1.229 visninger
|
Oprettet:
iPhone 4's vs iPhone 5 {{forumTopicSubject}}
Er der den store forskel ?
Er det ik bare en 4's med lidt flottere design , med 1 ikon mere i den lodrette række?
Kan det betale sig at købe den når man har en 4's
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 577
5'eren er virkelig lækker! og hurtigere etc etc.
Ville købe iPhone 5 hvis jeg var dig..
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 284
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
http://versusio.com/da/apple-iphone-5-64gb-vs-apple-iphone-4s-64gb
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 571
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.662
lavet af lækre matrialer
kan betjenes med EN hånd
kan holde batteri i OVER en dag
hvor er det lige at S4 høre ind under der
hvad holder den af batteritid. S3 holder i 8-10 timer.. latterligt
jun 2008
Jeg synes bare Samsung og HTC er begyndt at lave deres telefoner for store efter min smag....
jun 2008
Er det iPhone 5 som kan holde over 1 dag ?
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.992
jun 2010
Men samsungen er så meget bedre, og det er ikke fordi den er vildt stor. den er i det hele taget bare lækker med masser lækkerier i
jun 2010
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 94
8-10 timer.... så skal du sku også bruge den seriøst meget. Min Sgs3 holder strøm ca 1.5 dag selvom jeg bruger jævnt meget.
At du så har "dukkehænder" og ikke kan bruge den med én hånd, er vel ikke telefonens skyld.
Folk køber vel en telefon efter behov. Man kan vel heller ikke sige at mercedes er en dårlig bil, fordi den er stor... eller kan man???
Af de 4 punkter du nævner syntes jeg sku Sgs3/4 gør det fint.
Selvfølgelig virker aluminium som bedre kvalitet. Det er desværre bare blødt som smør, så hakker og ridser næsten er uundgåeligt. Så er det sku nemmere at smide et nyt bagcover til 150kr på Samsungen.
Men det er jo en smagssag. Ellers havde vi jo alle den sammen fon:-)
mar 2007
Hold da op.. du er da den ENESTE jeg har hørt om hvor telefonen rent faktisk holder strøm.
kender 4 med s3, og hvis de ikke sætter den til strøm som det første når de kommer hjem, så er den løbet tøt inden de skal spise.
men kan jo selvfølgelig være du ikke ringer så meget..
jul 2007
Bare det at man har sat telefonen til kun at tænde wifi når skærmen er aktiv spare temmeligt meget på strømen.
mar 2007
men gider ærlig talt ikke. hvis jeg bare lader det være tændt så er den på 30-40% strøm når jeg går i seng om aftenen, så kan jeg lige så godt smide dne i laderen når jeg sover
men har desværre intet posetivt hørt om s3´s batteri, og det er på ingen måde for at nedgøre samsung/android.
jul 2007
Jeg køre altid selv med skærmstyrke på lige omkring halv. Og jo, den bliver da også ladet hver nat når man altså ikke lige kommer til at crashe på sofa'en:-D
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 224 Svar: 644
1. 4g
2. Større skærm, jeg gjorde det kun fordi mit abb var færdig og skulle havde en tlf, så besluttede mig for at købe den ellers er der virkelig ingengrund til at købe en 5
jun 2010
Man kan godt høre, du ikke har nogen forstand på det du snakker om
hvis du kun tror der er de 2 ting der gør forskelleen, syns jeg du skal sætte dig ned og læs lidt om telefonerne, og hvis du ikke engang kan mærke eller se de " mange " ting der er ændret, tjaa, så har jeg ihvertfald ret i overstående
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 224 Svar: 644
Nu har jeg heller ikke så meget forstand på det men ja som en gennemsnitlig bruger, ligger man jo mest mærke til de nye features vil jeg gå ud fra, dog mener jeg at det eneste nye som "jeg" bruger er 4g, det nok den eneste grund det super fedt,
jun 2008
Det er ik smart efter min mening.
Grunden til jeg spørger er at jeg var så uheldig og ligge min telefon til ladning på køkken bordet med vand i vasken og da jeg lige sku tørre bordet af rammer jeg ledningen og den falder i vandet.
Den lå slukket i 4 dage på et stykke pap på radiatoren. Den eneste rigtig synlig skade den har taget er at blitzen altid lyser.Og så,ska den måske lades 2 gange om dagen afhængigt af snak og SMS og surf
iPhone 4's vs iPhone 5