602 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 70 Svar

lisbeth h
lisbeth h
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29

Nox-plode = god energi? Nox-plode = god energi?

hejsa.
jeg er efter fødsel osv endelig kommet i gang med træning igen. mit problem er at når jeg skal præstere (rider løb) bliver jeg meget hurtigt træt.

har læst mig lidt frem til noget energi drik ved navn nox plode, som efter sigende skulle være helt kanont, og giver en et ekstra boost til at kunne klare en hårdere træning, og præstere bedre.

- det er ikke et dooping middel.

er det nogen der kender dette og eventuelt nogen der har afprøvet det og ved om det virker??

(link fjernet)

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nox-plode = god energi?
  • #3   22. maj 2013 No Xplode er waste of money, det er bare sukkervand.
    100p Jack3d og Craze er bedre.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    dec 2011

#4   22. maj 2013 syns selv jeg spiser rimelig sundt (synder selvfølgelig engang imellem, men hvem gør ikk det)

mit største problem er at når jeg skal til konkurrence slår min mave knuder hele dagen, og bliver så pisse nervøs at jeg mister appetitten helt. og når jeg så skal i løb så bliver jeg jo træt i løbet af no time..

Thez: skal jeg bare søge på koffein piller eller er der noget der er bedre end andet?

Majholt: hvad gør de 2 ting du lige har skrevet? er det også bare energi eller?

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    dec 2011

#5   22. maj 2013 Er nemlig ikke interesseret i at vokse eller tage på smiley

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    dec 2011

#6   22. maj 2013 Majholt: de produkter du nævner tror jeg er lige lidt i overkanten til mig smiley
    Der bliver taget doping prøver på rytterne, og er ikke interesseret i at blive taget for noget som helst.

(link fjernet)

• #8   22. maj 2013 Thez - Du aner intet nok derfor du er hoppet på sprøjten smiley

Lisbeth du kan købe Jack3d Micro det er uden DMAA smiley Og så har du et vildt boost i et par timer, og efterfølgende er du stadig på dupperne.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    dec 2011

#9   22. maj 2013 heh, nej, har lige været inde og læse om det. og tror ikk det er mig smiley

tror jeg starter med at gå i matas. - og tak..

• #10   22. maj 2013 NO-XPLODE er et rigtig godt produkt, jeg har lige fået min bøtte nr. 5 - 6 ind af døren. Det er noget der virker.

Første gang jeg prøvede det, skulle jeg ikke træne, jeg ville bare lige prøve det. Så i mens jeg sad og så tv kunne jeg bare mærke det, jeg kunne slet ikke sidde stille. Og jeg fik så støvsuget og ryddet op på rekord tid (y)
    Virkningen aftager dog efter du har brugt det i et stykke tid, fordi kroppen "vender" sig lidt til det.
    Man skal bare huske at holde pause. jeg kører 1 måned med det, 1 måned uden.

• #11   22. maj 2013 Men husk, det giver ikke KUN energi.
    Det udvider også dine blodkar, så der kan komme mere blod/ilt ud til musklerne = du kan præstere mere, og du får "pump på"

Du bliver også utrolig fokuseret, så det kan egentligt også bruges i forbindelse med arbejde...

+ Beta-alinin, kan give kløe/prikken (hovedsageligt i ansigtet) men det kan jeg på en måde ret godt lide, det er godt som motivation.

• #12   22. maj 2013
    Omg so much hating Majholt.. styr dig selv.. Hvem har kneppet dig i røven?

Lisbeth:
    Hvis du efterspørger energi, er koffein den nemmeste løsning.
    Men uden ordenlig mad, fungere vi alligevel ikke...

Det aller bedste preworkout du kan benytte dig af er ganske gratis. Motivation.
    Nogen griner når man siger, man skal ind i sin zone.. menne..
    Find ud af hvordan du kan psyke dig selv til en god omgang træning, eller find noget der motivere dig. Mind dig om, hvad det er du er der for.

