Føler mig ikke mand nok til tøser/kvinder på min alder Føler mig ikke mand nok til tøser/kvinder på min alder
Jeg er en ung fyr på 21 år.
Jeg har faktisk aldrig haft et imtim parforhold med en pige før.
Mit sexuelle debut har jeg helle ikke haft.
Jeg har aldrig været glad for mit udseende især ansigtet, men når jeg idag kigge på de kønne piger vi ser her på Baboom fra alder 18-22 år, så føler jeg mig slet ikke mand nok til dem, hvis jeg tænkte kæreste protitiale(staves)
Jeg er en meget spinkel person, det vil sige at jeg ikke træner overhoved, har en BMI som ligger på de her 20 stykker, hvilket er lavt når jeg har en højde på 193.
Skal jeg bare begynde og blive større i form af at træne fordi det kan jeg ændre på, hvis jeg skal til at ændre mit ansigt er det jo plastickirugi vi skal ud i.
Jeg elsker og tage i byen og drikke med venner, men jeg er en kylling til at tage skridtet til at gå hen med at snakke med en tøs. Jeg støtter mig for meget op af alkoholen som et slags præsentations fremmendemidle, men det ender med at jeg drikker for meget, og at jeg vil hjem istedet for.
Jeg beklager det blev en længere tråd, her klokken 00.48 om natten, men jeg håber på at kunne få nogen seriøse svar fra jer.
Er hovedproblemet bare at jeg har et utroligt lavt selvværd?
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.428
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.847
Du må næsten, som alle andre have noget der 'ophøjer' dig, og vil give dig selvtilliden til at mande dig op..
Desuden, hvad er en mand? Definitionen er meget forskellig, for når jeg kigger rundt på gader og stræder samt nettet er det enten de kedelige 'standart' fyre som kalder sig mænd, eller de hovedløse tabere, som - fordi de kan banke alle, kalder sig mænd... Og der er dælme langt i mellem.
Og hvad er du føler du ikke kan 'tilbyde' søde piger? Varte dem op, sætte dig i respekt, eller gi dem de 'ydelser' de måske ønsker? - søde piger ønsker ikke andet end en solid klippe de kan læne sig op ad (én som giver dem tryghed, som kan være flere ting), et dejligt smil - om det så er øjne eller mund, og sex'en kommer nærmest af sig selv når man hygger... Lad vær og tænk så meget, ellers hober det sig op.. Go with the flow, og tag kontakt INDEN anden tanke, så har du ikke opbygget en væg af spekulationer...
Blev lidt langt
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.485
Yderligere behøver man sgu ikke være køn for at have nosser nok til at snakke med det andet køn... Det er en skrøne og en idé du skal have ud af dit hovede. Du må prøve at arbejde med tanken om at det ikke er farligt.
Så længe du ikke taler ned til pigerne så går det sgu nok. De fleste er vel af samme sind som dig selv - og rammer du en snob så får du da konstateret at hun ikke er tiden værd med det samme. Det er win-win.
Hvis du prøver at tænke på piger som potentielle venner i stedet for kun at gå op i kæresteri så bliver det også meget lettere at omgås alle. Mange fyre begår den fejl at de tror de skal være verdensherskere og gøre det bedste indtryk for at finde den mindste interesse fra det modsatte køn..
- Hvad med bare at 'være', og så bare lade løbet gå sin gang?
Held og lykke med dét.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 793
Men du er nødt til at komme frem og snakke til dem. Med mindre du er Justin Bieber, så står de altså ikke i kø foran dit hus.
Oftest så virker det bedst at give dem en kompliment, og så bare være Mr. Nice guy, stille og rolig og nede på jorden. På den måde viser du også at du er moden, og dine odds for at finde en på din egen alder er derfor større.
*** EDIT ***
"Er problemet bare at jeg har et utroligt lavt selvværd?"
Hov hov min ven. Der er INGEN der har lavt selvværd, eller mindreværdskomplekser. Det er to opdigtede begreber, underforstået at personen der bruger dem, simpelthen bare ser på andres positive sider, og vender dem mod sig selv som fejl og mangler, og derved sætter fokus på de dårlige ting.
Du er 21 år gammel, du må efterhånden have fundet ud af hvad du er god til!
Jeg selv har altid været et naturtalent til at spille guitar, men har ALDRIG kunnet synge, og derfor spillede jeg aldrig for folk, eller fortalte dem jeg kunne spille. Lige ind til den dag jeg mødte en sød pige, som elskede bare at høre når jeg spillede guitar.
Det er et prakteksempel på at man fokuserer på den dårlige side af en ellers god ting, som så går spildt.
- Du er høj og slank, og om du så skal træne dig stor og pumpet? Ved du hvad? Jeg er 1.83 og vejer 65 kilo. Jeg er på INGEN måde pumpet, men nærmere spinkel. Men hvis folk kommenterer det, så laver jeg bare sjov ud af det.
Ofte kan folk når man er i byen, og der er damer, kan folk godt finde på at sige 'hvor er du spinkel Kristian', for at lede tøsernes opmærksomhed negativt på mig - men det er der en fidus til. Det kaldes selvironi, samt viden! For jeg plejer at vende den ved at sige 'ja, det er sådan hele min mors kropsbygning er. Desuden har jeg et højt stofskifte, som gør at jeg forbrænder næsten alt jeg spiser.'
Og sidder de så i deres pop-smarte Justin Bieber tøj, så får de lige en spydig men sjov en med på vejen. 'Det er ellers en skide flot trøje du har på - har de den til mænd?'.
Vupti, så kører klatten for dig!
Få selvironi, samt få mundtøjet i orden, og så find dine positive sider og kom igang!
Og husk at den med "Hvorfor vil alle de kønne piger kun have store pumpede mænd?" den duer bare ikke. Dels passer det ikke, men det er også dobbeltmoralsk, for hvorfor vil vi kun have de "kønne" piger. (Alle piger er skønne - på hver sin måde).
Ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg håber da mine erfaringer kan hjælpe dig.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 793
jul 2010
Følger: 1 Svar: 18
tro mig du er ikke den enste ..
nu må du ikke tro jeg laver sjov med dig . det er helt serjøst . jeg arbejder som tattoovør og høre mange mænskers historier og har mødt en del som roder med nogle af de samme problemer som dig ..
mit beste råd er at få lavet dig nogle tusser det kan virklig give noget selvtilid . og mange tøser / piger tænder også på fyre med tuser ...
og tro mig der er også en pige til dig der ude et sted ....
mvh g
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 16 Svar: 208
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
OG SÅ FÅ DIG NOGLE ORDENLIGE GRANKOGLER!
Føler mig ikke mand nok til tøser/kvinder på min alder