{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tips til at blive hurtig rask!?
  • #1   30. apr 2013 Fik afvide af en kammerats morfar, at man skal drikke 50/50 vand og whiskey med honning i smiley og det skal være varmt vand

• #3   30. apr 2013 Godt bud med whiskeyen, though I have none! desværre smiley

Ina S - Virker det? eller hjælper det bare snotten om at flyde ud?

• #5   30. apr 2013 Når du først er syg, så er du syg. Giv kroppen det den har brug for

1:Søvn
    2:Væske
    3: Mad
    4:Tid

God bedring

• #6   30. apr 2013 Ingefærrod, snittet op og i kogende vand, så du laver the af det.

Masser af det.

Det hjælper.

• #7   30. apr 2013 Masser af pebermynteolie! bruger det på både min søn og jeg under sygdom smiley I badet, og en lille dråbe på en klud om halsen. det giver luft!

Masser af C-vitamin. En god drik til immunforsvaret, skulle være friskpresset appelsinjuice med ingefær og hvidløg i smiley smager ikke så godt, men er sundt for din krop!

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #9   1. maj 2013 alle den slags råd virker sjældent, varm the , masser af vand og vent på det går over i løbet af 3-5 dage

• #10   1. maj 2013 Har du fået feber? Hvis ikke, så gå i et karbad der er så varmt, at det næsten er uudholdeligt.

• #11   1. maj 2013 Jeg har lige haft det præcis samme, og er NÆSTEN blevet rask.

Vidundermidlet hedder: HALSTØRKLÆDE!
    - Hav det på hele tiden, også når du skal sove.

Jeg har selv sådan et sportshalstørklæde, som er en tube (altså man skal ikke binde noget) og så er det ret bredt, og hvis jeg trækker det op over næsen, så det stadig også dækker halsen, så har jeg ikke nær så ondt i halsen.

• #12   1. maj 2013 Og så husk at drik en masse og tag bad mindst én gang om dagen.
    Vandet du drikker hjælper med at rense ud i kroppen, og badet du tager tror jeg bare er psykologisk - men det hjælper.

• #14   1. maj 2013 lav en rødvins grog

Kommentér på:
Tips til at blive hurtig rask!?

Annonce