Vores mentale styrke, er så meget mere effektiv end de pw-produkter, der af 50% af tilfældende knapt nok kan mærkes. Og kan de endelig mærkes, så er der noget i, fødevarestyrelse vil advare imod... Jeg er også af den overbevisning, at i de fleste tilfælde lader vi os overbevise at et pw-produkt er godt... Så er vi tilbage til mental styrke..

Jeg bruger fx. Beta-Alanin, fordi jeg kan mærke dens bivirkning, og det er med til at psyke mig op, under træningen.

Lisbeth.. du skal ikke være bange for at "vokse" eller blive for tung... Det er udenlukkende din kost. der kan beskyldes for det.

• #15   22. maj 2013 Lille Timon - Det har intet med hate at gøre smiley
    Thez - Jamen det er jo fint nok, så smider du vel også lige et billed op af din "test" ikke? smiley

• #16   22. maj 2013 Og så skal man nok ikke snakke for højt om hvad andre folk ved og ikke ved, når man selv springer over hvor gærdet er lavest.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    dec 2011

#17   22. maj 2013 Jeg syns normalt jeg har motivation nok, men grundet manglene søvn (pga vores datter) 37 timers job, en stor gård, 4 heste osv. så mangler jeg simpelthen energi til det.

Jeg spiser rimelig sundt syns jeg selv, men kom gerne med råd til en omlægning af min kost

En typisk dag for mig:
    Havregryn med rosiner og minimælk til morgenmad
    Rugbrød med banan, rugbrød med kylling, hamburgeryg eller lign.
    Frugt når jeg bliver lækker sulten (en sjælden gang imellem synder jeg og så ryger der en chokolade ned)
    Aftensmad er lidt sværere, men typisk frikadeller og råkost, kylling og pastasalat. og engang imellem bliver det en god bøf med bearnaise sovs (ups)

prøver så vidt muligt at holde mig fra mad efter kl 19..

• #19   22. maj 2013 Vil ikke mene n.o explode er waste of money. Man bliver nød til at erfare sig ud af hvad man personligt selv synes fungere bedst, da vi alle, som Thez siger, respondere forskelligt på diverse produkter.

Jeg har brugt det tidligere og synes jeg fik en del ud af det faktisk, måske en placebo, men faktum er at det virkede for mig. Dog begyndte jeg at få ret voldsom hovedpine og kvalme efter indtagelse, efter at have brugt det i noget tid.

Derefter har jeg afprøvet produkter, hvor doseringen er meget mindre, så som produktet Nerocore og 1.M.R. Begge produkter synes jeg fungerede super godt og efter hensigten, plus jeg ikke oplevede oppustethed, kvalme og andre "bivirkninger" der kan være ved brug af forskellige kosttilskud.

Prøv dig frem med hvad du vil bruge, men det bedste pre-workout produkt er stadig i mit hoved, godt tilrettelagt kost, med gode kulhydrater og protein, stablet stabilt op omkring din træning, for at få et langvarigt og stabilt energiniveau. Desuden kan du købe dig fattig i alle de produkter der findes på markedet, og hvor vidt de er deres pris værd, kan du jo kun selv afgøre. smiley

• #20   22. maj 2013 Lui H.
    Con-crete er et IMO også et fint produkt, men at hævde det giver dig energi er bulls**t. Der er intet i det produkt, der skulle gøre noget ved dit energiniveau. Og det får dig heller ikke til at fokusere på din træning... det gør du!

Det er et simpelt men kraftigt kreatin..
    Læs om Creatine Ethyl Ester, så du har en idé om hvad det er du propper i hovedet.

I burde seriøst lære jer selv at kende, som de kampmennesker der egentlig er gemt i jer.. Istedet for at forsvare alle de produkter.

• #22   22. maj 2013 No Xplode virkede ihvertfald ikke på mig. Der har jeg godt nok haft bedre held med Jack3D både den gamle og Micro, og så Craze inden den blev ulovlig gjort.

