{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 4's vs iPhone 5
  • #1   20. maj 2013 Har aldrig haft andet end 5'eren. Men når jeg holder mine venners 4s og 4 osv, så er det bare meget dårligere kval på skærmen.. + den er lille og tung i forhold til min.

    5'eren er virkelig lækker! og hurtigere etc etc.

    Ville købe iPhone 5 hvis jeg var dig.. smiley


  • #4   20. maj 2013 For mig kunne det godt betale sig. Den er meget lettere, og skærmen er klart bedre.

  • #5   20. maj 2013 Jeg fandt det her efterfølgende

    http://versusio.com/da/apple-iphone-5-64gb-vs-apple-iphone-4s-64gb


  • #6   20. maj 2013 Prøv en samsung galaxy s4, der er ikke nogen af de telefoner der kan følge med smiley

  • #7   21. maj 2013 en god smartphone:
    lavet af lækre matrialer
    kan betjenes med EN hånd
    kan holde batteri i OVER en dag

    hvor er det lige at S4 høre ind under der smiley
    hvad holder den af batteritid. S3 holder i 8-10 timer.. latterligt smiley


  • #8   21. maj 2013 The Stig

    Jeg synes bare Samsung og HTC er begyndt at lave deres telefoner for store efter min smag....


  • #9   21. maj 2013 0menat

    Er det iPhone 5 som kan holde over 1 dag ?


  • #11   21. maj 2013 De kammerater jeg har spurgt, har ikke kunnet svare mig på hvordan den egentlig har været bedre end sin forgænger, udover at den ser anderledes ud.

  • #12   21. maj 2013 Jeg har haft alle iphones siden starten, og solgte iphone 5 lige inden samsungen galaxy s4 kom ud. iphone 5 er mere lækker at holde i hånden og vejer mindre og bedre skærm, kamaraet er også bedre og den er hurtigere, og det kan mærkes i forhold til iphone 4s.

    Men samsungen er så meget bedre, og det er ikke fordi den er vildt stor. den er i det hele taget bare lækker med masser lækkerier i smiley


  • #13   21. maj 2013 Iphone 5 holder lige til en dag, hvis du bruger den fornuftigt, men hvis du er typen der høre musik og surfer en del, så husk en ekstra lader smiley

  • #14   22. maj 2013 Omenat.
    8-10 timer.... så skal du sku også bruge den seriøst meget. Min Sgs3 holder strøm ca 1.5 dag selvom jeg bruger jævnt meget.
    At du så har "dukkehænder" og ikke kan bruge den med én hånd, er vel ikke telefonens skyld.
    Folk køber vel en telefon efter behov. Man kan vel heller ikke sige at mercedes er en dårlig bil, fordi den er stor... eller kan man???
    Af de 4 punkter du nævner syntes jeg sku Sgs3/4 gør det fint.
    Selvfølgelig virker aluminium som bedre kvalitet. Det er desværre bare blødt som smør, så hakker og ridser næsten er uundgåeligt. Så er det sku nemmere at smide et nyt bagcover til 150kr på Samsungen.
    Men det er jo en smagssag. Ellers havde vi jo alle den sammen fon:-)


  • #15   22. maj 2013 Thomas H

    Hold da op.. du er da den ENESTE jeg har hørt om hvor telefonen rent faktisk holder strøm.
    kender 4 med s3, og hvis de ikke sætter den til strøm som det første når de kommer hjem, så er den løbet tøt inden de skal spise.
    men kan jo selvfølgelig være du ikke ringer så meget..


  • #16   22. maj 2013 Nej det er så rigtigt nok. Jeg ringer ikke flere timer om dagen, men er rigtigt meget på nettet. Jeg har faktisk en kollega som ringer og bruger den endnu mere, og han har da fint strøm til en dag.
    Bare det at man har sat telefonen til kun at tænde wifi når skærmen er aktiv spare temmeligt meget på strømen.


  • #17   22. maj 2013 min 4s (som jeg ved holder en DEL bedre strøm end ip5) kan holde i 2 dage hvis jeg bruger det trick med at slå 3g/wifi fra hele tiden og skrue helt ned for skærmstyrken.
    men gider ærlig talt ikke. hvis jeg bare lader det være tændt så er den på 30-40% strøm når jeg går i seng om aftenen, så kan jeg lige så godt smide dne i laderen når jeg sover smiley
    men har desværre intet posetivt hørt om s3´s batteri, og det er på ingen måde for at nedgøre samsung/android.


  • #18   22. maj 2013 Nu mener jeg heller ikke at slukke for wifi. Den slukker selv og tænder når skærmen tændes... Stock stod den til at ha forbindelse selv med slukket skærm.
    Jeg køre altid selv med skærmstyrke på lige omkring halv. Og jo, den bliver da også ladet hver nat når man altså ikke lige kommer til at crashe på sofa'en:-D


  • #19   22. maj 2013 Er lige gået fra 4S til 5, der er kun 2 forskelle:

    1. 4g
    2. Større skærm, jeg gjorde det kun fordi mit abb var færdig og skulle havde en tlf, så besluttede mig for at købe den smiley ellers er der virkelig ingengrund til at købe en 5 smiley


  • #20   26. maj 2013 - Time 00:07 -

    Man kan godt høre, du ikke har nogen forstand på det du snakker om smiley
    hvis du kun tror der er de 2 ting der gør forskelleen, syns jeg du skal sætte dig ned og læs lidt om telefonerne, og hvis du ikke engang kan mærke eller se de " mange " ting der er ændret, tjaa, så har jeg ihvertfald ret i overstående smiley


  • #21   27. maj 2013 - the Stig -

    Nu har jeg heller ikke så meget forstand på det smiley men ja som en gennemsnitlig bruger, ligger man jo mest mærke til de nye features vil jeg gå ud fra, dog mener jeg at det eneste nye som "jeg" bruger er 4g, det nok den eneste grund smiley det super fedt,


  • #22   2. jun 2013 Personligt er Samsung ik noget for mig. Jeg synes deres telefoner er alt for store og bredde.
    Det er ik smart efter min mening.

    Grunden til jeg spørger er at jeg var så uheldig og ligge min telefon til ladning på køkken bordet med vand i vasken og da jeg lige sku tørre bordet af rammer jeg ledningen og den falder i vandet.
    Den lå slukket i 4 dage på et stykke pap på radiatoren. Den eneste rigtig synlig skade den har taget er at blitzen altid lyser.Og så,ska den måske lades 2 gange om dagen afhængigt af snak og SMS og surf


Kommentér på:
iPhone 4's vs iPhone 5

Annonce