{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.690 visninger | Oprettet:

Utæt terrassedør? Tømrer hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har et problem med en utæt terrasse dør. Der kommer vand ind på gulvet når det regner.
Det er kun i hjørnet det trænger ind, men der kan godt komme ret meget ind afhængig af hvor meget det regner.

Der er tale om en dobbelt dør, hvor den ene side fungere som en normal dør med håndtag. Den anden side hvor vandet kommer ind åbnes i "karmen" i toppen og bunden og er uden håndtag.

Nogen der har et bud på hvad der skal gøres?
Jeg kan jo se at vandet ligger sig i den rende, og når der er for meget løber det over, og ind på gulvet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt terrassedør? Tømrer hjælp?
  • #2   9. maj 2013 Okay. Jeg er næsten 100% sikker på det kommer ind i hjørnet idet jeg hældte et glas vand ud nede i hjørnet.

Gummilisten ser fin ud, kan den godt være utæt alligevel? Døren er kun 5 år gammel.

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #4   9. maj 2013 alt efter hvad listen er lavet af. så kan de godt blive stive og så lukker de ikke tæt mere smiley

• #5   9. maj 2013 Kan du ikke tage et billede op under? Det kan også løbe ned langs dørkarmen og den vej ind. Listen ser måske fin ud, men slutter den tæt til døren og er den afskåret rigtigt ud til kanten så den slutter tæt når den er lukket også?

• #6   10. maj 2013 Umiddelbart se det ud til den slutter tæt.
    Men til gengæld ser det lidt tilfældig ud hvordan listen er blevet afskåret. Hvordan udføres dette normalt?

• #7   10. maj 2013 Nogle lister kan man godt bare sætte i noten, mens andre skal være i ét stykke som man så klipper en vinkel i så den kan bøjes 90 grader smiley Ligesom skyggelisterne i loftet hvis du har sådan nogen

• #8   10. maj 2013 Jeg har en helt ny dør som suger vand ind i bunden,Når det blæser, fordi jeg har undertryk i huset... Jeg har 2 muligheder, Enten flå alt fra hinanden og få installeret en 100% dampspærre eller åbne et vindue på klem når det regner og blæser smiley

Indtil jeg fandt ud af dette var jeg ved at gå i spåner over ikke at kunne finde fejlen på døren smiley

Mvh Mik.

Kommentér på:
Utæt terrassedør? Tømrer hjælp?

Annonce