Thez - Hold nu din mund for du ved jeg har ret, og det er der også en del andre på Baboom der ved, så puds din glorie lidt mere. Kan godt lide du har fået likes på den, men det må jo være folk der er naive og tror blindt på det du skriver.

• #24   22. maj 2013 What a gamer language!
    Skriger af grin over dig, og at du virkelig tror på dine egne løgne.
    Og tuder langt fra over dig.

• #26   22. maj 2013 Lui H.

LOL:
    (Lui H. CITAT: (Men eftersom jeg beskriver at jeg fokusere bedre ved at benytte det produkt end hvis jeg ikke tog det, så har det jo noget med produktet at gøre.))
    I disagree.

Hvis man skal hjælpe folk med at få mere energi, skal du gå efter noget der virker.. istedet for, folk skal forsøge at efterleve selv samme indbildning som du har gang i... Det jo ikke en anbefaling der er noget værd.

Majholt:
    HAHA Majholt kunne ikke bruge craze, efter det blev ulovlig-gjort, og frataget alle de vilde ingredienser... mage til MENTAL STYRKE.... ARE U Kid'In me!

Majholt, du kunne lige så godt bare fylde næsen med pulver, og en kanyle i armen.. Så du ved det virker.. ROFL. Tænk nu hvis ikke du var overbevist, så havde det nok aldrig virket på dig... helt enig.

Hvis ikke du kan bevise Thez, er positiv, så må det da være fordi du føler dig kneppet i røven, over han er noget du gerne ville være?... det må da være den eneste logiske forklaring...

• #27   22. maj 2013 Kan skam sagtens bevise det, men ville da være syndt for ham hvis jeg lagde det op smiley Og grunden til jeg stoppede med Craze og Jack3D er netop fordi de er blevet ulovliggjort så derfor holder jeg mig til Micro, så intet der med mental styrke.

• #30   22. maj 2013 Thez - Du mener jeg tuder fordi du er større end jeg er.

• #32   22. maj 2013 Du er vel ikke dummere end andre folks børn er du?

• #33   22. maj 2013
    Majholt:
    Hvad er mere dumt, end at ligge de reelle kort på bordet i dette tilfælde?

At sprede rygter?? Du lugter.

Enten ligger du noget op nu, ellers så fletter du næbet..
    Hvis ikke.. så har du din første udestemme fra mig af.

• #34   22. maj 2013 Timon du giver bare en udstemme, så giver jeg også lige dig en med på vejen ikke? smiley

Thez - Skal jeg ligge billedet op? smiley

• #35   22. maj 2013
    (link fjernet)

Hvordan opnår du så vildt pump og flex Mr. Majholt. Er det din mentale styrke eller er det en PW produkt, for så vil jeg vildt gerne vide hvad du brugte.

• #36   22. maj 2013 Timon det er 2mdr efter jeg startede med, at træne smiley

• #37   22. maj 2013 Er det fordi du ikke kan finde ud af at flexe, eller er din tattoo skæv?

• #39   22. maj 2013 Tussen er skæv eftersom du kan se min ryg er symetrisk.

• #40   22. maj 2013 Orv.. Det var ærgeligt.

Hvor gammelt er dit profil billede?

• #41   22. maj 2013 Mit profilbilled er omkring 3mdr+ gammelt.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    dec 2011

#42   22. maj 2013 hmm det her mundhuggeri var ikke min mening med mit oplæg.. sidder faktisk og har mega grineren over at 2 voksne mænd kan skændes som 2 piger på 10. heh.

Jeg er ligeglad med hvad folk tager for at blive større eller ikke tager for den sags skyld..

I DONT do drugs!!!

At have lysten og motivationen til at træne er nogle gange nemmere sagt end gjort, i mine yngre dage (er dog kun 25) havde jeg ingen problemer med at løbe en tur eller presse mig selv.. men er sku blevet svag med alderen, og ofte føler jeg at der er vigtigere ting at få lavet når jeg endelig har fri!
    Det kan være jeg så helt skal stoppe med at yde hård konkurrence, men det er nu engang min hoppy..

