1.004 visninger
|
Oprettet:
Hvad synes du? {{forumTopicSubject}}
Jeg har den her lille dyt jeg gerne vil give et lille pift, så den bliver frisk og anderledes at se på. Jeg har ikke valgt den fordi jeg synes den var fed men fordi jeg var nød til at købe bil med fornuften..
Jeg vil gerne have en bagrude tekst, mørkere tonede ruder og blomster eller andet på siden, men aner ikke hvad..
Har du nogle ideer der kunne give denne bil et pift? Til billige penge.
Har ikke noget kalde navn, så ang. Bagrude tekst ved jeg ik hvordan folk vælger deres??
Kan lide anderledes ting, som alle andre ikke har. Det vil blive lavet prof.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
kan ikke se hvorfor folk vil køre med noget skrift i bagruden, det er total ligegyldigt.
keep it clean - nemt og simpelt og så bare sørg for at den bliver holdt pæn
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 21 Svar: 679
maj 2010
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
jeg syntes man skal holde det ydre så clean så muligt, jeg er også imod klistermærker her og der og pis og lort...
og så syntes jeg du ska smide et rigtigt anlæg, det gør det satme lidt sjovere at kører bil at man har noget at lytte til.. ikke nødvendigvis med sub i bagagerum men et godt komponent sæt i front, samt en seriøs fuldtone til dem bagerst og så en god forstærker.. det gør meget
maj 2010
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 9
Som der står i teksten har jeg ikke mulighed for at skifte den ud, jeg købte den med fornuften og havde ikke andre muligheder. En kører godt og er diesel modellen med luksus interiør i den model så det fint
Pino hm er det ik dyrt at male den
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
feb 2012
Ikke holdninger til bilen...
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 854
Gem pengene til den næste bil, eller næste ferie, eller noget andet fornuftigt.
Bagrude tekst signalisere .... Klaphat ( Sorry )
Mvh mik
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
feb 2012
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Fie kommer til at stå på bagklappen. og sorte fælge på, starter med at bruge de stål fælge jeg har til det sjove projekt. Med tiden skal de seje på. grin..
Hvad synes du?