2.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Så fik jeg den... Så fik jeg den...

Nye computer jeg diskuterede med jer om her for et par dage siden.
- Den er møg lækker osv osv, intet dér.

Nu er det første gang jeg så bruger windows 8 og må ærligt indrømme, at jeg ikke rigtig fatter meget af det.

Har lagt mærke til at jeg ikke kan lægge apps ud på skrivebordet? Eller er jeg forkert på den her?

Dis shit is wierd. Nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg den...
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #1   23. aug 2013 Du kan hente noget som hedder Classic Shell så får du det gamle skrivebord fra Windows 7

• #2   23. aug 2013 som trucker siger, der findes en del skin mods til det så det ligner win7,

men for gudsskyld skal du ikke formatere og lægge win7 på den, da win8 udnytter dine hardware meget bedre.

• #3   23. aug 2013 Tag og sæt dig ned, leg med det i et par timer og så kører det bare derudaf, hvis du stadig ikke kan finde ud af Win8 så gør som Trucker og Rasmus siger og hent et skin

• #4   23. aug 2013 prøvede med det der Classic Shell, og syntes ikke det gav sådan über meget.
    .. men havde jeg så ret i, at man ikke kan lægge sine "apps" ud på skrivebordet? smiley

• #5   23. aug 2013 Det er pga min mor og far også har fået en bærbar, og de vil gerne have deres kabale ud på skrivebordet så de kan finde det, i det at de altid kun har haft XP....

• #6   23. aug 2013 Dine apps ligger på din Homescreen, har selv haft win 8 i ca 9 måneders tid har stadig ikke set nogen mulighed for at sætte dem på skrivebordet, og jeg har ellers leget en del med windows8, skulle ikke mene det var muligt, men jeg kan tage fejl.

• #7   23. aug 2013 Hvilken type kabale vil de gerne have der? evt. kan du finde et program istedet for en app, da programmer normalt bliver smidt på skrivebordet..

Bare for at være sikker så det skrivebordet du mener og ikke din windows homescreen smiley

• #8   23. aug 2013 ja præcis, desktop, skrivebordet, som vi er vant til. Og ja, nemlig. Programmer bliver lagt på skrivebordet.

- De vil gerne have kabalen som den er på XP, den helt oldschool der. smiley

Tror du det er muligt at finde? smiley

• #9   23. aug 2013 Slet ikke, kan godt finde dig et link, skal bare vide om det er 7kabale, kongekabale eller edderkoppekabale smiley

• #10   24. aug 2013 Var det ikke bedre du satte dem i gang med nogle ordentlige spil?

• #11   24. aug 2013 Steve Pek. - Måske kan de godt lide den gamle 7kabale? Fucktard.

TYGA - det er bare 7kabale.

• #12   24. aug 2013 http://classic-solitaire-free-windows-8.en.softonic.com/

Kommentér på:
Så fik jeg den...

Annonce