{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.350 visninger | Oprettet:

Jeg
Jeg
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 455

Ebay slippe for toldafgift? {{forumTopicSubject}}

Ja er ved at købe noget fra Hongkong og vil gerne slippe for tolden skal handle for knap 4000 så vil gerne være så sikker som muligt på at slippe for at den bliver stoppet..

Har hørt mange har skrevet til sælger at han skal krydse det af som gave.

Men har nogle erfaringer med det og er der andre fifs jeg skal have med på vejen inden jeg bestiller ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay slippe for toldafgift?
  • #1   14. jun 2013 skriv til sælgerne at han skal nedskrive prisen og sætte krys i gave. ikke altid den virker men skader ikke at prøve.
    mvh kent

• Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 14
    #2   14. jun 2013 Betalt hvad det koster, det er sikkert stadig billigere end herhjemme..
    Kender dog ikke straffen for at prøve at snyde i moms/import, men kan ik forstille mig at det er noget de ser igennem fingerne med..

• #3   14. jun 2013 H Holm har nu handlet massere af Angel for over 80 kr og er blevet snuppet 2 gange ud af rigtig mange.

Men har aldrig gjort det for et større beløb ! Så vil gerne have så stor en chance som muligt

• #6   14. jun 2013 Der er ingen måder du kan slippe for told og moms.. Eneste man kan håbe på er, du er heldig smiley Tolden åbner og tjekker ikke ALLE pakker, men tager kun stikprøver. Jeg har selv bestilt for 3000-4000 dele til iPhone uden det blev taget, men har os købt for 500 kr hvor det blev taget, så det koster lige 300 at få pakken udleveret smiley Bedste måde og undgå en stor told på, er at finde en sælger der sender med DHL, hvor han måske kan nedskrive beløbet til 200 dollar eller der omkring.. DHL told og moms er meget bedre end lorte post DK!

• #7   14. jun 2013 Pakken bliver bare ret stor på str med en stor flyttekasse ca så tror de vil undre sig med en alt for lav pris... Men jeg må bare få skrevet den lidt ned

• #8   14. jun 2013 Når man nedskriver værdien, så husk at erstatningen hvis pakken forsvinder svare til den angivede pris !!

Betal hvad det koster, sgu tøset at svindle for så få penge, når man alligevel får varen billigt....

• #9   15. jun 2013 Stor pakke sendt fra en virksomhed uden fra EU til en privatperson i DK. Jo den bliver åbnet og det hjælper ikke at lyve på pakke seddelen.

• #10   15. jun 2013 Tissemand smiley

• #11   15. jun 2013 Fedterøv..

profilbillede
  • FreaZki
    FreaZki Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #12   17. jul 2013 Bestil via gls....

• #13   17. jul 2013 Bare sæt kryds i gave, og ændre prisen osv
    Er du bare ualmindelig naiv, eller tror du ikke tolden har luret folks snedige metoder at omgås reglerne?

Jeg kan kun tilslutte mig de andre, læg momsen oveni, er det ikke billigere, så lad for din egen skyld være, (og spar os andre for dit sociale bedrageri)

• FreaZki
    FreaZki Tilmeldt:
    feb 2012

#14   18. jul 2013 7500 -

så når en jyde som dig køber tonsvis af sodavand og øl syd for grænsen er det ok ikke altid at betale told? sociale bedrager...

• #15   18. jul 2013 Starfox >>

Ja, det er helt okay og noget helt andet, måske du skulle læse reglerne på de omtalte områder smiley

• FreaZki
    FreaZki Tilmeldt:
    feb 2012

#16   18. jul 2013 Martin J - det kommer såmænd an på hvor meget man tager med hjem smiley

• #17   18. jul 2013 Ja da, men man må jo gå ud fra at folk holder sig inden for reglerne.

Fire mand i bilen og så en trailer på, så er den i hus. 440 liter øl og 440 liter sodavand. Så har jyderne vist nok til lidt tid.

Kommentér på:
Ebay slippe for toldafgift?

Annonce