Jeg tænker at jeg nok vil reagere mere på nogle produkter ud fra min størrelse, end en stor pumper på 90 kg.

prøver mig lidt frem, og håber at energien måske også kommer lidt af sig selv sommeren over smiley

• #43   22. maj 2013
    At blive svag med alderen.. i en alder af 25..

Har du hørt før, at hvis man siger man har tabt, før man går igang så har man allerede i mange tilfælde tabt.

Du skal bare knokle med det som du vil opnå.. og der er kun en vej, og det er at vælge den rette VEJ. LOL

Start med at fortæl dig selv hvor vild og overlegen du er. Når det er på plads, kan du begynde at tænke vild træning der sparker roev.

Its all about the mindset..

Min papa lærte mig engang, at de dage hvor man ikke har lysten til det, er de dage du får mest ud af at gå ned og træne!!
    Den har jeg hængt i, hver gang noget var lidt tungt.

Og et eller andet sted er der jo noget om det ;).. For det er i første omgang din vilje der skal bane vejen for dine fremskridt.

• #44   22. maj 2013 Stop saying "i wish"
    Start saying "i will"

• #45   22. maj 2013
    Hvornår begynder du på det Majholt?

• #46   22. maj 2013 Og hvad mener du med det "Timon"?

• #47   22. maj 2013 Hvis du begyndte med at ligge nogle krafter i dig selv, fremfor OP i Thez.
    Så kunne det være du måske havde rykket dig lidt.

Fra Bleg til Rød er altså ikke overbevisende nok.

• #48   22. maj 2013 Nu har jeg skam kun trænet et år, som har været virkelig seriøst, men synes da bare vi mødes på scenen i 2015 så ser vi hvem der tager det mest seriøst. Og nu ligger du altså kun 10kg fra mig pretty, og så vidt jeg ved har du trænet en hel del år smiley

• #49   22. maj 2013
    Jeg har lige præcis trænet et år, på min lille udvikling i 2012. ;).. Fordi jeg var skadet i 2 år før jeg gik igang, fra noget kampsport, og atter igen er skadet.
    Min skade denne gang skyldes dog ikke nogen for aktivitet.

Med en ryg som din, ligger du næppe "10kg" fra mig.. Men jeg ser da med glæde frem til 2015.. Det synes jeg da, er et fint mål. ^^

Nu snakker du jo selv om folk der krudter den, og hvad end du tror du er 10 kg fra eller til, så ville alene 10kg, være meget at opnå for dig, på de næste 2 år.

Synes du skulle ligge nogle billeder op, af dine fremskridt, istedet for at hævde hvor godt det går dig. Det ville virke mere overbevisende.

Jeg er ret pretty.

• #50   22. maj 2013 Der står i din profil du vejer 88kg, så jo det er kun 10kg fra mig af eftersom jeg ligger på 78kg. Og du kan sagtens opnå 10kg uden, at skulle krudte dig når du har 2år til det, og du kan også nå mere end det. Det kræver bare man seriøs omkring sin træning.

• #51   22. maj 2013
    haha.. Jeg troede du vejede 86.. efter som min vægt pt er 96.
    Jeg er ganske simpelt langt fra ripped, men hvis du vejer 78, i din kondition... Så kommer du ihvertald ikke over 70kg. på scenen. Du kan selvfølgelig stille op i -80.. men du bliver højst sandsynligt Rosinen..

Hvis du tror, du når 10kg hård masse på de næste 2 år, så er du helt fucked.. sorry to say.

• #52   22. maj 2013 Pretty der er 1½ år vent nu og se smiley
    96kg på et år? Hvor høj er du.

• #53   22. maj 2013 Skrev en lille roman, og den får du alligevel ikke :P..

1.76. er min højde.

Hvor meget muskelmasse tror du, du kan nå at bygge op til 2015?
    Du virker lidt blank på det område, hvorfor tror du nogle vælger krudtet.

