1.904 visninger
|
Oprettet:
leje et gopro {{forumTopicSubject}}
Dav
Jeg vil gerne leje et gopro kamera, men er der nogen der kender nogle billige steder?
Jeg har fundet nogle steder hvor man kan leje hero2 for 500 kr for en uge og black edition for 500 kr i en uge, men jeg synes det er fuldstændig overdrevet at så meget i leje for et kamera derkoster
2000-3500 kr.
Jeg vil ikke til at købe et sprit nyt da jeg gerne lige vil finde ud af om det er noget for mig
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Depositum på 3000,- skal erlægges sammen med lejen, men tilbagebetales selvfølgeligt, når kameraet tilbage leveres i perfekt stand..
Mvh Mik
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 77 Svar: 335
maj 2013
jan 2012
Alle defekter vil blive betragtet som du har købt den beskadigede del til den pris vi sammen billigst kan finde det til (inkl fragt) på ebay.co.uk ( det billigste sted at handle gopro når man er dansker) dette gøres ved aflevering.
Jeg modtager IKKE reparerede dele og accepterer heller ikke nogen form for udskiftning af ødelagte enkelt dele på kameraet...
Om du er en nærrigrøv
Mvh Mik
maj 2013
jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
Sugekoppen svigter og den ryger på jorden.
Du mener ikke at det er din fejl at sugekopppen svigtede, men det kunne tyde på at du havde sat den på, på en lidt forkert måde, og derfor svigtede den måske og kameraet røg på jorden og kamerahuset fik nogle skrammer. Det virker måske stadigvæk, men det er ikke i samme stand som da du afhentede kameraet.
Og derfor skal man naturligvis erstatte det som ikke er i samme stand som da man hentede det. Det samme som hvis den bliver vandskadet fordi man dummer sig, så skal man selvfølgelig også punge ud for et nyt, og derfor stiller ma nvel de 3000 i depositum
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
Så heller købe et også sælge det igen hvis man ikke gider at bruge det.
Jeg tror kun du vil blive glad for det. Det kan jo altid bruges til et eller andet.
jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
jan 2012
tjek div tests
jun 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
Har den selv, super lækkert kamera!
leje et gopro