{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Fest/selvskabslege {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Står og skal holde 16 års her på lørdag.. Jeg har kigget på nettet efter nogle lege, men det er simpelthen for tyndt! Det er ikke noget der er værd at kigge efter, efter min mening.
Derfor kunne jeg godt bruge jeres hjælp lidt.. VI er ude i et telt, ca 40 mennesker i alt, alderen 16-18 år.. Hvad kan vi lige finde på? Det må gerne være simpelt, og med brug af så lidt materialer som muligt smiley

Udover det, så nogle gode langvarige drukspil?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fest/selvskabslege
  • #1   6. aug 2013 http://www.dudelol.com/epic-party-idea

Sæt i værk!

• #2   6. aug 2013 SÅ SVAR DOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #3   6. aug 2013 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

• #4   6. aug 2013 Nu kører jeg kraftedeme!

WoooooooooooooooooooooB wobwobnnnnn WOOOOOOOOOOOOOOOOOB dududu BOOOOOOOOOOOOOOOOOOB

• #5   6. aug 2013 Lol, tak for buddet!
    Havde dog forventet en smule mere seriøsitet.. smiley

• #6   6. aug 2013 Hva'!?

Det er da pissesejt!

smiley
    Tænk lige med alle de personer I kommer, hvor awesome en fight det ikke ville blive?

Husk billeder og video!! smiley

• #7   6. aug 2013 Det er faktisk meget underholdene og man kan få nogle sære samtaler igang.

Alle starter med 1. Feks en brik. Det kan f.eks et lille flag som bordpynt eller sådan noget man har man kan dele ud af.
    Folk skal så spørge ind til hinanden og svarer man med "ja", taber man et flag til den der stillede spørgsmålet, men omvendt taber man ikke et flag hvis spørgsmplet blev luret. og man ikke entydigt svarer med et ja.
    Man kan også bestemme om "nej" er mere foretrukent end "ja", eller endda kører spillet over 2 runder. hvor man har byttet om på, om det er ja eller nej er udløser en brik.
    Et ja eller nej udløser ikke et flag, hvis en anden stiller en med spiller et spørgsmål som der svare med ja. Det er kun spørgsmålsafsender der kan taget et flag.
    Hvis man til gengæld siger ja som en del af en samtale
    Har man ingen flag kan man stadig spørge, men man har ikke noget at miste så man kan sagtens vinde sit flad tilbage..
    Legen løber så over en selvvalgt tid og vinde

Man stiller hinanden en masse fuldstændig underlige spørgsmål bare for at få et svar. Ganske underholdende

• #9   6. aug 2013 Vi spiller ofte kongespil på stranden, det kan man jo også sagtens i haven smiley

Ellers så lav en sang leg hvor man bliver delt op i grupper, med 4-5 stykker i hver. Alle får et glas vand som man bruger til at gurle en melodi, som de andre grupper så skal gætte. ''Gæt en melodi'' var super populært til sidste familiefest, og får selv de stille folk til at more sig smiley
    Husk at lave kort med forskellige melodier som skal gurles, og god fest! smiley

• #11   7. aug 2013 7500-Jonas - Tak for buddet! Det er omskrevet, og smidt på en seddel, der skal op og hænge smiley
    Chealla - Tak for buddet..Også udskrevet smiley

Mette B - Kongespil er en skide god idé! Også skrevet på.. Din gæt en melodi, er heller ikke så dårlig, men bliver bare lidt svært.. Halvdelen vil jo nok ikke være med til at slukke for musikken.. smiley

Patrick C - Tak for buddet! Jeg har skam overvejet det, men blev enig med mig selv om det svinede for meget.. Der er jo nok kun mig til at rydde op dagen efter smiley

Kommentér på:
Fest/selvskabslege

Annonce