Jeg kunne måske stå nogenlunde i -80 ved 2015, med den vægt jeg har nu. Hvis jeg virkelig, virkelig klør på. Og så vil andre stadigvæk stå flottere.

Det tror jeg næppe du gør.

For at give dig en idé om hvad du skal stå op imod..
    En ven i det BB miljø jeg omgå's... og han er 100% clean.

(link fjernet)

(link fjernet)

Med din nuværende vægt, er det lidt svært at forestille sig, at du vil være nogen konkurrent på scenen i -80 2015..

Men held og lykke.

• #54   22. maj 2013 Jeg elsker hvordan Majholt og Thez ALTID skal skændes om hvorvidt Thez har taget krudt.
    Prøv at tæl hvor mange indlæg i har haft den her diskussion i...

Majholt, du har jo også taget noget - hold nu op.. Jeg kan huske for undet et år siden hvor du var sådan en lille bitte nuttet fyr (L)

Løsning:
    Thez tager et billede af den test der, og sætter ind i et fotoalbum.

Majholt tører øjnene og næsen. Og hvis testen er positiv(eller hvis der ingen test kommer), sætter han Darude - Sandstorm på anlægget og skruer helt op, alt i mens han farer nøgen rundt i huset i en vild sejrsrus.
    Hvis testen er negativ, indser han at han har taget fejl, og giver Thez en undskyldning.. gerne med masser af "<3"

Og kan vi så ikke få stoppet det her, med at i altid skal diskutere det emne i alle træningsrelaterede tråde?

• #55   22. maj 2013
    Tror næppe Majholt har brugt noget specielt.
    Det håber jeg da ihvertfald ikke.

http://www.youtube.com/watch?v=SjhKaJ2h-hk

• #56   22. maj 2013 Han har taget noget, men har bare ikke trænet ordentligt.. Så det er bare flæsk og vand..

• #57   22. maj 2013 Er du den nye Majholt? Eller har du rent faktisk evidens for at Majholt har taget noget?

• #58   22. maj 2013 DET ER 100!!!
    - Jeg ved det overhovedet ikke, det kan også være at min lille søde nuttede dreng bare er blevet en stor voksen mand nu..?

• #59   22. maj 2013 Har ikke taget noget smiley Har søgt efter noget inden jeg begyndte at træne, men sprang fra igen da jeg fik øjne op for hvor flot en krop man kan få ved, at kører clean. Det kræver bare hårdt arbejde. Og en anden grund til jeg valgte at kører clean istedet for, at skaffe noget er fordi jeg går efter, at ramme scenen. Så er det ikke så godt, at have taget noget hvis man rammer en top 3 eftersom man bliver testet der.

Desuden mener jeg heller ikke, at jeg har skrevet i andre indlæg, at Thez har taget noget. Mener helt bestemt kun det er denne her, men jeg kan selvfølgelig tage fejl smiley

• #60   22. maj 2013 Kan sagtens tage en test hvis det er. Gider bare ikke selv betale for den smiley Har hørt det skulle være noget dyrt noget.

• #61   22. maj 2013 Det var dog utroligt så meget folk går op i om andre har krudtet eller ej. Kan du/folk ikke være røv ligeglad? 1. det går på ingen måde udover dig 2. selvom man har taget steorider kommer musklerne stadig ikke af sig selv, det kræver stadig meget hårdt arbejde?
    Men tilbage til emnet: jeg har også prøvet no xplode, og det var ikke noget for mig, fik det kun dårligt af det, det samme med Jack 3D. Det eneste jeg sådan lige p.t. har prøvet som virker efter hensigten er det her: (link fjernet)

• #62   22. maj 2013 jeg vil være ligesom thez og majholt når jeg bliver 18 om snart. So mature-ish :i

• #63   22. maj 2013 Timon jeg kunne jo også bare vælge, at snuppe -70 hvis jeg ikke står godt nok til -80, men nu handler det jo ikke kun om hvor stor du er, men også om hvor god din symmetri er, og hvor godt du posere smiley Desuden bliver der også kigget på kroppen som helhed. Hvis fx dine ben ikke følger med resten af kroppen trækker det ned osv osv. Der er meget som spiller ind.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    dec 2011

#64   22. maj 2013 Louise L: tusind tak for et relevant svar jeg måske kan bruge til noget. griner..

