 2013 Mekanikere har ikke.
    Det er kun hvis mester er flink at du kan få lov til det med løn.
    Min mester spurgte mig om jeg ville holde fri, men jeg vil hellere få ryttet i bund med de service vi har.
    Bliver dog nok smidt hjem tidligt hvis jeg kender ham ret hehe

• #10   1. maj 2013 Du er i skole. Der gælder 1. Maj reglen ikke...

Lange Lajz!
    Læs nu hvad manden han skriver, han er på skoleophold nu her, så selvfølgelig skal han i skole...

• #11   1. maj 2013 jeg er på hovedforløb og jeg har fri idag

• #12   1. maj 2013 Nogen skoler holder lukket 1 maj andre gør ikke..... men hvis du er ude på arbejdspladsen så er det din overenskomst der dikterer om du har fri eller ej...

• #14   1. maj 2013 Jakob>> Hvis han er på skole er det skolen som bestemmer om han skal i skole idag eller ej....... og de ter vidt forskelligt fra skole til skole.... til orientering ved jeg at Erhvervskolen i Herning har undervisning idag...

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #15   2. maj 2013 Nogle holder fri fra kl 12.00 af
    Men ellers følger man svendene

Kommentér på:
Lærling 1 maj

Annonce