813 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
flytning af bil med vej/autohjælp regler? flytning af bil med vej/autohjælp regler?
Hej er lidt i tvivl om reglerne for flytning af min bil da den står hjemme og skal flyttes ned til en ven som skal lave den som bor et godt stykke væk!!! Burde det ikke godt kunne lade sig gøre? eller skal bilen stå et eller andet latterligt sted og skal det være ved den nærmeste mekaniker?
Bilen står hjemme da det var muligt at trille den hjem da koblingen røg
Har brand vej/autohjælp som udføres af dansk vej/autohjælp
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 452
sep 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 107
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
Så hvis du nu ringer til kundeservice og virker meget flink og fortæller dem at den skal laves på den adr om de så ikke vil fragte bilen.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Du vælger selv, om det havarerede køretøj skal transporteres til et værksted, din bopæl eller et andet bestemmelsessted i Danmark. Skal køretøjet repareres, transporterer vi det én gang pr. driftstop..
Bugsering i Europa sker til nærmeste værksted (Bemærk i Basis abonnement gælder det kun i Danmark).
aug 2012
Følger: 1 Svar: 154
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 587
Der er ikke selvrisiko på nej og vis jeg skal betale for noget skal regningen sendes til min forsikring så meget har jeg da styr på det eneste tidspunkt Jeg selv skal betale er den benzin de kommer med vis jeg en dag for brug for det
Og til alle jer andre mange tak for hjælpen =D
jun 2007
jun 2007
flytning af bil med vej/autohjælp regler?