{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Dygtig tegner/tattovør, København/Sjælland {{forumTopicSubject}}

Heeep Baboom'ere smiley

Jeg har langt om længe fået besluttet mig for min næste tus og bla bla... det køre smiley

Nu er det store forchromede spørgsmål så bare... hvor hulan skal den laves. Ikke på kroppen. Men hvilken tatovør?

Jeg har fået lavet en grov skitse af den. Så skal finde en hvor de også er dygtige tegnere/tegner.

Hvor finder man sådan en i KBH/på sjælland? Og helst en som ikke er "rocker" steriotyp. En som er villig til at lytte til mine ønske. Komme med sin faglige viden, i form af hvad er muligt og hvad er ikke. Og ikke kun kan se hans syn på det jeg vil have lavet (for de findes. Har mødt dem før jeg fandt ham der lavede min første tus. Men han er ikke tatovør længere)

Så kom med nogle navne/links jeg kan følge op på.

Det skal måske lige siges det er en sort/grå tattoo som skal side på venstre læg Og fylde fra ca. knæhase ned til anklen og gå fra yderside til inderside.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dygtig tegner/tattovør, København/Sjælland
  • N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #1   6. maj 2013 Miks tattoo. Kbh.
    Lodall tattoo uden for Kalundborg

• Caroline
    Caroline Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 2
    #2   6. maj 2013 Miks på Abel Cathrines Gade. Jeg kan rigtig godt lide Siggy, men det kommer meget an på stilen, du vil have lavet :=)

Desuden har jeg også KUN været begejstret for The Old inde på Skindergade, men de er altså ret pricey, så folk har tendens til at rakke dem en del ned på det. Jeg synes dog, det er value for money (også selvom Miks nok gør det lige så godt og til en brøkdel af prisen) - men jeg går også ekstremt meget op i, at jeg føler mig rigtig godt tilpas både mht miljøet og personerne bag.
    Jeg blev tatoveret af Dario derfra, og han er simpelthen så skøn - og afsindigt dygtig! Det er dog nok Christian, du skal have fat i, hvis det skal være realistisk (fx portrætter), hvor Dario - ligesom Siggy - er mere old school.

• #3   6. maj 2013 Det skal være en G-nøgle med noget drage og sådan lidt, holdt i sort/grå

Kommentér på:
Dygtig tegner/tattovør, København/Sjælland

Annonce