• #65   22. maj 2013
    Majholt:
    Haha lær mig om det..
    Det bliver du da nød til man xD..

Hvor høj er DU?

Du kan da ikke sige hvad du vil stille op i, når du ikke har den fjerneste idé om hvad du vejer i 2015.. Det har du da ihvertfald givet udtryk for..
    Hvis du har en idé om, at stå i en pænt ripped og alligevel tung form i -80.. Så har du slemt undervurderet sporten.

Ham jeg har linket billeder af tidligere, stod IMO i en god form på 102 kg. da han påbegyndte sine 9 måneders prep, for at gøre sig klar til DM..
    Du har ingen idé om hvad det kræver...

Går ud fra du stiller op i debutantstævnet? og så måske DM måneden efter?
    *** Selv til nybegynderstævner, har de haft kanylen i ballen, låret og maven U name it... Mr. Iblamedrugs..***

• #66   22. maj 2013 er 171cm
    Har ikke sagt jeg ved hvad jeg stiller op i, siger jeg har en ide om hvad det kunne være intet er besluttet endnu jo.

Og ja selvfølgelig vil det være debutantstævnetet og DM.
    Og hvad så om andre har skudt sig med alt muligt?

• #67   22. maj 2013 Man må da sige at denne tråd er eskaleret en smugle.

• #68   22. maj 2013 Majholt hver gang jeg læser noget fra dig ryster jeg på hovedet.... just saying

• #69   22. maj 2013
    Majholt: Venligst forklar mig, hvorfor du vil gaine 10kg, i din nuværende form. Hvis du har i sinde at stille op i 70kg klassen.
    Du snakker om at være seriøs, men har endnu ikke nogen sans for, hvad du egenligt vil stille op i?... Så du gainer yderliger 10kg, på din i forevejen lidt bløde krop, for MÅSKE at stå pænt i -80?.. Yolo... for så at finde ud af, at du skal smide 18kg, over et halvt år, for virkelig at kneppe den stakkels krop der gemmer sig under %'erne.

Hvis du gør det godt, gainer du måske 5-6 kg på 2 års god kost og træning...Men det har du ikke tid til..
    Så kan du trække alt det overflødige fra, samt lidt hård masse når der cuttes... Tror du så selv du står godt i -80?
    ... Du har slet ikke noget mål... ingen slagplan?? Men du skal stå på scenen i 2015 og ligne ham asiat'eren måske?

Du bliver forhåbentligt klogere, måske så klog, du kan fortælle os andre du er klogere. LOL

Ja.. tror du får et problem, når du pludseligt antager du vandre iblandt hundrede af misbrugere... Du får slet ikke tid til at være på scenen den dag.

• #70   23. maj 2013 Majholt Din MotherFucka ! -

Hold nu kæft jeg brækker mig så meget over typer som dig!!!!!!!!
    Det er så tydeligt at du er misundelig at thez har bedre form end dig og vælter i fisse i forhold til dig hvor det tætteste på fisse du kommer er ved dit hamster!

Fordi han har bedre krop end dig er han straks på krudt, og lad os sige han er/har været, så er den form stadig ikke kommet ved at ligge hjemme på sofaen og spise pizza!

"Uha lad os møde på scenen i 2015"
    Der vil du stadig være den lille grimme dreng med skæv tus på ryggen og som stadig ikke får nok opmærksom eller fisse.

Du må virkelig ha en dårlig selvtillid siden du skal anklage folk for noget du intet aner om.

Jeg kender hverken dig eller thez men møder så mange typer som dig der ikke fatter en skid og tror de er noget fordi de kan bænke 20 kg!

• #71   23. maj 2013 og tilbage til emnet så synes jeg no xplode virker rigtigt godt på mig.
    Især hvis jeg har taget en lur inden og jeg så nupper der bagefter så kan du virkelig mærke hvor meget energi det giver smiley

• #72   23. maj 2013 Even if thez were on ze roid bomb, who cares? Kræver stadig hårdt træning og kost lol.

• #73   23. maj 2013 Gu gøre det da ej. Alle tag jo doping for at kunne undgå at træne og slappe af dagen lang.

• #74   23. maj 2013 CoustiC - Flot skrevet. Som sagt har det intet med misundelse, at gøre overhovedet! Og hvis jeg har dårlig selvtillid over det, så må du da også have en dårlig selvtillid når du ser dig nødsaget til, at svine en anden person til. Og du møder mange typer, som mig? Så vidt jeg ved kan du ikke se hvilken type jeg er eftersom det her er en virtuel verden og ikke the real one, så kom igen. Men nu hvor du snakker så højt om, at jeg bænker 20kg, så vil jeg da gerne se hvad du kan bænke uden spotter. Det kan også være du måske er den slags person der selv mener du bænker 100+ kg og kun kører stangen 2cm ned. Who knows? Hav en god dag.

• #75   23. maj 2013 D vildt - Sprøjten gør det nu noget nemmere, at få den ønskede krop. Ja du har ret i du skal spise ordenligt hvis du ikke vil ende med, at blive fed istedet for. Har set en før, som gik ind i centeret, tog en 25kg's stang løftede 4x10 og gik hjem igen, og han var nu pænt stor. Selvfølgelig hvis du vil være en stor bodybuilder der går efter scenen for pro, så kræver det hårdt arbejde selv på roids ja smiley

• #76   23. maj 2013 Hvis du ikke er misundelig hvorfor skal du så bringe det på banen når det intet med emnet har at gøre?? Det er jo kun fordi du har ondt i røven.
    Bare rolig, jeg er noget større end dig og ja jeg bænker over 100kg.
    Har efterhånden trænet i 5 år.

• #77   23. maj 2013 Og ud fra din profil prøver du også virke sejere end du er.

"Fritiden - Løfter vægte."

"Tusser - 5 indtil videre."

"Penge over piger"

"Ryg billede som profil billede"

rigtigt rigtigt hård kål, det er hvad du er!

• #78   23. maj 2013 Fordi han ALTID er bedrevidende, selvom han alligevel tager fejl nogle gange.
    Fx var der et emne om kreatin hvor han bagefter fortalte han ikke havde den store viden om det. Der var også engang hvor det omhandlede sletning af sine beskeder på Facebook hvor han mente det ikke kunne lade sig gøre, og at de bare ville stå under "arkiv" hvor han så fandt ud af han ikke havde ret. Så skal man altså ikke komme, og bede folk om, at holde sin kæft og sige de ikke har forstand på noget når man åbenbart ikke selv har..
    Men flot du løfter over 100kg gør vi andre også, så ved ikke hvor du får det med 20kg fra.

• #79   23. maj 2013 Hvad har det så at gøre med om han har taget krudt eller ej?
    Og hvordan kan du sige no xplode er sukkervand når jeg ved det virker på mig???

Der snakker du også om noget du ikke har forstand på.

• #80   23. maj 2013 Mega underholdende tråd smiley
    Hey Majholt, fortæl nu bare Thez hvad du virkelig føler for ham smiley

• #81   23. maj 2013 kristian l - hahaha ja, han er sikkert lun på ham smiley

• #82   23. maj 2013 Hvordan jeg kan kalde det for sukkervand? Ja nok fordi det er SUKKERVAND.
    Kan da godt være det virker på dig, og mange andre, men der er også folk der overhovedet ikke får nogen virkning af det, som fx mig. Jeg kan ikke mærke No Xplode, men derimod kan jeg mærke Jack3d Micro smiley

• #83   24. maj 2013
    http://global3.memecdn.com/stupid-people_c_308886.jpg

You dig' it?

Kommentér på:
Nox-plode = god energi?

Annonce